Mies! Miksi jäät katsomaan naista kaupungilla? Tai ylipäätään tuijotat.
Kommentit (25)
Ja sinä kyyläät miehiä samalla tavalla.
Kauniita naisia näkee niin harvoin että sellaisen jos näkee niin sitä pitää jo ihailla.
Viisari alkaa värähdellä, siksi pysähdyn ja alan hieromaan sitä housuntaskun kautta samalla fiilistellen että voisihan sitä tuostakin otuksesta sauhut ottaa...
Koska saparo alkaa vipattaa ja silmät seistä päässä.
Koska voin. Et voi tehdä mitään estääksesi.
Fiksut osaa tuijottaa silleen, ettei sitä huomaa.
t. katselen komeita miehiä, kun nään :D
Vierailija kirjoitti:
Voin kulkea risoissa pieruverkkareissa, meikkaamatta ja tukka kampaamatta. Lälläspöö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kulkea risoissa pieruverkkareissa, meikkaamatta ja tukka kampaamatta. Lälläspöö
Voit kulkea ihan miten vaan ei sinua kukaan halua katsella.
Mua niin naiset kuin miehetkin tuijottaa päästä varpaisiin esim. kun menen aamuisin töihin. Tiedän erottuvani jonkin verran joukosta ulkonäköni vuoksi ja välillä se oikeasti ahdistaa.
Minä en katso kuin tissit ja peban, jos on hyvät niin yritän vielä nähdä
pullottaako "kamelinvarpaat".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuljen noin enimmän aikaa, ja silti tuijotetaan tai ehkä juuri siksi? Siksi en uskokaan, että miehet tuijottavat aina pelkästään kauneuden perusteella. Joskus joku (vanhempi) mies on alkanut katsella takaisin, jos olen yleensäkin vain seurannut ihmisiä ympärilläni.
Kyllähän hyvä perse vaan naulitsee katseen. Joskus otan kuvankin, jotta voi katsella sitten kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut osaa tuijottaa silleen, ettei sitä huomaa.
t. katselen komeita miehiä, kun nään :D
Niinhän ne fiksut luulee. :,D
Mulla on yksi naispuoleinen ystävä, jota kaikki katselee. Sekä miehet että naiset.
On tosi klassisen kaunis ja pukeutuu tyylikkäästi.
Välillä on huvittavaa kulkea hänen kanssaan juuri tuosta syystä.
Kun mies näkee kauniin naisen, hänellä pakenee veri aivoista nivusiin. Tuijotus johtuu aivotoiminnan täydellisestä nollautumisesta. Fakta tieto!
Kauneutta on aina mukava katsella on kyseessä sitten nainen tai vaikkapa klassikkoauto.