Jokainen kauppareissu on kuin pelaisi venäläistä rulettia
Koskaan ei voi tietää milloin se korona iskee ja tappaa!
Kommentit (14)
Mua ei pelota, koska käyn ainoastaan Lidlissä. Siellä asioivalla köyhälistöllä ei ole varaa reissata Kiinassa, Italiassa tai Teneriffalla.
no luuletko että sinussa tulee jotain vahinkoa jos kuolet. kuluerä vähemmän
Mä taas pelkään, että ihastun kassatyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa kotiin.
Ruokien keräilijät ja kuljettajat voivat olla tautisia myös.
Älä nyt höpötä. Peset vain kätesi kun tulet kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei pelota, koska käyn ainoastaan Lidlissä. Siellä asioivalla köyhälistöllä ei ole varaa reissata Kiinassa, Italiassa tai Teneriffalla.
Virossakin on jo koronaa, sieltähän köyhät hakevat viinansa. Et ole turvassa edes Lidlissä😁.
Onneksi asiat on aina ennen olleet maailmanhistoriassa paremmin. Mielelläni menisin ruokaostoksille 1400-luvulla. Olisin turvallisin mielin, kun ei olisi mitään niitä kauheita ongelmia, joita nykyään on.
Luulin, että tarkoitat tätä:
Koskaan ei voi tietää ovatko tarjous tuotteet oikeasti tarjouksessa.
Zinc
syrjäytynyt kirjoitti:
Jotain äksöniä tulee kerrankin minunkin elämään, muutoin oon aina kotona. Kauppareissut on ainoa sosiaalinen kontakstini.. tai siis siellä näen ihmisiä, en tietenkään puhu niille.
Pisin eilen sellasia ohuita sormikkaita kaupassa, suosittelen muillekin. Sellaset ohuet työkäsineet joissa sisäpinnalla näppylöitä. Hyvin sujui asiointi, melkein paremmin kuin paljain käsin.
Mistä kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki kuollaan
No joskushan sitä pitää kuolla. Samapa se, kuoleeko tänä keväänä vai 5 vuoden päästä syöpään.
Jotain äksöniä tulee kerrankin minunkin elämään, muutoin oon aina kotona. Kauppareissut on ainoa sosiaalinen kontakstini.. tai siis siellä näen ihmisiä, en tietenkään puhu niille.
Pisin eilen sellasia ohuita sormikkaita kaupassa, suosittelen muillekin. Sellaset ohuet työkäsineet joissa sisäpinnalla näppylöitä. Hyvin sujui asiointi, melkein paremmin kuin paljain käsin.