Anna ulkonäöllesi numero (4-10) ja perustele
Kommentit (18)
Sanoisin nyt 5. Olen sairastanut pitkään syöpää ja se kyllä näkyy ulkomuodossa. Näkyy kasvoissa, vartalossa ja koko olemuksesssa.
On ollut aikoja jolloin pisteitä olisi voinut antaa enemmänkin.
4
165cm 120kg 25v
Ohuet hiukset.
Ruma suomalainen nainen.
Olen erittäin hyvä, ellen täydellinen.
Olin nuorena hyvinkin kaunis, nyt on vähän ylipainoa, mutta muuten olen erittäin hyvin säilynyt. Tiedän, että melkein kaikki sanoo niin, mutta silti. Paksut hiukset, tiimalasivartalo, kauniit kasvot, siis missityyppiä. Omanikäisiin verrattuna voisin olla jopa 9.
7,5 eli ihan tavis.
172cm, 60kg, 23v. Tavallisen näköinen.
6. Ensin ajattelin nelosta tai vitosta, mutta kaipa asiat voisi huonomminkin olla. Olen sentään ihan hyväkuntoinen. Olen vaan todella ruma ja lyhyt mies.
7,5 Ihan tavis. En ole lihava enkä laiha, en kaunis enkä ruma. Miehet kyllä tykkäävät, syynä hyvä perse.
7-8, oon ihan kaunis mutta en ns. täydellisen kaunis ja painoa vois pudottaa sellaset 10-20kg.
4. Yksinkertasesti en siedä peilejä oman ulkonäön vuoksi enkä usko heteäkää et kukaa muukaa nauttii minun katselusta
Omaan silmääni 4 sillä kärsin dysmorfisesta ruumiinkuvan häiriöstä ja näytän mielestäni epämuodostuneelta.
5
Yli 40v ja yli 90kg. Enempää ei varmaan tarvitse sanoa.
Olen kyllä kasvoista ihan ok näköinen (8) keski-ikäinen mies, vähän nyt on hiukset ohentuneet. Kroppa on kyllä aivan liian laiha moneen makuun, joten se vie kokonaisarvosanan tuonne seiskan paikkeille.
Vaimon mielestä ulkonäköni on täysi kymppi. Onnekseni rakkaus on sokea.
8,5. Niin moni on sanonut kauniiksi, jopa tuntemattomat kadulla. Pukeudun myös erittäin naisellisesti ja yleensä myös meikkaan, ei mitään maksipakkelia kuitenkaan. Edelleen tullaan iskemään vaikka ikää jo 38.
Pitkät, paksut, luonnonkiharat hiukset.
Sopusuhtainen vartalo, mutta en ole enää läheskään yhtä kiinteä kuin 10v sitten. Ja alkaahan noita ryppyjäkin pukkaamaan.
4
Kärsin BDD:stä, en oikeastaan tiedä miltä näytän koska välttelen peilejä. Olen keskipituinen ja normaalipainoinen, tummanruskeat hiukset. En herätä minkäänlaista huomiota jos uskaltaudun ihmisten ilmoille.
Omaan silmään olen epämuodostunut hirviö. Olen syrjäytynyt tämän sairauden vuoksi.
10. Olen omasta mielestäni täydellinen sellaisena kuin olen ja se riittää.
Ehka 7,5 tai 8. Lievasti ylipainoa mutta kauniit, ilmeikkaat kasvot ja "sopusuhtainen" kroppa (mulla on ihan selkea vyotaro ja olen ns. top heavy). Pidan myos hyvaa huolta ulkonaostani.