Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on minua komeampi, kuinka päästä tästä yli?

Vierailija
28.02.2020 |

Vuodet ovat kohdelleet miestäni hyvin.

Parikymppisenä kuvittelin olevani todella kaunis. Vartaloni oli tiimalasi, hiukset vaalennettu, ja pelkästään ne ja baarissa saatu huomio saivat minut kuulemaan, että olin kaunis.

Nyt ymmärrän saaneeni huomiota kauniiden kavereiden ansiosta. Ja varmasti tanssiini joka näytti itsensä tyrkyttämiseltä. Suomennettuna näytin helpolta yö kaverilta.

Nyt yli 30 vuotiaana olen tajunnut rupsahtaneeni. Mies komistuu, ja minä rupsahdan.

Kuinka tästä pääsee yli?

Käyn salilla ja käytän laadukkaita ihonhoitotuotteita, mutta ikääntymistä ei voi estää. Kuinka kasvaa henkisesti tästä yli?

Mies saa jatkuvasti huomiota nuorilta ja kauniilta naisilta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän luonto korjaa tuonkin epätasapainotilan. Semmoinen taipumus sillä on. Nuorena(kin) kannattaisi olla viisas eikä koppava.

Vierailija
2/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vasta 35-40v alkaa yleensä näyttää rupasahtaneelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi olla komea nainen? Tulee transu mieleen.

Vierailija
4/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerä aloitus. Ei voi olla kuin surkea provo. "Kuinka tästä yli?" Voi kauhistus, kun on ihmisellä isot murheet, kun ei olekaan maailman, eikä edes perheen kaunein!

Vierailija
5/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut miehelle asiasta tietenkään. Olen olevinani kovinkin itsevarma, mutta joka kerta kun satun peilin eteen totuus paljastuu.

Töissä on myös paljon nuoria ja poikkeuksellisen kauniita naisia harjoittelijoina. Myös itseni vanhemmat näyttävät kauniimmilta.

Jotenkin vasta nyt ymmärrän olevani aika ruma, tai korkeintaan kohtalainen.

Ihan järkyttävä kriisi.

Ap

Vierailija
6/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan henkiset resurssit eivät varmasti riitä tuosta selviämiseen.

Vierailija
7/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne. Petraa siihen.

Vierailija
8/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut miehelle asiasta tietenkään. Olen olevinani kovinkin itsevarma, mutta joka kerta kun satun peilin eteen totuus paljastuu.

Töissä on myös paljon nuoria ja poikkeuksellisen kauniita naisia harjoittelijoina. Myös itseni vanhemmat näyttävät kauniimmilta.

Jotenkin vasta nyt ymmärrän olevani aika ruma, tai korkeintaan kohtalainen.

Ihan järkyttävä kriisi.

Ap

Et ole rupsahtanut. Hyvä, että sinulla on komea mies! :)

Aloituksesi vaikuttaa palstaulisijamiehen kirjoittamalta. Kaikki vanhenevat - myös miehet. 

Vierailija
9/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko lääkäri?

Vierailija
10/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kuulostaa lapselliselta. Siksi pidänkin asian omana tietonani ja avaudun ongelmasta av:lla.

Asia kuitenkin vaivaa, ja haluaisin päästä tämän typeryyden yli.

Ap

Vierailija
11/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sinun pitää vain valmistautua siihen, että kohta mies löytää sinua kauniimman ja paremman puolison. Sinulle suosittelen korkin avaamista, ei tuosta tilanteesta enää voi nousta. 

Vierailija
12/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko lääkäri?

Enempi hoitsulta vaikuttaa.

Vierailija
13/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että ulkonäköasioissa tie on vain alas päin n. 25 v alkaen. Toki itsestään huolta pitämällä: liikunnalla, terveellisellä ruoalla ja vähällä alkolla/tupakalla saa itsensä pidettyä ok kunnossa. Älä turhaan ole kateellinen miehellesi, se vain myrkyttää oman mielesi. Pinnallisuus on myrkkyä.

Vierailija
14/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät miehesi saavan huomiota muilta naisilta? Vai kuvitteletko vaan?

Vierailija
15/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko lääkäri?

Ammatilla ei periaatteessa ole mitään tekemistä kriisin kanssa.

Ammatillinen itsetuntoni on hyvä, mutta jostakin syystä itsetuntoni mieheni kanssa on surkea.

Vielä vähän aikaa sitten 30-vuotisjuhlissani näytin oikein hyvältä.

Sitten pari läheistä sairastui, tuli valvottuja öitä ja itkin vuosien itkut. Jotenkin tuo kaikki teki hallaa ulkonäölleni. Asian ymmärsin vasta pahimman ajan mentyä. En ollut pitänyt huolta ruokavaliostani tai liikkunut säännöllisesti. Olin laiminlyönyt oman hyvinvointini ja tuntuu ettei paluuta entiseen ole.

En olisi ikinä arvannut, että minua kiinnostaisi ulkonäköni, mutta näin nyt kuitenkin on käynyt.

Samaan aikaan mies näyttää paremmalta kuin tavatessamme, ja olen oikeasti kateellinen hänen ulkonäöstään. Epäreilua!

Ap

Vierailija
16/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapahtunut joku tietty tilanne nyt viime aikoina joka tuon kriisin on laukaissut? Esim joku on lähestynyt miestäsi tms?

Vierailija
17/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletteko kauan olleet yhdessä?

Vierailija
18/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole aiemmin miettinyt ulkonäköäni. Olen pitänyt itseäni ihan kivannäköisenä ja minuakin on pyydetty kahville, ja yritetty iskeä erilaisissa juhlissa.

Kuitenkin tuon surullisen vuoden kestäneen valvomisen ja riutumisen jälkeen en ole kokenut mitään itsetuntoani nostattavaa. Silloin olisi pitänyt pitää sairaslomaa, mutta työ oli ainoa jota tehdessä unohdin omat murheeni.

Toki on kiva, että mies näyttää hyvältä, mutta jos suunta on tämä, niin miltä näytämme kymmenen vuoden päästä. Näytänkö mieheni äidiltä..

Ap

Vierailija
19/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että näytät oikein hyvälle. Sulla on nyt vaan kriisi päällä ja oma mieli tekee kepposet.

Vierailija
20/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos susta tuntuu että oot tosi väsynyt niin miksi et voi pitää vähän sairaslomaa?

Jos olet lääkäri niin tiedän kokemuksesta että viimeseen asti painetaan vaikka tarvisi lomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä