Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Töissä tulossa ryhmäytymisleikki jossa pitäisi piirrellä toisen selkään kuvioita (siis paljaaseen selkään) minulla on vanhat palovammat selässä

Vierailija
26.02.2020 |

Pomo on velvoittanut osallistumaan päivään. Minulla on lääkärin paperit lapsuuden vammoista, mutta ne ovat isovanhemmillani toisella puolen Suomea, eivätkä he osaa lähettää niitä esim. puhelimeen tai sähköpostiin. Hakemaankaan en ehdi ja se päivä on huomenna.

Kuulin vasta ihan hetki sitten mitä ohjelmassa on. Lisäksi on grillaamista ja jutustelua, mikä on ihan ok, mutta en halua että kukaan muu hipelöi selkääni kun oma aviomieheni. Mitä teen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tärkeää menoa, et pääse tulemaan.

Vierailija
2/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot ettet osallistu piirtelyyn mutta muuhun kyllä. Ei siihen papereita tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että töissä olisi tilanne, jossa piirretään paljaaseen selkään. Paidan läpi jos piirrellään, ei kyllä arvet näy.

Vierailija
4/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että työkaveri pitäisi päästää näkemään selän iho. 

Vierailija
5/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se sellainen työpaikka on, jossa tuollaiseen pelleilyyn velvoitetaan!

Itse kyllä sanoisin, että minä en hivele kenenkään selkää, kuten myös minun selkäni on minun, johon työkaverit eivät koske, piste.

Vierailija
6/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että et koe sitä mukavaksi omalle kohdallesi tai sit oot kipeenä.

Vierailija
7/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Iltalehdelle nimetön vihje tosta touhusta. Vastenmielisellä tavalla viedään yksilöltä mahdollisuus määritellä omat rajansa. Myös toisten koskettaminen voi olla monelle vaikeaa.

Toki epäilen että tämä ei ole totta. Jos on tiedossa että ryhmäytymisleikkejä tehdään niin ei kai niitä etukäteen selosteta. Tai sit joku on heittänyt ton läpällä ja Ap ottanut tosissaan?

Vierailija
8/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on leikit pomolla mielessä.. Juhlat on Porvoossa?

Vierailija
9/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit olla varma, ettei tuollaiseen ole kenenkään pakko suostua. Kuulostaa kyllä todella omituiselta leikiltä TYÖPAIKALLA. Jos joku yrittää pakottaa sano sana työsuojeluvaltuutettu, liitto tai seksuaalinen häirintä.

Vierailija
10/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kieltäytymisern tarvita lääkärintodistusta. Sanot vaan tarpeen tullen tiukastikin, ettet osallistu terveydellisistä syistä. Itsellänikin on selässä leikkausjäljet. Olen vieläpä allerginen kaikenlaisille aineille, myös kosmetiikalle.

Vierailija
11/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeutesi koskemattomuuteen menee kyllä pomon määräysten ohi. Voit kieltäytyä piirtelystä myös vaatteet päällä.

12/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, ettet osallistu piirtämisleikkiin. Ketään ei voi pakottaa olemaan selkä paljaana työpaikan ryhmäytymispäivillä. Et todellakaan tarvitse mitään lääkärintodistusta asiasta. Kuulostaa muutenkin aika oudolta tuollaiset leikit, jossa pitää kosketella toisia paidan alle töissä. Ei kai sellaisia voi olla oikeasti? Tämä ei voi olla totta tai sitten olet ehkä ymmärtänyt väärin.

Vierailija
13/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta tämä "leikki", sairasta.

Vierailija
14/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo ei voi velvoittaa ketään missään tilanteessa olemaan yläosa paljaana töissä. Ellet sitten työskentele strippiklubilla tms. 

Vierailija
15/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä väkisin hierottamisia ja hiplailuja on ollut, potkujen uhalla. Siellä "karmaisevimmat työpaikan virkistyspäivät" tms. ketjussa.

Vierailija
16/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI voida pakottaa.Iholle käyminen on työssä ehdottomasti KIELLETTY!!!Eikä paljastapintaa tartte esitellä.Huono huumori jos se on siksi leikkimielisesti tarkoitettu.Ehdoton EI!!!!!

Vierailija
17/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voit ihan suoraan sanoa pomolle miksi et halua osallistua, kyllä varmasti ymmärtää. Voit toki kieltäytyä syytä kertomattakin ja uskon kyllä että paitaa ei missään kohdin pois oteta tuossa leikissä muuteskaan.

Vierailija
18/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista ahdistelua tuollainen on. Tee ilmoitus pomon esimiehelle. 

Vierailija
19/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella oudolta, mutta saattaa olla totta, esim. Instrumentarium kohu vähän aikaa sitten.

Vierailija
20/26 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele näitä ryhmäytymispäiviä ja - leikkejä.

Sanot vaan että mä en osallistu tähän, en halua puolituttujen hipelöivän selkääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän