Kokemuksia Jätkäsaaren Siisti Kirppis & Pesula?
Mietin tässä, että onko kenelläkään kokemuksia myyjänä Jätkäsaaressa sijaitsevasta kirppiksestä? Vaikuttaa ihan OK paikalta, mutta meneekö siellä miten vaatteet? Kokemusta on Relovesta ja Kaivarin Kanuunasta, mutta niillä kovat jonot ja aikamoiset hinnat...
Kommentit (27)
Mulla mennyt tosi hyvin! Kovaa tiliä tullut! Asun itse viereisessä talossa jonka takia käyn siellä tosi usein ja aina tarttuu jotain kivaa mukaan itsellenikin samalla:) Pesula palvelutkin tullut hyödyksi
Hei täällä myyneet etenkin ja miksei ostajatkin! Ko. kirppiksellä ei saa hälyjä myytäviin tuotteisiin, eikö täällä varasteta paljon sitten? Uskaltaako vielä mitään yhtään arvokkaampaa?
Minuakin kiinnostaisi tietää, että varastetaanko täältä tai vetääkö henkilökunta välistä?
Minulta varastettiin paljon ja henkilökunta todellakin vetää välistä.Myynti hylly on niin pieni ettei siihen mahdu juuri mitään ja siitäkin lähti puolet ilmaiseksi taivaantuuliin.Harmittaa moinen röyhkeys.EN SUOSITTELE
Itse olen ottanut jo kolmesti myyntipaikan sieltä ja joka kerta ollut tosi tyytyinen! Hälyt saa sieltä kassalta pienellä lisähinnalla!
Kuulostaa siltä että naapuriin avattu uusi kirppari
Ihan normaali myynti. Siisti paikka.
Multa oli pöllitty kans parhaat päältä.
No jo on mesta....Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla jos mainoksessakin lukee emme vastaa kadonneista tavaroista.Kuka niistä vastaa jos ei paikka jolle maksat myynnistä.Minä olen se tyhmä.Vein sinne myyntiin ja todellakaan EI vastannut .Maksoin paikan ja prosentit ja loput varastettiin että se siitä.
En voi suositella, vein siihen hinnoittelupalveluun ja eivät kyllä osaa hinnoitella liian halvat hinnat laittoivat. Toki ostajalle hyvä myy ei myyjän kannalta😡
Hei,
Löytyykö viimeaikaisia kokemuksia? Ei kai tuollainen välistä vetäminen ole mahdollista ainakaan itse hinnoitellessa, kun asiakkaalla kuitenkin on mahdollisuus myynnin seurantaan? Miten tuotteet kannattaisi hinnoitella, jotta menevät kaupaksi, mutta jäisi kuitenkin jotain käteen?
Itse kyselin syksyllä all inclusive-palvelua, mutta kuulemma eivät siihen ottaneet asiakkaita tuolloin. En tiedä, mikä tilanne nyt, kun eivät vastanneet kyselyyni, milloin ottaisivat. Nettisivuilta ei edes löydy puhelinnumeroa, joten vähän mietityttää heidän asiakaspalvelunsa laatu muutoinkin.. Myös aukioloajat ovat aika suppeat. Miten asiakkaat edes tuonne ehtivät, kun menee arkisin kiinni jo kuudelta?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ottanut jo kolmesti myyntipaikan sieltä ja joka kerta ollut tosi tyytyinen! Hälyt saa sieltä kassalta pienellä lisähinnalla!
Saako todellakin hälyjä vuokrata? Ennen ei ollut tällaista palvelua, onko nyt tullut?
Olisi kannattanut lukea muiden kokemuksista aikaisemmin.
Hinnoittelupalvelua en ainakaan suosittele. Hinnoittelivat liian alhaisesti (keskiverto hinta tuotteille oli muutaman euron kieppeillä), eikä pystynyt seuraamaan mitä tuotteita oli saatu myytyä, kun hinnoittelu oli tietokoneen sijan tehty kynällä. Useat arvokkaammat tuotteet eivät kuitenkaan olleet jäljelle jääneiden tuotteiden mukana. Pöytämaksun ja heidän provikan jälkeen myyjälle jäi tuottoa muutama kymppi ja kitkerä maku suuhun.
Asiakaspalveluluonne puuttuu myös paikalta kokonaan.
En suosittele paikkaa, tai osta hälyttimet kaikkiin vaatteisiin. Henkilökunta ei edes tervehdi sisääntullessa.
En suosittele viemään tänne myyntiin arvotavaraa, jos sitä ei varasteta, niin hintalappu vaihdetaan halvempaan. Henkilökunta ei seuraa hintoja.
Minulla myös kävi niin että joku oli vaihtanut tuotteeseeni reippaasti halvemman hinnan. En vie enää myyntiin, ostaa voin kyllä.
Minulla jäi kanssa todella huono maku Siisti Kirppiksen toiminnasta. Töykeää asiakaspalvelua henkilöltä, jonka oletan olevan omistaja tai jollakin tapaa vastaava kirpputorilla. Lisäksi vaatteita hävisi todella paljon eikä tuottoa juuri saanut. En siis todellakaan voi suositella.
Asiakaspalvelu on huonoa ja tavaraa häviää paljon. Mielummin myyn esimerkiksi zadaa tai vähänkäytetty.fi
I liked it a lot, compare to Relove the price is much lower and almost no queue to get a place. Sold few bags of clothes there. Very clean inside and friendly personnel.