Miksi meillä työnantajat Suomessa tahtoo selvästi että kipeänä tehdään töitä?
Miksi työolot ovat myös sellaiset että ihmisten epäillään saikuttavan turhaan?
Milloin saikuttamisesta on tullut epäilyn aihe?
Miksi palkattomasti ei tavallaan saa olla viikkoakaan poissa ilman, että saa kuulla vihjailuja työn antamisesta jollekin muulle?
Miksi ei hyväksytä että ihmiset sairastaa?
Miksi ei saa edes sellaista pientä taukoa pidettyä kaikessa kiireessä että kerkeisi pestä kädet huolella (5min)?
Miksi? Miksi ei ole työterveyslääkäriä ja miksi ei saa aikoja terkkariin?
Miksi työnteko ei kannata ja palkat on niin surkeat?
Miksi työajat ovat mahdottomat.
Toivoisin että olisin jatkuvasti sairas. Työelämä sairastuttaa ihmisen.
Kommentit (25)
En kohtele muita huonosti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ryhdy ihmeessä itse yrittäjäksi, nehän vetävät suuria summia riistämällä muita vai miten se nyt meni. Ihmettele sitten, kun töissä pitäisi olla 5 ihmistä, mutta olet yksin ja teet 6 ihmisen työt, jotta voit maksaa niille sairastelijoille palkat.
Syyllistät ja siirrät vastuun muille. Siinäpä johtajan ainesta.
Sitten epäilet muita pahoiksi lusmuiksi. Kehtaat epäillä muita, vaikka käytännössä nämä kiltit ihmiset auttavat vellit kirjaimellisesti housuissa talouspaperi alushousujen välissä, että hommat tulee hoidettua. Vaikka vähän kuratauti vaivaa. Eihän tästä ääneen sanota. Kun ei uskalla, tulee vaan huutoa ja pahaa katsetta...
Voi luoja.
Sitten annat viisaammalle neuvon että ala sitten itse yrittäjäksi.
Miksi helvetissa alkaisin?
Pidätkö minua aivan toopena ja epäinhimillisenä hirviönä?
En todellakaan. Kuljen mieluummin ryysyissä ja pidän pari päivää paastoa.
Hullu en ole, enkä hirviö.
Onko kaupan ala?
Elintarvikkeiden kanssa?
Tuosta voisi tehdä jo kovia valituksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huippuja ovat nämä, kun ovat yhden päivän pois, kun on oksentanut ja ripuloinut ja seuraavana päivänä tullaan töihin terveenä, kuin pukki. Herää kysymys, että onko oikeasti oksentanut ja ripuloinut vai voiko olla niin v*tun välinpitämätön, että töihin tullaan vaan seuraavana päivänä..?
Tämä on kyllä jännä juttu.
Kun on poissa niin tulee mailiin viestejä että eikö työ kelpaa?
Ja kun tulee töihin taudissa (kun ei parane ihmeparantumisella päivässä jeesuksen ihmeessä) niin sitten on vtun välinpitämätön.
Aina syy on muissa.
On kyllä hassua. Joskus voisi mennä itseensä ihan oikeasti JUMALAUTA!
Kannattaa nyt kuitenkin pitää hanskoja kun avaatte ovia ja ottakaa ne postitkin tosissaan. Ei ihan joka työssä ole aikaa tai mahdollisuutta pestä käsiä.
Eli nenää on niistettävä ja kyllähän niihin posteihin jotain jää...
Vierailija kirjoitti:
Ihmettele sitten, kun töissä pitäisi olla 5 ihmistä, mutta olet yksin ja teet 6 ihmisen työt, jotta voit maksaa niille sairastelijoille palkat.
En kyllä ihmettele yhtään tuollaista. Joko vaihdan työpaikkaa, tai en tee kuin yhden ihmisen edestä töitä.
Tee itse ne viiden ihmisen työt saatana :D
Sinä et täällä sanele mitä toiset tekee.
Tee itse saatana työt!
Syyllistät ja siirrät vastuun muille. Siinäpä johtajan ainesta.
Sitten epäilet muita pahoiksi lusmuiksi. Kehtaat epäillä muita, vaikka käytännössä nämä kiltit ihmiset auttavat vellit kirjaimellisesti housuissa talouspaperi alushousujen välissä, että hommat tulee hoidettua. Vaikka vähän kuratauti vaivaa. Eihän tästä ääneen sanota. Kun ei uskalla, tulee vaan huutoa ja pahaa katsetta...
Voi luoja.
Sitten annat viisaammalle neuvon että ala sitten itse yrittäjäksi.
Miksi helvetissa alkaisin?
Pidätkö minua aivan toopena ja epäinhimillisenä hirviönä?
En todellakaan. Kuljen mieluummin ryysyissä ja pidän pari päivää paastoa.
Hullu en ole, enkä hirviö.