Mitä hulluja ideoita teillä on elämän helpottamiseksi?
Mä olen ajatellut pakkasella että lähiöistä keskustaan voisi rakentaa lämmitetyn tunneliston. Esim. Olisi kolme haaraa kolmesta eri kaupunginosasta, ja ne kaikki johtaisivat yhteen tunneliin, joka veisi keskustaan. Ei tulisi niin kylmä kävellessä eikä viima kävisi, ois sadesuojakin samalla. 😀
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli elämän helpottamisesta, eikä siitä miten ihmisten pitäisi sinun mielestäsi liikkua portaissa. Sitä paitsi metron portaat ovat todella pitkät ja vaativat hyvää kuntoa. Monella terveen näköiselläkin on kuluneet/sairaat nivelet.
No minun elämäänihän nuo kävelyportaat helpottaisivat, koska niissä kävely olisi silloin helpompaa.
Ei niiden kävely myöskään mitään superkuntoa vaadi, itsekään en harrasta säännöllisesti mitään liikuntaa mutta jaksan silti kävellä ne hyvin ylös. Jos kävelen tosi reippaasti niin saattaa syke jopa vähän nousta. Voi myös ajatella vähän pidemmällä tähtäimellä - jos on oikeasti niin huono kunto ettei jaksa kävellä niitä portaita niin ehkä elämä helpottuisi, jos saisi peruskunnon vähän paremmaksi? En myöskään sanonut että kaikkien pitäisi alkaa kävellä niitä portaita, jos yksistä portaista tehtäisiin kävelyportaat niin jäisihän sinne vielä 1-2 portaat joissa seisoa.
ota viiinaa. niin minäkin teeen. en ole sekuntiakaan selvinpäin niiinpitkään kunnnes olen muuttanut asioita.
Vierailija kirjoitti:
Edullinen pesulapalvelu lakanapyykille, talokohtainen, haettaisiin ja tuotaisiin kotiin.
Kyllääntynyt pitkiin pesukoneen ohjelmiin.
Tuota noin... oletko tutustunut pesuloiden hintoihin? Meidän pesulassa lakanapyykki MANKELOITUNA 4,50/kg, pyyhkeet olikohan se 3,50/kg.
Kuljetus onnistuu, toki siitä vähän veloittavat. En muista paljonko, kun pesula on työmatkan varrella, joten tipautan ja noudan pyykit itse.
Elämää on realistista peliä todelllisuutta vastaan jossa ratkaiseee ulkonäkö ja raha. Jos ei kykene menestymäään tavlllisin keinoin joita pidetääään normaaleina niiin sitttten on mentävä ääärimmäisyyksiin. Mitäään muita vaihtoehtoja ei ole olemasssakaan vaikka kuinka herkin äänen painoin sen lauseen asetttlisikin.
Tuli myös mieleen, että tuo olisi oikeasti Idea, isolla iillä. Usein juuri töistä päästyä iskee iltapäiväväsymys, kotimatkaa on kävellen n.25 min. Pyörällä vähemmän, mutta ne ylämäet.. Tärisevää ja epämukavaa bussia en käytä kuin harvoin, aikataulut ei osu kohdalleen ja joutuu osan kävelemään kuitenkin. Kun pääsee kotiin, jaksaa lähinnä robottimaisesti suorittaa ruuanlaittoa yms pakollista. Lyhyitä torkkuja on vaikea ottaa, kun aina on jotain... En jaksaisi ikinä lähteä mihinkään vapaaehtoisesti, vaikka kaverille kahville, pakolliset menot ovat tuskaa, kun ajatus tökkii ja selkää särkee.
Jos saisikin tuon reilu 20 minsaa ottaa voimanokoset, päästä hetkeksi makuulleen ja pääsisi samalla töistä kotiin. Maksaisin mielelläni jos saisin loppupäiväksi energiaa.