Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattiryhmät joilta olet saanut keskimäärin parasta ja miltä huonointa seksiä plus otos

Vierailija
28.02.2020 |

Aloitan:

toistaiseksi parasta, opettajat, otos viisi lähes mikä tahansa sekin alalla onnistui kaikille.

Huonointa:

ngo hyväntekeväisyys järjestöjen työntekijät lähes aina huono hygienia ja huoli maailman tuskasta esti nauttimasta seksissä kun koko yö meni itkevää naista kuunnellessa.

Näin mulla mites muilla?

M47

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta: kyllä melkein sanoisin että lääkärit. Otoskoko 3. Oon nainut kahta nuorta naislääkäriä ja opiskeluaikoina yhtä lääkiksen opiskelijaa, ja kaikki olivat tosi hyviä ja innokkaita. Etenkin yhdellä oli aika voimakas libido. Kaikilla myös oli hyvät, treenatut kropat. 

Huonointa: sosiaalityöntekijät. Otoskoko 2. Toinen työelämässä, toinen opiskelija. Kumpikaan ei ollut kovin leikkisä tai kiihkeä, vaan seksi oli molempien kanssa melkoista peruskauraa. Etenkään toinen heistä ei tehnyt oikein mitään vaan jätti kaiken minun vastuulleni. Ei pidä kuitenkaan yleistää heidän perusteella, varmasti ammattikunnassa olisi parempiakin matcheja mulle.

Kunniamaininta: toimittajat. Otoskoko 2. Opiskelijana tuli oltua hommissa kahden toimittajaopiskelijan kanssa, ja molemmat olivat tosi hyviä sängyssä. Tyyppeinä myös todella mukavia ja kiinnostavia, mutta eihän niistä jutuista mitään tullut. 

Vierailija
22/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin: sähkömies, otoskoko 14cm

Paras: Julkkis/ tv kokki, otoskoko 11cm (nuoli mut raukeaksi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi