Lue keskustelun säännöt.
Ammattiryhmät joilta olet saanut keskimäärin parasta ja miltä huonointa seksiä plus otos
28.02.2020 |
Aloitan:
toistaiseksi parasta, opettajat, otos viisi lähes mikä tahansa sekin alalla onnistui kaikille.
Huonointa:
ngo hyväntekeväisyys järjestöjen työntekijät lähes aina huono hygienia ja huoli maailman tuskasta esti nauttimasta seksissä kun koko yö meni itkevää naista kuunnellessa.
Näin mulla mites muilla?
M47
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huonoin: sähkömies, otoskoko 14cm
Paras: Julkkis/ tv kokki, otoskoko 11cm (nuoli mut raukeaksi)
Parasta: kyllä melkein sanoisin että lääkärit. Otoskoko 3. Oon nainut kahta nuorta naislääkäriä ja opiskeluaikoina yhtä lääkiksen opiskelijaa, ja kaikki olivat tosi hyviä ja innokkaita. Etenkin yhdellä oli aika voimakas libido. Kaikilla myös oli hyvät, treenatut kropat.
Huonointa: sosiaalityöntekijät. Otoskoko 2. Toinen työelämässä, toinen opiskelija. Kumpikaan ei ollut kovin leikkisä tai kiihkeä, vaan seksi oli molempien kanssa melkoista peruskauraa. Etenkään toinen heistä ei tehnyt oikein mitään vaan jätti kaiken minun vastuulleni. Ei pidä kuitenkaan yleistää heidän perusteella, varmasti ammattikunnassa olisi parempiakin matcheja mulle.
Kunniamaininta: toimittajat. Otoskoko 2. Opiskelijana tuli oltua hommissa kahden toimittajaopiskelijan kanssa, ja molemmat olivat tosi hyviä sängyssä. Tyyppeinä myös todella mukavia ja kiinnostavia, mutta eihän niistä jutuista mitään tullut.