Raskaana ilman oireita
Onko kellään kokemusta raskaudesta ilman hirveää määrää oireita. Raskaus ahdistaa vaikka olen tehnyt pari negatiivista testiäkin. Oireita ei ole muita kuin turvotusta ja vatsa ollu hieman sekaisin ja välillä pistänyt vatsaa. Olisin kymmenennellä viikolla tällä hetkellä. Vatsassa tuntuu painetta.
Haluaisin kokemuksia raskaudesta vaikka testit olisi ollut negatiivisia eikä hirveää määrää oireita ole ollut.
Kommentit (6)
Jos ei sulla ole oireita ja testit negatiivisia, niin olisin ihan rauhallisin mielin. Et ole raskaana.
Tiedän että kuulostaa tyhmältä mutta raskaus on pahin asia mitä mulle vois koskaan tapahtua ja en vaan pysty olla rauhallisin mielin kun vatsa tuntuu niin oudolta ja ennen tällaista ei ole ollut.
Ahdistaa kirjoitti:
Tiedän että kuulostaa tyhmältä mutta raskaus on pahin asia mitä mulle vois koskaan tapahtua ja en vaan pysty olla rauhallisin mielin kun vatsa tuntuu niin oudolta ja ennen tällaista ei ole ollut.
Jos noin paljon ahdistaa niin kannattaa varmaan varata aika ehkäisypolille verikokeeseen. Se on 100% varmuus. Ja eikö sulla ole ehkäisyä käytössä vai miksi epäilet olevasi raskaana? Jos noin kamalasti raskaus pelottaa eikä tuplaehkäisykään tuo rauhaa niin ehkä kannattaa unohtaa seksin harrastaminen kokonaan, siinä on aina riski tulla raskaaksi
Kyllä käytän ehkäisyä. Minipillerit käytössä, menkkoja ei oo olu pariin vuoteen.
Et ole raskaana.