Nainen, kiinnostaako Marko Annalan näköinen mies?
Kommentit (45)
Oletan että hänen näköisensä mies ei yritäkkään miellyttää kaikkia naisia. Ei ole omaa tyyppiäni, mutta Suomessahan on paljon tuon genren naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle on jossain joku eikä kannata niihin vääriin tai yksipuolisiin juttuihin tuhlata aikaa, ajatuksia ja energiaa.
Huutonauru tuolle "jokaiselle on jossain joku". Samaa latteuksien sarjaa kuin "olet jonkun ihmisen kaikkien tärkein henkilö".
No onko tuolla Annalalla ollut pulaa naisista? Luulen että ei. Toki jos näyttää tuolta, siksi että on mielenterveysongelmainen joka ei peseydy, ei käy parturissa ja elää sillan alla, niin naisvalikoima voi rajoittua siihen kodittomaan naiseen naapurisillan alla. Mutta jos liikkuu tuon näköisenä piireissä joissa kuunnellaan raskasta rockia, aina joku tykkää.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle on jossain joku eikä kannata niihin vääriin tai yksipuolisiin juttuihin tuhlata aikaa, ajatuksia ja energiaa.
Huutonauru tuolle "jokaiselle on jossain joku". Samaa latteuksien sarjaa kuin "olet jonkun ihmisen kaikkien tärkein henkilö".
Siinäpä huutanaurat. Ei se muita haittaa kuin itseäsi, jos lukittaudut negatiivisiin ajatuskaavoihin.
Todellakikn kiinnostaa, ja kyseinen herra sekä ulkonäkönsä, esiintymisensä, että ihmisenä olemisensa vuoksi. Eli ns. kaikki palat kohdallaan. Oma mieheni on mustahiuksinen ja partainen, ja alkaa tässä pikkuhiljaa harmaantumaan charmantisti. Että kyllä mulle vain kelpaa :)
Kävipä hassusti. Luin otsikon, googlasin ja totesin että onpas hyvännäköinen mies. Hieman siis eri mielipide kuin 90 % ja ylikin tässä ketjussa :D
Vierailija kirjoitti:
...Pysyn lienee korrektin rajoissa sanoessani, että ollenkaan kaikki pitkätukkapeikot eivät ole.
Pysynen. Ei pysyn lienee. Älä käytä kun et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletan että hänen näköisensä mies ei yritäkkään miellyttää kaikkia naisia. Ei ole omaa tyyppiäni, mutta Suomessahan on paljon tuon genren naisiakin.
Ai minkä genren? Parta-pitkätukkagenren? Juu kullä meitä on. En kuuntele Mokomaa, eikä mieheni, mutta silti hän näyttää kutakuinkin Annalalta.
Minusta on ihan viehättävän näköinen. En tykkää sliipatuista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kirjoittaja mutta kyllä minä uskon että Suomen kokoisessa maassa ihan varmasti jokaiselle löytyis joku. Kohtaaminen on se ongelma. Joskus se voi edellyttää että laittaa itsensä likoon. Esim jos on joku vakava haitta, ilmaisee sen selvästi jolloin ne jotka hyväksyy ja on itsekin mahdollisesti samanlaisia löytää sut. Ja tosiaan, kotoa ei tule kukaan hakemaan.
Marko Annala kävelee useinkin arjessa vastaan. En fanita mutten karkuunkaan juokse. Mutta en muutenkaan arvota ihmisiä ulkonäön takia.
Kiinnostaa vaikkakin ne ulkonäköseikat lopulta ovat aika pieni osa kokonaisuutta mitä tulee jonkin ihmisen viehättävyyteen ja kiinnostavuuteen. Tämä on tosi, sillä olen itse aivan pullean hamsterin näköinen nököhammas ja siltikin onnistunut luomaan ihmissuhteita komeamman sukupuolen kanssa.
En kiinnostuisi tuon näköisestä ikinä, mutta kaveri voisin olla, jos hän on hyvä tyyppi.
Teen aina joskus mielessäni pikaisen arvion siitä voisinko mennä sänkyyn tuollaisen miehen kanssa, tykkäisinkö, että hän on lähelläni? Eli lyhyesti: panisinko? Ja tuon miehen kohdalla molemmat vastaukset olisivat ei, en oanisi, en voisi edes kuvitella sellaista.
Iältään hän on ihan ok minulle.
Ei, eikä koko bändistä kukaan tulisi kysymykseenkään. En ole kovin ulkonäkökeskeinen, mutta tuollaiset eivät mahdu minun toleransssini puitteisiin.
Entä Tomi Björckin näköinen mies ilman tatuointeja?
M37
Vierailija kirjoitti:
Entä Tomi Björckin näköinen mies ilman tatuointeja?
M37
Ehkä, ne tatskat ovat tosiaan täydellinen turn off, Björck on myös kus*pää, mutta tässähän oli kysymys ulkonäöstä.
Ihan tavallisen näköinen Suomalainen mieshän tuo on, tosin lahjakkaampi kuin moni muu. Se ettei niin kovin monta naista kiinnosta ilmeisesti juuri parran ja hiuksien takia saattaa kyllä kertoa vain siitä miten ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia naiset ovat. Kummallista kyllä kaikki naiset ilmeisesti varsinkin näillä palstoilla ovat siitä erityisiä, että onnistuvat samaan aikaan sekä löytämään itselleen suomen komeimmat, isokaluisimmat miehet että myös olemaan kärsiviä sinkkuja jotka itkevät kun ei löydy hyvää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on tätä kirjoitettaessa 14 vastausta ja jo yksi johon vetoaa. Tajutka miehet että joka ikisestä miestyypistä tykkää joku nainen. Sen sijaan että yritätte tislata av-vastauksista jotain Naisen Määritelmää tai mikä pahempaa, jankata niin kauan että kaikki naiset haluaa Marko Annalan näköisen miehen, niin eikö kannattais mennä tuonne maailmaan ja etsiä se nainen joka tykkää juuri sinun tapaisista miehistä. Jos olet kovin peikko, niin sitten pitää etsiä vähän kauemmin.
Sillä lailla. Miehenä voin vahvistaa, että noin on, ja pätee myös toisin päin. Jokaiselle on jossain joku eikä kannata niihin vääriin tai yksipuolisiin juttuihin tuhlata aikaa, ajatuksia ja energiaa. Varsinkaan nyt märehtimiseen, valittamiseen ja uhriutumisueen. Sellainen lisäys vielä, että se etsiminen/löytäminen tapahtuu melko automaattisesti. Kunhan vaan menee maailmaan ja tapaa ihmisiä, niin toisistaan viehättyneet ajautuvat toistensa lähelle melko automaattisesti. Ei siinä tarvitse mitään pelimiesoppikirjoja lukea ja rituaaleja suorittaa. Kotoa ei kyllä kukaan tule hakemaan.
Jaa-a, en tiedä missä sitä pitäisi käydä, että noin kävisi. Keikat, baarit, harrastukset, jne ei kyllä ole toimineet. Itse kyllä olen enemmänkin sitä mieltä, että kaikki ei löydä välttämättä koskaan. Hieman pisti ärsyttämään tuo automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta esim Annalalla on myös hieno persoona. Aivan upea tyyppi. Pysyn lienee korrektin rajoissa sanoessani, että ollenkaan kaikki pitkätukkapeikot eivät ole.
Se, mikä ulkonäkö kiinnostaa tai ei, on sitten aika sekundääristä tuohon luonteeseen verrattuna.
"Pysyn lienee" 🙄 Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinen Suomalainen mieshän tuo on, tosin lahjakkaampi kuin moni muu. Se ettei niin kovin monta naista kiinnosta ilmeisesti juuri parran ja hiuksien takia saattaa kyllä kertoa vain siitä miten ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia naiset ovat. Kummallista kyllä kaikki naiset ilmeisesti varsinkin näillä palstoilla ovat siitä erityisiä, että onnistuvat samaan aikaan sekä löytämään itselleen suomen komeimmat, isokaluisimmat miehet että myös olemaan kärsiviä sinkkuja jotka itkevät kun ei löydy hyvää miestä.
No nyt kalahti ja lujaa johonkin.
On ihan sama mitä muut valinnoistani ajattelevat, mutta itse en kostu Maran habituksesta yhtään. Toiset tykkää isästä, toiset pojasta.