Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten meikkaat kulmakarvasi?

Vierailija
28.02.2020 |

Mulla on nyt tähän hetkeen tosi epämuodikkaat kulmat, siis luonnostaan. Ovat aika kapeat. Värjään niitä itse hiukan tummemmiksi, mutta miten saisi runsautta? Ei mitään Kardashian-karvamatoja kuitenkaan, mutta sillein maltillisesti. Onko kulmageelit tai vahat hyviä ja miten niitä käytetään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän lumenen kulmaväriä, en osaa sanoa tavaranmuotoa mutta ns "kivipuuteri" muodossa. Vähän vain täytän kulmia, jotta ovat nätimmät ja näkyvät paremmin. Kulmasivellintä käytän. Olen 17

Vierailija
2/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannu kulmakarvojani. Luonnostaan tummat tuuhea ja muodossaan. Muutaman harha karvan nyppäsen pois silloin tällöin muuten ole tarvinnut edes nyppiäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kulmia,itse laisinkaan.Kosmetologi nyppii,muotoilee ja laittaa kestovärin.On pitkäksi aikaa huolliteltu .Iteshän ei sitä välttämättä,edes tajua::miten törkeesti ite laitetut näyttävät.

Vierailija
4/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita kulmia,itse laisinkaan.Kosmetologi nyppii,muotoilee ja laittaa kestovärin.On pitkäksi aikaa huolliteltu .Iteshän ei sitä välttämättä,edes tajua::miten törkeesti ite laitetut näyttävät.

Vai niin. Tarvii vaan opettelua!!! Itse olen 25v itse värjännyt kulmakarvani siististi ja luonnollisen näköiseksi. Myös nyppinyt ne. Nyt ei väriä vaan oma vaalea väri. Laitan kulmiin ensin kulmaväriä (sellaista luomivärin kaltaista) sitten piirrän kynällä ns ääriviivat ja lopuksi vahalla joka vaalean ruskeaa. Tulee luonnolliset.

Äitini oli kampaaja joka opetti jo nuorena värjäämään kulmakarvat oikein, ei mustalla eikä liian paksuiksi.

Vierailija
5/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan meikannu kulmakarvojani. Luonnostaan tummat tuuhea ja muodossaan. Muutaman harha karvan nyppäsen pois silloin tällöin muuten ole tarvinnut edes nyppiäkään.

Olet tyypillinen Garbasoff-kulmat

Vierailija
6/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kulmat vaaleat ja tyyliin  parin karvan levyiset ja muotoa puolikaari. Ei tarvitse nyppiä ollenkaan. Värjään säännollisesti tummemmiksi, ja meikkaan kulmakynällä paremman muodon + täytän kulmat. Eli käytännossä korjaan muodon "normaaliksi" sen pellekaaren sijaan. Saan paljon positiivisia kommentteja kulmista, joten uskon että eivät kovin kamalat ole... Ilman meikkiä näytän todella typerältä, kun kulmien luonnollinen muoto on "nypin kännissä päin v**tua".

Vierailija
7/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksulla mustalla permanent-tussilla sipasen kulmat kuntoon. Väri kestää pitkään, eikä tarvitse olla maalaamassa päivittäin.

Vierailija
8/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmottelen ensin kulmakynällä "äärirajat", sitte täytän kulmapuuterilla. Lopuksi kulmageelillä vetasen, pysyy paikoillaan. Essencellä on muuten tosi hyvä kulmapuuteri ja kulmageeli (niin väritön ku värillinenki), näin vinkkinä vaan.

Vierailija
9/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audrey Hepburnin tapaan.

Vierailija
10/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen Garbasoff?

Vierailija
11/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, minulla on microbladingilla tehdyt kulmat. Ihanan helppoa. 

Vierailija
12/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audrey Hepburnin tapaan.

Kerrotko onko omat kulmasi saman väriset ja malliset kuin Audreyn. Rupesi kiinnostamaan. Itsellä sama pään muoto kuin Audreyllä eli sydän. Miten siis meikkaat kulmasi?

Ja miten tai millä aineella saa kulmakarvat kasvamaan?

Vierailija
13/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä. Ei liian tumma. Sillä vähän täytän ja korostan muotoa, riittää. Kehuja tulee joten kai tää toimii.

Vierailija
14/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. Kiharran ne.

Vierailija
15/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brezhnev-kulmat on parhaat.

Vierailija
16/16 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä