Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halla-aho joutui A-studion kuulusteluun fasismista

Vierailija
28.02.2020 |

Entä Li Andersson, joutuuko hän kuulusteluun kun hänen puolueeesta tulee suoraa väkivaltaan uhkaamista?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joudu. Ei ole ylen agendalla.

Vierailija
2/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen päivän ku näkis😮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li ehti jo tuomita ne puheet. Ehkä hänen pitää tehdä se kolmeen kertaan telkkarissa että persutkin huomaa sen?

Vierailija
4/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kokoomus? Nehän niitä varsinaisia kommareita ovat persueliittin mukaan.

Vierailija
5/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka eivät aja vain ja ainoastaan maailman rikkaimman promillen etuja ovat kommareita!

Vierailija
6/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin puolueiden kohdalla muisti on lyhyempi kuin toisten, varsin Ylen ja Hesarin muisti.

Vierailija
7/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari murskaa maanpetturifasistit ja etnonatsit!

Vierailija
8/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo paljon vakavampaa kuin mitä yksikään persu on sanonut. Aivan selvä rikostutkinnan paikka.

Vierailija
9/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li ehti jo tuomita ne puheet. Ehkä hänen pitää tehdä se kolmeen kertaan telkkarissa että persutkin huomaa sen?

Persuille on tärkeintä piipittää nössömäisesti.

Vierailija
10/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä koskaan. Persujen mielestä Li:n tulisi pyytää koko ajan anteeksi eikä heidän ikinä mitään. 

Vierailija
11/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo paljon vakavampaa kuin mitä yksikään persu on sanonut. Aivan selvä rikostutkinnan paikka.

Miksi valehtelet? Persut uhkailevat suomalaisia jatkuvasti.

Vierailija
12/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Selvä rikostutkinnan paikka. Nyt olen alkanut vasta todella ymmärtää, mitä on se parempi väkivalta.

Vierailija
13/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länk

saknas

Vierailija
14/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuille on tärkeintä piipittää nössömäisesti.

Terve persu. No jos sanot noin niin varmasti itse tiedät paremmin. Minusta persut taas esiintyvät hyvin heikosti politiikaa osaavina muiden syyttelijöinä ja hyvinä uhriutujina. 

Viestissäsi yhdistyy nämä kaksi plus tuo kolmaskin asia. Syytät feikki antipersuna, persuja lapsellisesta asiasta, jotta voisit siitä uhriutua, äänien toivossa. 

Vierailija
15/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen puolueeton ja seurannut teidän molempien suuntausten öyhötystä.

Jatketaanpa tästä. Missä on se persu, joka on uhannut tappaa jonkun? Todisteet? Tämän haluan nähdä omin silmin.

Vierailija
16/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatketaanpa tästä. Missä on se persu, joka on uhannut tappaa jonkun? Todisteet? Tämän haluan nähdä omin silmin.

Persujen kansanedustaja tuomittiin suomalaisiin kohdistuneesta terrorista. Määräsi kannattajansa polttopulloiskuihin suomalaisia vastaan.

Tälläkin palstalla persut uhoavat pitävänsä suomalaiset saunan taakse ja aloittavansa sisällissodan kaikkia suomalaisia vastaan.

Vierailija
17/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korppi korpin silmää noki. Toinen käsi pesee toisen.

Vierailija
18/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain persuilta tai ainakin niiden kannattajilta olen netissä nähnyt saunan taakse viemisen juttua. Huomautan että myös "mestari" on itse kirjoittanut että väkivalta on aliarvostettu vaikuttamisen muoto. Saahan tuota selitellä mutta onhan tuo ihan selkeä kannanotto. Eräs puolue saksassa toimi aikoinaan juuri tuolla väkivallan avulla.

Vierailija
19/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain persuilta tai ainakin niiden kannattajilta olen netissä nähnyt saunan taakse viemisen juttua. Huomautan että myös "mestari" on itse kirjoittanut että väkivalta on aliarvostettu vaikuttamisen muoto. Saahan tuota selitellä mutta onhan tuo ihan selkeä kannanotto. Eräs puolue saksassa toimi aikoinaan juuri tuolla väkivallan avulla.

Hitler sitä ja tätä. Kommunismi on tuottanut enemmän ruumiita kuin fasismi ikinä, tätä ei vaan ikinä muisteta tuoda esille koska voittajat kirjoittavat historian.

Nyt meillä on läjä kommareita hallituksessa, kannattaisi itse kunkin olla huolissaan.

Vierailija
20/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tamperelainen kaupunginhallituksen jäsen Vallin (ps.) ilmoittaa Twitterissä, että ainoa lääke sosialisteille on vienti saunan taakse niin kuinka itse tulkitset tämän? Ovatko persut jo vaatineet selvitystä asiasta tai onko Vallin kenties itse eronnut?