Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miksi katsot tuntematonta naista tuimasti suoraan silmiin?

Vierailija
27.02.2020 |

Ihmetyttää.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai varsinkaan tuttua, omaa kumppania?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riisun häntä silmoilläni ja mietin kuumeisesti miltä tuntuisi sovitella peenistä tämän sisuksiin.

Se katse näytti enemmänkin vihaiselta...

Vierailija
6/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut samaa. Ihmetellyt olen itsekin 🙁

Vierailija
7/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelen sellaista jalat alta ensisilmäyksellä vievää kuumaa, seksiä tihkuvaa katsetta. Vielä  riittää ilmeisesti harjoiteltavaa.

Vierailija
8/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erehtyy hymyilymään niin sitten ne naiset tuppaavat seurailemaan vaikka kotiovelle asti, kun kuvittelevat että olen kiinnostunut. Tuima katse parempi, ei tule väärinkäsityksiä.

Vierailija
9/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä katso. katson julkisissa paikoissa aina kengän kärkiini ja koitan tehdä itseni mahdollisimman alistuneeksi, jotta vältytään metoolta ja näiltä kirjoituksilta vauvapalstalla.

Vierailija
10/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos erehtyy hymyilymään niin sitten ne naiset tuppaavat seurailemaan vaikka kotiovelle asti, kun kuvittelevat että olen kiinnostunut. Tuima katse parempi, ei tule väärinkäsityksiä.

Miksi ylipäänsä katsot silmiin? Eiköhän se ettet katso ollenkaan toimisi paremmin eikä että erikseen herätät toisen huomion.

Vierailija
11/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin pitää katsoa, ja jos ei katso niin "toi yrittää vältellä katsekontaktia, onpas epäluotettava tyyppi".

Juu, näin se vaan menee, että ajatus on jostain aloittajan päässä. Mitä merkitystä sillä on miten kukakin katsoo, toiset on tuimia toiset ei, jos vaikka kysyisit häneltä itseltään miksi hän katsoo niin, jos se todellakin on kovin häiritsevää ...

Vierailija
12/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap tuijottaa miehiä? 

Vierailija
13/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko_jo kirjoitti:

Jonnekin pitää katsoa, ja jos ei katso niin "toi yrittää vältellä katsekontaktia, onpas epäluotettava tyyppi".

Juu, näin se vaan menee, että ajatus on jostain aloittajan päässä. Mitä merkitystä sillä on miten kukakin katsoo, toiset on tuimia toiset ei, jos vaikka kysyisit häneltä itseltään miksi hän katsoo niin, jos se todellakin on kovin häiritsevää ...

Höpö höpö. Minä istuin paikallaan ja tämä henkilö kääntyi minuun päin tämä ilme kasvoillaan, muuten en olisi edes huomannut. Ei olisi siis todellakaan ollut pakko katsoa minuun päin ollenkaan.

Vierailija
14/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mies katsookin jotakin takanasi olevaa ja sen vain näyttää siltä, että tuijottaa sinua?

Vierailija
15/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap tuijottaa miehiä? 

Miehet saa tuijottaa mutta naiset ei saa huomata ja kyseenalaistaa tuijotusta?

Vierailija
16/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö?? Ei siis pidä katso minnekään?! Mites se sitten on mahdollista, ja miksi sitten itse katsoit häntä, koska hänet niin kovasti halusit huomioida, että vielä täälläkin kirjoittelet?!

Vierailija
17/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

usko_jo kirjoitti:

Höpö höpö. Minä istuin paikallaan ja tämä henkilö kääntyi minuun päin tämä ilme kasvoillaan, muuten en olisi edes huomannut. Ei olisi siis todellakaan ollut pakko katsoa minuun päin ollenkaan.

Mietteliäs ilme voi näyttää tuimalta, jopa vihaiselta. Jos on vaipunut johonkin pohdintoihin. Seurueessa saattaa katse hakeutua ihan tiedostamatta toisiin ihmisiin tai sitten saattaa miettimisen ohessa tarkkailla, miten muut reagoivat johonkin asiaan ja siksi katsoa näitä kohti. 

Vierailija
18/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos mies katsookin jotakin takanasi olevaa ja sen vain näyttää siltä, että tuijottaa sinua?

Oli niin lähellä ettei voinut erehtyä.

Vierailija
19/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riisun häntä silmoilläni ja mietin kuumeisesti miltä tuntuisi sovitella peenistä tämän sisuksiin.

Se katse näytti enemmänkin vihaiselta...

Niinhän sä luulet, himoa se oli.

Vierailija
20/55 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö?? Ei siis pidä katso minnekään?! Mites se sitten on mahdollista, ja miksi sitten itse katsoit häntä, koska hänet niin kovasti halusit huomioida, että vielä täälläkin kirjoittelet?!

Hän olisi voinut katsoa eteenpäin eikä tarvinut kääntyä yhtäkkiä katsomaan minua vihaisesti. Kyllähän se ihmetyttää jos täysin tuntematon näin tekee yhtäkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme