Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää ulkonäköäni

Vierailija
28.02.2020 |

Olen mielestäni uskomattoman vastenmielisen näköinen ja haluaisin tehdä itselleni vaikka mitä operaatioita. Olen 17-vuotias, mutta näytän reilusti vanhemmalta. Kasvoni ovat alkaneet roikkua ja ryppyjäkin on. Iho ja kaula punoittavat, ei auta kosmetologit, ihotautilääkärit eikä meikit. Olen myös lihava ja kroppani on todella ruman muotoinen. Silmäni ovat pienet tihrut ja kulmakarvani paksut, tuuheat ja liian matalalla, joten näytän vihaiselta gorillalta. En pysty elämään itseni kanssa ja ajattelen koko ajan vain sitä, miten kauhealta näytän. Olen laihduttanut vuosikausia ja minulla on aaltoilevaa syömishäiriökäyttäytymistä. Olen mielestäni maailman rumin ihminen ja tämä estää minua tekemästä juuri mitään mitä haluaisin. Oksettaa nähdä omia kuvia missään ja hävettää olla olemassa. Muutkin pitävät minua rumana, tämä ei ole mikään oma päähänpinttymä. Omat vanhemmat ovat aina lohduttaneet että sisäinen kauneus ja asiasisältö ratkaisee, ulkonäköä ei katso kukaan. Kyllä katsoo, kun on nuori kyseessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä näytät, voi olla että olet suht tavallinen tai vain lievästi "ruma", mutta omaan silmään näyttää pahemmalta. Mäkin olen pitänyt itseäni rumana. Kokonaisuus vääristyy silmissäni ja yksityiskohdat muodostavat omassa mielessäni eri kokonaisuuden kuin muiden silmissä. Näytän välillä ihan mieheltä, mutta (ainakaan kaikkien) muiden mielestä en. Hämmentävää. En varmaan koskaan saa hahmotettua, miltä oikeasti näytän.

Vierailija
2/4 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina kiusattu ulkonäköni vuoksi ja pidetty rumana jo lapsesta asti. En usko, että se on vain oma näkemykseni. Vanhempani ovat molemmat tavallisen näköisiä, samoin siskoni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoiluta kulmakarvasi.

Vierailija
4/4 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina kiusattu ulkonäköni vuoksi ja pidetty rumana jo lapsesta asti. En usko, että se on vain oma näkemykseni. Vanhempani ovat molemmat tavallisen näköisiä, samoin siskoni.

Ap

Voi olla myös, että sinussa on piirteitä joista on helppo tehdä pilkkaa, vaikka et olisikaan kokonaisuutena vastenmielisen näköinen. Jopa kauniita ihmisiä saatetaan kiusata ulkonäöllisistä piirteistä. En toki kiellä ettetkö voisi olla ruma, koska en voi tietää. Ulkonäöstä kiusaaminen ei kuitenkaan välttämättä todista että olisit.

Jos haluat parantaa ulkonäköäsi, varmasti jotain voi tehdä huomattavan eron saamiseksi, vaikkei superkaunotarta tulisikaan. Kulmakarvoja voi muotoilla. Kulmat vaikuttavat yllättävän paljon koko kasvojen ilmeeseen. Kun liian alhaalla olevat kulmakarvasi ovat paksut, ainakin niitä on varaa nyppiä sen verran, että saa vaikutelman, että ne olisivat vähän korkeammalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän