Miksi adblock ei poista enää youtuben mainoksia?
Ei tuota youtube voi enää käyttää. Mainoksia joka väliin ja välillä kesken videon.
Kommentit (22)
Mulla se ei poista läheskään kaikkia muitakaan mainoksia. Chromella
En ole havainnut, laita jokin esimerkki mihin tulee crhomella.
Vierailija kirjoitti:
En ole havainnut, laita jokin esimerkki mihin tulee crhomella.
Chrome siis ja Adblock Plus
Minulla on vain tavallinen AdBlock, versionumero 4.6.0. En muista milloin olen viimeksi päivittänyt sen. Hyvin blokkaa mainokset. Käytän myös Chromea. Onhan AdBlockin kohdalla "punavalkoinen jälki" ja sen päällä blokattujen mainosten lukumäärä? Jos vaikka mainokset olisi vahingossa sallittu.
Versionumeron voi tarkistaa klikkaamalla AdBlockia ja "ratasta", numero vasemmassa alalaidassa.
Mulla poistaa, onneks. Käytän Adblock Plussaa.
Käytän Chromea ja AdblockPlussaa. Ei näy mainokset.
Adblock ja Firefox, ei ongelmia... paitsi dplayssa Adblock pois, jos haluaa katsoa ilmaiseksi. ;)
Kyllä mulla poistaa. Käytössä Chrome ja siinä ilmainen adblock extension. Joskus mainoksia on tullut, mutta silloin se extension on kaatunut ja pitänyt ladata uudestaan jonka jälkeen mainokset poistuneet.
En ole huomannut mitään ärsyttäviä mainoksia. Firefox ja uBlock Origin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se ei poista läheskään kaikkia muitakaan mainoksia. Chromella
Buahaha! Chromelle.. niino siinä se tarina onkin. Google-parasiitti.
Firefoxilla ABP poistaa edelleen mkelkein kaiken ja voi editoida veemäiset sivut parempaan muotoon. Poistaa turhia bannereita sivulla yms paskaa
Vierailija kirjoitti:
uBlock poistaa.
eipä poistanut
Mainokset ovat syvältä helvetistä.
Tajuaakohan mainostaja, että mainoksilla ärsytetty kuluttaja ei osta mainostettuja tavaroita. Mainonta voi kääntyä tarkoitustaan vastaan.
Ei minulla mainoksia näy koskaan Youtubessa, minulla on uBlock.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uBlock poistaa.
eipä poistanut
HETKINEN SE OLIKIN UBLOCK - eikä adblock-
ADBLOCK ei tosiaan toimi- mutta UBLOCK?? MIKÄ SE ON?
Täytyy kokeilla
(mikähän tuo hamlet on?- se perustuu vanhaan suomalaiseen tarinaan.. . shakes peare siis ei todellakaan itse kirjottanut juttujaan-kuten on huhuttu- kopio-koneella vaan julkaissut ?)
Suomen historia:
Poista adblock. Käynnistä selain uudestaan. Asenna adblock. Toimii taas sen jälkeen. Tätä tapahtuu aina muutaman vuoden välein, liittynee johonkin päivityksiin selaimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uBlock poistaa.
eipä poistanut
Mitä sekotouhua sä oikein katselet
On rikollista katsoa videoita ilman mainoksia. TÄYSIN sama kuin jos kävelet kaupasta ulos maksamatta ostoksista.
Toivottavasti saat kirjeen youtuben asianajajilta.
ÄRSYTTÄVÄÄ!