Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milllainen ihminen on pervertikko tai perverssi?

Vierailija
27.02.2020 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuusta näitä näkyy jo ihan arkipäivänkin monissa asioissa monissakin ihmisisssä ja ryhmissä.

Vierailija
2/10 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuusta se on ihminen joka kiihottuu jostakin asiasta muttta ei kykene itse selittämään tai käsittämäään ja käsittttelemään sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan olen hieman. Tykkään haistella bussissa penkkejä joista joku nainen on juuri noussut.

Vierailija
4/10 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on perverssejä taipumuksia.

Vierailija
5/10 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja tyttöystäväni ainakin sanotaan itseämme ja toisiamme pervoiksi. Tykkäämme esimerkiksi bdsm:stä ja pissaleikeistä. Mielestämme se ei ole mitenkään loukkaava nimitys.

Vierailija
6/10 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpää

Vierailija
7/10 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja tyttöystäväni ainakin sanotaan itseämme ja toisiamme pervoiksi. Tykkäämme esimerkiksi bdsm:stä ja pissaleikeistä. Mielestämme se ei ole mitenkään loukkaava nimitys.

Hyvä pointti. EIkun rupeesin vain mietttimään että miksi esim joku alkaa katkeruuttaaan esim harrastamaan erinäistä syrkintää siksi koska itse on kokenut syrkintäää.

Vierailija
8/10 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. EIkun rupeesin vain mietttimään että miksi esim joku alkaa katkeruuttaaan esim harrastamaan erinäistä syrkintää siksi koska itse on kokenut syrkintäää.

Mutttta tässähän minä itseasiassa ratkaisinkin tämän kysymyksen.

Vierailija
9/10 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutttta tässähän minä itseasiassa ratkaisinkin tämän kysymyksen.

Mua alkoii vain vaivaamaan niin siksi aloin mietttimään.

Vierailija
10/10 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän