Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kosketella naista?

Vierailija
27.02.2020 |

Nainen itsekin kyselee. En koskaan pääse tilanteeseen, jossa saisin hiplailla naista, joten täällä kyselen. Saatan vain unelmoida naisen läheisyydestä. 😢

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipellä omaa tissiäsi niin tiedät.

Omat rintani ovat pienehköt/keskikokoiset ja kiinteät ja niissä ei ole mitään eroottista. Haluaisin nauttia itseäni hieman vanhemman ja muodokkaamman naisen seurasta.

Vierailija
22/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lämpimältä ja pehmeältä. Olen halannut omaa tissiäni ja pussannut sitä, tuntui ihanan lämpimältä ja pehmoiselta. Minulla niin isot tissit että saan nänninkin suuhun, niin voin halata sitä.

Pitkät ja vetelät siis.

Juu, olen keski-ikäinen. Silti tuntuvat ihanilta, tulee jotenkin turvallinen olo kun antaa pään levätä tissillä. Lämmin, pehmeä.. Kokeilkaa jos pystytte.

Mulla tissi lepää naaman päällä, joten en oikein tajunnut miten pääsi voi levätä tissisi päällä.

Oho, ihan koko ajanko? Miten näet eteesi tuolla liikenteessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavaa, iho on aivan eri tuntuinen kuin oma miehen nahka. Edellyttäen tietysti ettei nainen ole läski.

miten se paino ihon tuntuu vaikuttaa.

Vierailija
24/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ajattelee naisen kosketusta, hän ajattelee fitness-beibeä eikä suonikohjuista ja selluliittista keski-ikäistä tavista.

Kun nainen ajattelee miestä, hän ajattelee keski-ikäistä kaljamahaa, joka ei ole trimmannut nenäkarvoja. 

Onko tämä se "women are wonderful" efekti? Vielä kun sanotaan, että miehillä on se fitness-babe mielessä, kun puhutaan yksinäisyydestä. Miksi kuva naiseudesta on lähtökohtaisesti positiivinen?

Vierailija
25/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lämpimältä ja pehmeältä. Olen halannut omaa tissiäni ja pussannut sitä, tuntui ihanan lämpimältä ja pehmoiselta. Minulla niin isot tissit että saan nänninkin suuhun, niin voin halata sitä.

Pitkät ja vetelät siis.

Kuulostaa ihanalta. Missä voisin tavata sinut?

Eihän se tarvitse sinua kun imee itse tissinsä. Olet siis turha.

Voisin vielä hieman lisää tehdä vastaavaa ja kaikkea muutakin ihkua.

Vierailija
26/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ja vetelät siis.

Juu, olen keski-ikäinen. Silti tuntuvat ihanilta, tulee jotenkin turvallinen olo kun antaa pään levätä tissillä. Lämmin, pehmeä.. Kokeilkaa jos pystytte.

Mulla tissi lepää naaman päällä, joten en oikein tajunnut miten pääsi voi levätä tissisi päällä.

Nostan kädellä tissiä ylös ja pidän pään kumarassa, posken tissiä vasten.

Vierailija
27/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiimaiselta, kiihottavalta ja märältä. Voihkiva nainen ja supisteleva kostea emätin on parasta mitä tiedän.

Sinä mitään tiedä.

Palstalla on u li en lisäksi tavallisia miehiä. Mitä luulette, kuinka monen naisen sisälle palstan latinomies on työntynyt sormensa tai vehkeensä? Entäs hopeakettu, jolla on jo monen vuoden kokemus?

Vierailija
28/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kun nainen ajattelee naisen kosketusta, hän ajattelee fitness-beibeä eikä suonikohjuista ja selluliittista keski-ikäistä tavista.

Kun nainen ajattelee miestä, hän ajattelee keski-ikäistä kaljamahaa, joka ei ole trimmannut nenäkarvoja. 

Onko tämä se "women are wonderful" efekti? Vielä kun sanotaan, että miehillä on se fitness-babe mielessä, kun puhutaan yksinäisyydestä. Miksi kuva naiseudesta on lähtökohtaisesti positiivinen?

Ei pidä paikkaansa. Ajattelen erityisesti sellaista hyvin muodokasta ja rehevän rintavaa, pyöreäpeppuista ja pitkäsääristä keski-ikäistä naista. Itse olen nuorempi. Nuoret tai nuorehkot, esim. pienirintaiset naiset eivät kiinnosta lainkaan. He muistuttavat liikaa miehiä/poikia.

T. Ap

Vierailija
29/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ja vetelät siis.

Oho, ihan koko ajanko? Miten näet eteesi tuolla liikenteessä?

Varmaan ihan sama ongelma tuolla liikenteessä jonka naama on tissin päällä. Onhan se tissi edelleen siinä välissä näköesteenä.

Vierailija
30/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ja vetelät siis.

Nostan kädellä tissiä ylös ja pidän pään kumarassa, posken tissiä vasten.

Ahaa, ok. Mulla on semmoset jumppapalot, ettei pää osu lähellekään ei tissiä eikä lattiaa. Sijaitsen puolimetriä lattiapinnan yläpuolella.

Vierailija
31/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen fitness-babe, mulla ei ole suonikohjuja eikä selluliittia. Kun ajattelen naista, ajattelen jotakuta kaltaistani, isommat tissit vain. Kun ajattelen miestä, ajattelen omaa keski-ikäistä mutta erittäin tikissä olevaa miestäni. Kukaan ei ole niin upea kuin hän.

Siinä sun rumille yleistyksilles.

Vierailija
32/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeältä ja lämpimältä.

Vierailija
33/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavaa, iho on aivan eri tuntuinen kuin oma miehen nahka. Edellyttäen tietysti ettei nainen ole läski.

miten se paino ihon tuntuu vaikuttaa.

Negatiivisesti.

Vierailija
34/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua oikein selität :D

Vierailija
35/35 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran koskettaa naista ja se oli niiiiin mieltäjärisyttävän ihanaa, että musta ei enää koskaan tule täysheteroa. Se nainen tuntui aivan uskomattoman hyvältä. Hän oli niin pehmeä ja hyvän tuoksuinen. Miten ihmeessä pystyisin deletoimaan ne muistoni ja palaisin takaisin heteroksi, kun oon saanut hetken olla lähellä naista? Kaipaan sitä naisen läheisyyttä varmastikin lopun ikäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän