Miten suhteesi varattuun alkoi?
Miten tapasitte?
Kumpi teki aloitteen?
Millaiseksi suhde muodostui?
Kauanko se kesti, miten päättyi, vai jatkuuko yhä?
Kommentit (37)
Hengailtiin samassa opiskelijaporukassa kavereina. Miehen monivuotinen tyttöystävä oli tekemässä muualla harjoittelua. Mies halusi enemmän kuin kaveruutta ja ajattelin, että pidetään hauskaa sen aikaa kun se kestää. Mies lopetti entisen suhteensa menimme naimisiin. Kolme yhteistä lasta ja yli 30 v yhdessä.
Ihan perinteisesti laivalla, hän tuli siihen juttelemaan. Kumpikin kertoi perheestään, vietettiin hauska ilta ilman Pusuja/ seksiä. Luulin että se juttu jäi siihen, mutta ei jäänyt.
Hän otti yhteyttä, oli kaivanut tiedot ja tässä sitä ollaan edelleen. Takana on jo monta vuotta, kumpikin tahoillaan naimisissa.
Pidetään yhteyttä ja nähdään silloin tällöin.
Olisi kiva tietää, mikä oli se juttu joka ”ylitti rajan”, eli mitä tapahtui että yksi asia johti toiseen... oliko se kohtaaminen vai viesti, jne...
Olin tuntenut miehen useita vuosia ja tiennyt että hän seurustelee "Minnan" kanssa, muuttivat myös yhteiseen asuntoon. Pariin vuoteen en ollut tätä miestä nähnyt, kun yllättäen törmättiin jossain baarissa. Hän kertoi että ovat Minnan kanssa eronneet jo jokin aika sitten. Sitten hän pyysi minua treffeille, ja käytiin kahvilla. Hän asui eri kaupungissa ja jonkin ajan päästä hän pyysi että tulisin hänen vieraakseen yöksi sinne, mihin suostuin. Asunnossa oli naisten kenkiä eteisessä ja hän alkoi puhua tyyliin "kappas täällä on vieläkin jotain Minnan tavaroita". Vessassa puolestaan oli meikkejä ym. naisten juttuja. Todennäköisesti siis asuivat edelleen yhdessä, varmuutta asiaan en ole saanut enkä sen koomin kyseistä miestä tavannut. Olkaa siis naiset varovaisia mitä tulee "Minnan tavaroihin" :D
Se oli vaan siinä. Ei sille mitään voinut, Kemiat natsasi välittömästi,
Tätä emme kavereiden keskenkään ymmärrä naisissa kun haluavat varattua miestä ja varattu mies kiinnostaa ja kiihottaa. Samalla kuitenkin haukutaan alimpaan helvettiin miehet joilla on toinen nainen rakastajana tai kun mies menee vieraisiin. Tehän itse siinä tilanteessa olette se toinen nainen ??? Myöskin se että täällä välillä aika moni nainen myöntänyt että pani vierasta miestä,taksikuskia,tanssikaveria tms spontaania tai on rakastajana toinen mies salaa ja siitä ei kukaan mitään saarnoja pidä. Nämä naiset jotka ei hyväksy vieraisiin menoa samalla kun tekee sitä itse tai on mukana siinä
Myönnän että itsekkin kun varattua rouvaa on saanut kunnolla paljaalla on seksi aivan toista luokkaa
Tapasimme baarissa, kun olin itse ollut lähes vuoden sinkku (kahden pienen lapsen yh). Tapailimme muutamia kertoja ehkä parin viikon ajan, kunnes mies kertoi olevansa varattu 10 vuoden suhteessa (ei naimisissa eikä lapsia). Sanoin tapaavani hänet seuraavan kerran, kun ero on selvä. Meni viikko tai pari ja mies muutti toisesta kaupungista meille. Tästä on aikaa kohta 20 vuotta. Meillä on kaksi yhteistä lasta ja olemme naimisissa.
Minä olen se varattu osapuoli, mutta yhden baari-illan jälkeen työkaverimies osoitti kiinnostustaan, suutelimme ja päädyimme sänkyyn. Sen jälkeen olemme tavanneet seksin merkeissä muutamia kertoja ja viestitelleet paljon. En ole jättämässä liittoani, vaikka hän ehkä sitä toivoisi.