Urheilurintiskat ja pienehköt tissit
Millaisia urheilurintsikoita muut pieni rintaiset urheilijat käytätte? Itseäni inhottaa pienehköt tissini, jotka urheilun myötä pienenevät entisestään. En tykkää käyttää litistäviä urheilurintsikoita, ne saavat olon tuntumaan tosi tissittömältä. Hyviä muotoon "ommeltuja" ja topattuja urheilurintsikoita on vain todella vaikea löytää. Yhdet olen onnistunut löytämään ja niitä käytän jatkuvasti. Tykkäisin, että olisi useammat mitä vaihdella ja olisi ihanaa löytää kauniin värisiä; tykkään urheiluvaatteissa väreistä. Nyt kysynkin teiltä arvon kanssasisaret oletteko löytäneet hyviä topattuja ja muotoon "ommeltuja" urheilurintsikoita? Jos niin mistä? H&M:llä on muuten hyviä, mutta ovat jotenkin kovan tuntoisia, ei ollenkaan mukavia päällä.
Kommentit (9)
Käytän nykyisin tavallisia, kaarituettomia rintsikoitani. Urheiluliivit puristivat aina ikävästi.
Mitä väliä sillä on, miltä tissisi näyttävät, kun urheilet?
Olen oppinut hyväksymään olemattomat rintani. Ei siinä oikein muuta keinoa ole. Urheilussa eivät ainakaan ole tiellä, se on positiivista.
Minä pienirintaisena tykkään litistää rintojani vieläkin pienemmäksi, käytän urheilurintaliiveja siihen tarkoitukseen.
Hyviä on vaikea löytää, useimmat ovat todella raskaita. Lindexistä olen muutamt ostanut.
Silareita en ole hankkimassa niiden mahdollisten terveyshaittojen vuoksi. Ja minulle rintojen koolla/ulkonäöllä urheillessa on merkitystä. Miten pystyisin urheilemaan jos ajatukset on koko ajan vain lättänässä rintamuksessa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Silareita en ole hankkimassa niiden mahdollisten terveyshaittojen vuoksi. Ja minulle rintojen koolla/ulkonäöllä urheillessa on merkitystä. Miten pystyisin urheilemaan jos ajatukset on koko ajan vain lättänässä rintamuksessa?
ap
Keskittymällä tissien sijaan olennaiseen eli siihen urheilusuoritukseen. Kyllä ne tissit mukana tulevat, vaikka et niitä koko aikaa ajattele,
Eikö kukaan ole löytänyt hyviä topattuja?
Ap
Tissit on vain tiellä urheillessa, usko pois. Osta tavalliset topatut rintaliivit ja vaihdan niiden toppaukset urheilurintsikoiden sisälle?
Hanki silikonit. Ei mitään isoja lolloja vaan kiinteet c kupit vaikka
M37