Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkät naiset! Olette kauniita ja näyttäviä toisin kuin se järkkyä-kauhistelija väittää

Vierailija
27.02.2020 |

Olen pitkistä naisista täysin eri mieltä kuin se järkkyä 😱 -emojin kanssa pitkiä naisia ja heidän pituuttaan tällä palstalla kauhisteleva. Minusta pitkät naiset ovat kauniita ja näyttäviä ja jos satun katsomaan heitä pidempään, niin ihan vain ihailun vuoksi ja siksi, koska kyseessä on joukosta edukseen erottuva. :)

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavata jopa. Liikutko ulkona, voiko lähestyä kadulla, töissä, kaupan jonossa?

Vierailija
22/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, ei missään. Heti hävisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, vai tällainen lyhyiden naisten haukkumisketju sitten tähän väliin :D

Itseäni käy vain yleensä sääliksi pitkät naiset, kun eivät voi olla söpöjä, siroja ja kauniita samalla lailla kuin normaalipituiset/lyhyet.

Vierailija
24/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain 173cm nainen olen ja en kyllä milliäkään pidempi haluaisi olla. Korkkareita en todellakaan käytä. Jokaisella saa olla sellaisef kauneusihanteet kuin on, enkä itse pidä kauniina sitä, että on kuin joku hirvi. Siitä olen varmaan aika erikoinen, kun en pidä yli 180cm miehistäkään, joku 175cm on ideaali ja komeimmat miehet on järjestään alle tuon 180 oman kokemukseni mukaan.

Olen saman pituinen, ja lievästi katkera asiasta sillä luulin hyvin pitkään olevani 175cm mikä tuntui jonkinlaiselta "ideaalipituudelta". Olen siis nainen myös. Korkkareita en yleensä käytä ihan niiden epämukavuuden takia, mutta juhliin mielelläni laitan sellaiset - saappaissa saa myös olla hieman korkoa. :) Pituus on varmasti niitä yksiä harvoja asioita joista olen aina pitänyt itsessäni, teininäkin. Miesten optimipituus on n. 178-185cm, voisin seurustella kyllä lyhyemmänkin kanssa kunhan ei muodosta mitään kompleksia minun pituudesta.

Vierailija
25/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haista paska

t.n 182

Onko sinulla kaikki ihan hyvin? Miten voit vastata tuolla tavalla kehuun?

Vierailija
26/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa huomata että 170cm naiset kokevat olevansa pitkiä. Naiseni on 180cm ja täydellinen juuri siinä mitassa enkä koe että olisi mikään hirveän pitkä.

190cm mies

Vierailija
27/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjaa huomata että 170cm naiset kokevat olevansa pitkiä. Naiseni on 180cm ja täydellinen juuri siinä mitassa enkä koe että olisi mikään hirveän pitkä.

190cm mies

170 nainen on perusmittainen nainen. Vähän lyhyt jopa.

Vierailija
28/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm ja mielestäni pitkä, ennen olin kenkänumeroni 38 nyt 41 kun survoin varpaani ehkä liian pieniin kenkiin, painoni on sama silti eli 58 kg. Äiti toivoi minusta missiä mutta minusta tulikin lääkäri, ei tykännyt kun ei nähnyt minua tilaamansa lehden kansikuvissa, äiti oli sellainen rakas höpsykkä. Nyt nauran asialle mutten silloin kun hän aina käydessäni kotona kysyi: joko olet ollut mallikussilla tai menetkö jo kisoihin..yms. miestäni hän aina katsoi tuimasti koska luuli hänen estävän minua vaikka olin kertonut ettei minusta tuu missiä.

Vierailija
29/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä näin kaupungilla sellaiset 180 pitkän ja onhan se romuluisevaa.

Vierailija
30/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaa, ei missään. Heti hävisit.

Tää on jonkin sortin ennätys. Tulla ghostatuksi mammapalstalla.

Vierailija
31/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuneiden miesten määrästä päätellen todellakin olemme. Myös pätkien mielestä.

Sinä = kaikki pitkät naiset? Ehkä se on pituutesi, ehkä sinussa on muutakin joka viehättää kuin vain pituus. Itse olen keskimittainen nainen ja ottajia on jopa liiaksi. Ilmeisesti siis se johtuu automaattisesti pituudestani. 

Vierailija
32/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

190cm mies

Jaa, suomalaisten naisten keskipituus on n. 167 että ei nyt lyhyeksi voine 170-senttistä sanoa.

Vierailija
33/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

190cm mies

No ei todellakaan ole. Meillä Suomessa naisten keskipituus taisi olla siinä n. 165 cm paikkeilla ja sen huomaa kun kulkee tuolla ulkona. Todella harvoin joutuu katsomaan itseään selvästi ylöspäin. N160

Vierailija
34/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

190cm mies

Jaa, suomalaisten naisten keskipituus on n. 167 että ei nyt lyhyeksi voine 170-senttistä sanoa.

Riippuu siitä, minkälaisissa ympyröissä on liikkunut.

Vierailija
35/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, vai tällainen lyhyiden naisten haukkumisketju sitten tähän väliin :D

Itseäni käy vain yleensä sääliksi pitkät naiset, kun eivät voi olla söpöjä, siroja ja kauniita samalla lailla kuin normaalipituiset/lyhyet.

Mua taas kuvaillaan useinkin söpöksi ja kauniiksi.

180cm

Vierailija
36/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

190cm mies

Suomalaisissa?

Vierailija
37/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut ihan yllätyksenä se, että niin moni (ainakin täällä) mukamas pitää pitkiä naisia kauheina. En ole koskaan huomannut sitä oikeassa elämässä. Itse en tosin ole kuin 171 cm mutta mulla on korkkarit, hyvä ryhti ja suhteessa pitkät (ja hoikat) jalat - vaikutan senttejäni pidemmältä. Olen saanut vain ja ainoastaan myönteistä huomiota.

No olisiko vaikkapa siksi, että ihmisillä ei oikeastaan koskaan ole pokkaa olla "oikeassa elämässä" ja kasvotusten ilkeä ja sanoa mitä ehkä oikeasti ajattelevat. Nettiin on helppo kirjoittaa mitä vain. Kuinka monella luulet olevan pokkaa tulla päin naamaa jollekin sanomaan "olet mielestäni vastenmielinen koska olet liian laiha, lihava, pitkä, lyhyt tmv? 

Vierailija
38/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

190cm mies

Hollannissa, Balkanin slaavimaissa ja kenties Baltian maissakin naisten keskipituus on 170 cm ja vähän ylikin.

Vierailija
39/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihanasti sanottu, vaikka me kyllä sen jo tiedämme :)

En vaihtaisi mihinkään superpitkiä hoikkia sääriäni. Niistä saan kuulla ihan jatkuvasti ihastelua tutuilta ja tuntemattomilta. Olen tanssiryhmässä ja aina kun esiinnymme saan myöhemmin kuulla katsojilta miten näyttävät pitkät jalkani olivat esityksessä.

Ja minua on myös monta kertaa kehuttu niin söpöksi kuin siroksikin, vaikka joku tuolla kovasti yritti väittää että se on mahdotonta ;)

T: 177cm

Vierailija
40/58 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

190cm mies

Suomalaisissa?

Niin, millaisissa ympyröissä Suomessa.