Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vaihtaa puhelinta, miten käy pankin mobiilisovelluksen?

Vierailija
27.02.2020 |

Pitääkö rekisteröidä uudelleen jotenkin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaatii uudelleen rekisteröinnin. Kannattaa lisäksi varmuuden vuoksi ensin poistaa sovellus vanhasta laitteesta kokonaan, muuten voi tulla ongelmia.

Vierailija
2/5 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu sovelluksesta. Ainakin Nordealla on muistaakseni niin että saa itse siirrettyä "käyttöoikeuden" uuden kännykän sovellukseen kun pitää sen vanhan kännykän vielä sen verran toiminnassa että laittaa sieltä vanhasta sovelluksesta "päälle" siirron uuteen. Näin muistaakseni pääpiirteissään toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia. Pankkisovelluksia voi ja saa olla monessa laitteessa yhtäaikaa. Sen kun lataa sovellukset uuteen puhelimeen.

Vierailija
4/5 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmia. Pankkisovelluksia voi ja saa olla monessa laitteessa yhtäaikaa. Sen kun lataa sovellukset uuteen puhelimeen.

Danskella tuli aiemmin ongelmia, en tiedä ovatko korjanneet asian.

Vierailija
5/5 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippu sovelluksesta. Ainakin Nordealla on muistaakseni niin että saa itse siirrettyä "käyttöoikeuden" uuden kännykän sovellukseen kun pitää sen vanhan kännykän vielä sen verran toiminnassa että laittaa sieltä vanhasta sovelluksesta "päälle" siirron uuteen. Näin muistaakseni pääpiirteissään toimi.

En mä mitään tehnyt vanhalla puhelimella tämän eteen, pitäisi onnistua ihan tietokoneella verkkopankin kauttakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme