Milllainen ihminen on pervertikko tai perverssi?
Kommentit (10)
Minuusta se on ihminen joka kiihottuu jostakin asiasta muttta ei kykene itse selittämään tai käsittämäään ja käsittttelemään sitä.
Minä varmaan olen hieman. Tykkään haistella bussissa penkkejä joista joku nainen on juuri noussut.
Sellainen jolla on perverssejä taipumuksia.
Minä ja tyttöystäväni ainakin sanotaan itseämme ja toisiamme pervoiksi. Tykkäämme esimerkiksi bdsm:stä ja pissaleikeistä. Mielestämme se ei ole mitenkään loukkaava nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja tyttöystäväni ainakin sanotaan itseämme ja toisiamme pervoiksi. Tykkäämme esimerkiksi bdsm:stä ja pissaleikeistä. Mielestämme se ei ole mitenkään loukkaava nimitys.
Hyvä pointti. EIkun rupeesin vain mietttimään että miksi esim joku alkaa katkeruuttaaan esim harrastamaan erinäistä syrkintää siksi koska itse on kokenut syrkintäää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. EIkun rupeesin vain mietttimään että miksi esim joku alkaa katkeruuttaaan esim harrastamaan erinäistä syrkintää siksi koska itse on kokenut syrkintäää.
Mutttta tässähän minä itseasiassa ratkaisinkin tämän kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutttta tässähän minä itseasiassa ratkaisinkin tämän kysymyksen.
Mua alkoii vain vaivaamaan niin siksi aloin mietttimään.
Minuusta näitä näkyy jo ihan arkipäivänkin monissa asioissa monissakin ihmisisssä ja ryhmissä.