Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rässistihuutelijat mites nyt suu pannaan

Vierailija
27.02.2020 |

Teuvo kihlasi upean latinonaisen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ketkä rässistihuutelijat?

Vierailija
2/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasukit voisi pikkuhiljaa tajuta että se, että ei halua maahan rikollista ainesta ja Tero Ristiä ei tarkoita että ihminen olisi kategorisesti kaikkia kevytpiimää tummempia vastaan.

Oivasti kiteytetty koko jutun juoni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURPA KIINNI PERSU. persut ovat rasisteja, fasisteja, seksistejä!!!!! Perssuolinkaisesta ei tule KOSKAAN MINUN PÄÄMINISTERIÄ. EI OLE MINUN PÄÄMINISTERI!!!!!!!!!!!!!!

Haavisto on minun presidentti!

Vierailija
4/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasukit voisi pikkuhiljaa tajuta että se, että ei halua maahan rikollista ainesta ja Tero Ristiä ei tarkoita että ihminen olisi kategorisesti kaikkia kevytpiimää tummempia vastaan.

Turha toivo.

Vierailija
5/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän vaalivaikuttamista tämäkin että yritetään feikkiuutisilla tehdä persu mukamas sellaiseksi ettei olisi rasisti. Ei varmasti ole totta tämä ap, feikki putinin trollien juttuja.

Persut ei todellakaan tapaile ulkomaalaisia. Rasisteja seksistejä ovat.

Vierailija
6/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TURPA KIINNI PERSU. persut ovat rasisteja, fasisteja, seksistejä!!!!! Perssuolinkaisesta ei tule KOSKAAN MINUN PÄÄMINISTERIÄ. EI OLE MINUN PÄÄMINISTERI!!!!!!!!!!!!!!

Asiallista argumentointia, go girl.

Vierailija
7/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismi on rikkauta. Kyse on tietenkin rakkausavioliitosta. Varallisuudella, statuksella (Meppi) ja mahdollisella tulevalla Suomen kansallisuudella ei tietenkään ole mitään vaikutusta asiaan :-)

Vierailija
8/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun persut ei tajua, että kaikki kevytpiimää tummemmat eivät ole automaattisesti rikollisia tai teroja.

Vierailija
9/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huuda, hölmö.

Vierailija
10/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän vaalivaikuttamista tämäkin että yritetään feikkiuutisilla tehdä persu mukamas sellaiseksi ettei olisi rasisti. Ei varmasti ole totta tämä ap, feikki putinin trollien juttuja.

Miten perussuomalaiset liittyvät venäläisiin ? Luulisi että jos vaikuttavat niin enemmän vasemmistoliittoa, kun siellä on suoria ulostuloja kommunismin suuntaan.

Olisikin mielenkiintoista tietää suhdeluku jossa olisi ulkomaalainen kumppani peilattuna puolueeseen. Itse en tiedä kuin muutaman:

1 x Vihreät (Haavisto)

2 x PS (Tynkkynen & Hakkarainen)

Vierailija
11/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten perussuomalaiset liittyvät venäläisiin ? Luulisi että jos vaikuttavat niin enemmän vasemmistoliittoa, kun siellä on suoria ulostuloja kommunismin suuntaan.

Olisikin mielenkiintoista tietää suhdeluku jossa olisi ulkomaalainen kumppani peilattuna puolueeseen. Itse en tiedä kuin muutaman:

1 x Vihreät (Haavisto)

2 x PS (Tynkkynen & Hakkarainen)

Tsekkaapa myös PS Veikko Vallinin nainen: https://www.seiska.fi/Uutiset/Yli-20-vuoden-ikaero-Perussuomalaisten-Ve…

Afrikkalainen...

Eli selkeästi on rasisti, eikös juu? ;)

Vierailija
12/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän vaalivaikuttamista tämäkin että yritetään feikkiuutisilla

Et sitten ole kuullut Neuvostoliiton hajoamisesta? Taitaa aika hitaasti kulkeutua uutiset sinne peräkammariin.

Vierailija
13/13 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän vaalivaikuttamista tämäkin että yritetään feikkiuutisilla

Et sitten ole kuullut Neuvostoliiton hajoamisesta? Taitaa aika hitaasti kulkeutua uutiset sinne peräkammariin.

Tiedän, mutta miten tämä vastaa kysymykseen ?

Euroopan parlamentissa äänestettiin liettualaisen Gabrielius Landsbergisin (EPP) valmistelemasta päätöslauselmasta, jossa käsiteltiin EU:n ja Venäjän välisten suhteiden nykytilaa.

Päätöslauselman perusteella EU:n tulisi arvioida Venäjän suhteensa uudelleen. Venäjää ei europarlamentaarikkojen mielestä voida myöskään enää pitää unionin strategisena kumppanina. Parlamentin jäsenten mukaan Venäjä on vahingoittanut sen ja EU:n suhteita loukkaamalla demokraattisia periaatteita, perusarvoja ja kansainvälistä oikeutta.

Parlamentti hyväksyi päätöslauselman äänin 494 puolesta, 135 vastaan ja 69 tyhjää.

Votewatchin mukaan päätöslauselmaa vastustivat pääasiassa vasemmiston GUE/NGL -ryhmä, EU-kriittinen EFDD-ryhmä sekä parlamenttiryhmien ulkopuolelle jääneet kansallismieliset. Päätöslauselmaa puolsivat taas EPP, sosiaalidemokraatit, vihreät, ECR ja ALDE.

Vasemmiston GUE/NGL-ryhmän 52 jäsenestä 39 äänesti lauselmaa vastaan. Tyhjää äänesti yhdeksän ja osallistumatta äänestykseen jätti neljä.