Pyhimyksellä salavauva!
Seiskassa juttua. The voice of Finland kilpailijan kanssa ollut salasuhde ja siitä syntynyt 1,5 vuotias lapsi. Jotenkin ei yllätä, mutta surettaa todella vaimon puolesta, saanut vasta tietää. Jättäis nyt tuon sian!
Kommentit (685)
Lapsessa on ainakin paljon samaa näköä Mikon kanssa. Ei paljoa yksityiset Instagramit auta kun googlesta löytyy samantien..
Vierailija kirjoitti:
Lapsessa on ainakin paljon samaa näköä Mikon kanssa. Ei paljoa yksityiset Instagramit auta kun googlesta löytyy samantien..
Onko lapsi myös lyhyt, lihava ja puolikalju?
Ei nyt sitä viatonta pientä tyttöä tarvitse alkaa haukkumaan.
Sinne meni sitten se perheidylli jota tuo on pyörittänyt joka ikisessä haastattelussa ja kaikissa medioissa.
”ja siitä syntynyt 1,5 v lapsi”.
Tiukka synnytys.
Tekopyhimys hyvä nicci.
Siis lapsestaan puhun. Mitä te alapeukutatte haaskat?
Syntynyt 1,5v lapsi?? Minä luulin että ne kaikki syntyy vastasyntyneinä!! Olisin voinut ottaa suoraan 8 vuotiaana omani.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai häntä kukaan olekaan haukkunut, vaan vanhempia.
Lapsi käy kyllä sääliksi, en tajua mikä pakko tuollaiseen tilanteeseen synnyttää vieläpä nuoren ihmisen eli ei ollut edes mikään viimeinen mahdollisuus saada lasta eikä kyseinen muija ollut koskaan edes haaveillut lapsesta eli täysin typerä juttu...
Pahimmillaan halusi vaan pitää sen, koska Pyhimyksen lapsi :D
Ei hitto
Myös face lapsivapaa vyöhyke, ei pienintäkään vihjettä siitä että lapsi edes on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi käy kyllä sääliksi, en tajua mikä pakko tuollaiseen tilanteeseen synnyttää vieläpä nuoren ihmisen eli ei ollut edes mikään viimeinen mahdollisuus saada lasta eikä kyseinen muija ollut koskaan edes haaveillut lapsesta eli täysin typerä juttu...
Ei hitto
No itse asiassa, joskus abortti voi aiheuttaa lapsettomuuden. Eikä myöskään itsestäänselvää että tulisi enää ikinä raskaaksi. Veikkaan ettei itse edes tiennyt kumman lapsi kyseessä, varmaan toivoi ettei oma pettäminen tule ilmi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hittoNo itse asiassa, joskus abortti voi aiheuttaa lapsettomuuden. Eikä myöskään itsestäänselvää että tulisi enää ikinä raskaaksi. Veikkaan ettei itse edes tiennyt kumman lapsi kyseessä, varmaan toivoi ettei oma pettäminen tule ilmi...
Tuollaisissa tilanteissa tehdään keskeytys. Tosi epäkunnioittavaa lastakin kohtaan synnyttää hänet epämääräiseen, likaiseen tilanteeseen jossa edes isyydestä ei ole varmuutta ja kuvioon liittyy pettämisiä.
Syytön se syntymätön lapsi on aikuisten sekoiluihin...
Minä en pysty ymmärtämään näiden naisten ajatuksenjuoksua, jotka haluavat pitää sivusalasuhteesta syntyvän lapsen (oletuksena nyt ettei ole säännönmukaisesti aborttia vastaan) Miten ajattelivat hoitaa sen, mieshän ei pysty olemaan mukana koko hommassa illman, että asia paljastuisi. Loppuuko koko salasuhde sitten siihen, vai mitä ihmettä? Tuntuu jo lähtökohtaisesti todellatodella raskaalta. Etenkin vielä jos on omallakin tahollaan parisuhteessa...En käsitä.
Onhan tolla Emmalla noissa kuvissa pilke silmäkulmassa ihan eri kuin kotiäitivaimolla, ei voi mitään. Ja Facen etusivun teksti viitannee Mikkoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto
Minusta kanssa aivan käsittämättömän itsekästä alkaa synnytellä tuollaiseen tilanteeseen niitä lapsia. Nämä tuppaavat paljastumaan, kuten nytkin kävi. Parisuhteessa vielä. Vähän tosiaan kuulostaa tuolta loppulauseelta...
Pettämisen vielä jotenkin voi vielä antaa anteeksi pitkässä suhteessa, mutta LAPSI. Ja asian salaaminen, mitä on kestänyt muutaman vuosen. Huh.