G-pistestimuloinnin opettelu itsetyydytyksessä
Olen harjoitellut eri itsetyydytystyylejä viime aikoina. Tätä g-pisteen itsestimulaatiota nyt ajattelin aloittaa. Omat sormet ei tähän toimi hyvin. Mieheni on nyt jonkun kerran antanut tätä spesifiä hierontaa. Tarkoitus olisi nyt aika suunnitelmallisesti harjoitella itse, puolisoa ei nyt joka kertaan voi, eikä pidä velvoittaa😉.
Kiinnostaa siis harjoitella tuota nyt säännöllisesti, tavoitteena vahvemmat tuntemukset.
Klittaorkkuja olen muuten saanut vahvistettua paljon! Ihan mieletöntä, miten kehoaan voi harjoittaa nautinnossakin. Bucket listallani on muitakin juttuja mitä meinaan harjoitella ja kokeilla...
Kysynkin nyt mielipiteitä ja käyttökokemuksia eri g-pistesauvoista yms? Lasiset, metalliset... mitkä toimivat teillä? Kova vai pehmeämpi? Tuntuuko se paineen lisääntyminen hyvin, kun stimuloi itse? Tuleeko squirtti helposti?
Tuntuuko tunnepuolella miten erilailla tuo oma stim versus kun toinen tekee sen? Miten tarkalleen teette stimulaatiota? Valmistaudutteko jotenkin muuten?
Aiemmin (hyvin pitkään aikaan) en ole pitänyt erityisemmin g-pistealueen tai muiden vulvan alueiden hieromisesta. Ei ole ollut niin mukavia tuntemuksia ja jopa on ollut kipeitä kohtia. Orgasmiongelmien vuoksi aloin harjoituttamaan klittaa ja samalla alkoi tuo g-pistekin tuntumaan paljon paremmalta.
Kommentit (4)
Mun perinteinen masturbaatiotyyli oli lapsuudesta aikuisuuteen puristuksella. Orkku oli äänetön ja ei kovin sykkivä, lyhyt kesto. Monet naiset tekee näitä jossain vaiheessa, siis tyyliin pyyhkeellä, peitolla, käsillään. Mahallaan ja puristaen/hieroen genitaaleja. Sanon suoraan, tämä on vähän lapsellinen runkkutyyli naisella. Ei väärä mitenkään, mutta ei ole tehokas, eikä klitan hermotus tässä opi niin hyväksi kuin pitäisi. Opettelin selällään sormilla hieroen saamaan orkun samalla kun puristelen lantionpohjan lihaksilla (ns Betty Dodson tyyli). Lisäksi olen harjoituttanut klittaa edgetyksellä, klittakiihottimella, vibralla... Orkkutyylejä on tullut lisää. Olen vahvistanut orkkuvoimakkuutta järisyttävän paljon. Teen välillä vieläkin puristusorkun joskus, esim jos olen jo saanut pari isoa hyvää. Vaihtelua!
Mahtavaa kuulla! Heti tuli mieleen, tarvisiko ja pystyisikö itsekin laajentamaan repertuaaria.
Sattuiko sinulla olemaan linkkiä Betty Dodson-tyylistä?
G-pisteestä: kyllä miehen sormet tuntuu parhaalta. Joku g-pistesauva on ihan ok, mutta kyllähän sekin olisi helpompi jos toinen käyttelee sitä. Ihan sellainen edullinen muovinenkin ajaa asiansa. Mutta tosiaan ei mikään tunnu itselläni yhtä hyvältä kuin miehen sormet (ja kalu, tietty).
Eiköhän miehesi ihan ilolla harjoittele kanssasi? :)
Juu se g-pisteen hieronta on mieletöntä kun sen makuun pääsee ja koko vaginahieronta. Mulla tulee vahvoja tunnereaktioita helposti, siinä on jotenkin niin syvästi läsnä. Olen samaa mieltä, että kun oma mies hieroo, se on mahtavaa. Luin kuitenkin joltain blogilta, että tätäkin voi itse harjoitella. Minä en nimittäin tätä ole kauan tuntenut kiihottavaksi, haluan opetells lisää, mutta mies ei kovin usein jaksa.
Olen muuten itsekin muutaman vuoden päästä 50v ja mahtava huomata miten keho voi oppia uusia asioita. Käsitykset seksistä ja omasta seksuaalisuudesta voi mullistua myös, ja jopa ihan pysyen samassa parisuhteessa.
Betty Dodson on jo yli 90-v amerikkalainen seksologi ja feministi. Hän on pitänyt naisten masturbaatiokoulutuksia jo 70-luvulta asti. Löysin hänen bodysex- sivut noin vuosi sitten, kun etsin apua ongelmiini. Olen kirjoittanut niistä jotain tälläkin palstalla välillä. Monta muutakin sivustoa on tullut kahlattua. Youtubessa on hänen yhtiökumppanin sivut nimellä Carlin Ross. Netistä löydät kun kirjoitat bodysex ja betty dodson.
Sauvaksi ajattelin muuten sellaista isompaa taitettukulmaista lasisauvaa, onko sulla n50 kokemusta sellaisesta tai painavemmista teräksisistä?
Ohis, mutta miten ja miksi harjoitutit klittaa?