Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on Suurin syy miksi minusta tuli masentunut.

Vierailija
26.02.2020 |

Ihmiset kirjoittavat loukkaavia ja ilkeitä viestiä ketjuihin. Aloituksissa haukutaan ja vihataa jotain asiaa. Esim. Tuli äsken ketju jossa dissattiin mustaa keittiötä. Ja muitakin tuhansia samanlaisia.

Täällä olisi kivaa jos olisitte vähän positiivisempia. Ok?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoillaan yhdessä, että tänne tulisi pysyvä rekisteröitymispakko. Elämässämme olisi sitten yksi ongelma vähemmän.

Vierailija
2/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan äkkiä pois palstalta, jos pää ei kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on itsesuojeluvaistosi? :D Lähde täältä pois, jos tämä on sinulle niin huono ympäristö. Keksi parempaa tekemistä.

Vierailija
4/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sovellu herkille ihmisille.

Tänne pääsemiseksi pitäisi läpäistä joku psykologinen testi, että pää kestää.

Vierailija
5/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy täällä. Keksi muuta puuhaa. Opettele vaikka kutomaan sukkaa.

Musta keittiö kyllä on kamala. Miten siellä edes näkee tehdä ruokaa?! Paras keittiö on sellainen joss aon hyvät valot ja vaaleat pinnat.

Vierailija
6/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoillaan yhdessä, että tänne tulisi pysyvä rekisteröitymispakko. Elämässämme olisi sitten yksi ongelma vähemmän.

...ja myös yksi keskustelupalsta vähemmän. Ei täällä sitten enää kukaan kävisi.

Vierailija
7/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet masentaa. Tuolla kadulla kun ihmiset pitävät mölynsä mahassaan, niin heistä on helpohko uskoa hyvää ja uskoa myös toivoon mitä meillä ehkä on. Internetissä sen sijaan mitään ei jää arvailujen varaan... tämän kuuluukin masentaa tervettä. Erityisesti niitä älykkäämpiä ja herkempiä.

Keksi ratkaisu tai kuole.

Vierailija
8/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko itse olla hiukan herkkä eli neuroottinen?

Vierailija
9/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt tällä palstalla?

Vierailija

klo 15:00 | 26.2.2020

Kerro syy

Haluan eliminoida tästä palstasta minun masennuksen tekijät ja noitavainot keinolla millä hyvänsä. Juorut ovat täältä kotoisin.

Vierailija
10/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta keittiö on hirveä, aivan kamalan synkkä.

Selittäisitkö nyt miten minun mielipiteeni mustasta keittiöstä vaikuttaa sinun arkeesi.

11/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua negatiiviset nettikeskustelut eivät masenna, varsinkaan, jos haukkumisen kohteena on jokin asia, tyyli tai esine. 

Jos haukutaan jotain ihmistä tai ihmisryhmää, niin niitä ei ole kiva lukea. Tosin ei sekään masenna minua.

Mitä tulee asioiden ja esineiden dissaamiseen, kannatan kyllä maltillisempaa ilmaisua: "mielestäni mustat keittiöt eivät ole kauniita", "en itse ikinä hankkisi mustaa keittiötä, koska..."

Ihmisen haukkuminen, esim. että ketjussa haukutaan aloittajaa tai toista keskustelijaa idiootiksi, jos hän kysyy jotain haukkujan mielestä yksinkertaista asiaa, on huono juttu. Jos on jo valmiiksi pahalla mielellä tai surullinen, se saattaa tuntua ikävältä.

Vierailija
12/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekään tullut sellaista että jotkut kommentit pyörii päässä? Ihankuin se kommentoija olisi läsnä mun elämässä sanomassa niitä kommentteja... hirveetä. Pakko lopettaa käyminen.

Vierailija
13/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja myös yksi keskustelupalsta vähemmän. Ei täällä sitten enää kukaan kävisi.

Niin, se olikin pointtini.

Vierailija
14/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin kävijät vähentyisi, ainoa miksi täällä keskustellaan on juuri rekkaripakottomuus. Koska parempiakin sivustoja on mutta vaatii tunnuksen joka taas vaatii sitoutumista tehtailla eka se feikki sähköposti ja sitten tunnukset ja sitten uusia tietyn väliajoin, ei kiitos.

Mitä tulee positiivisuuteen niin eikö tuota saa tosielemässä teeskenneltyä aivan tarpeeksi.

Jos ketuttaa joku niin antaa näkyä ja näppiksen sauhuta!

Milloin te opitte hypäämään yli ketjut ja kommentit jotka ärsyttävät? Pakko ei ole lukea.

Vierailija
15/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin kävijät vähentyisi, ainoa miksi täällä keskustellaan on juuri rekkaripakottomuus. Koska parempiakin sivustoja on mutta vaatii tunnuksen joka taas vaatii sitoutumista tehtailla eka se feikki sähköposti ja sitten tunnukset ja sitten uusia tietyn väliajoin, ei kiitos.

Mitä tulee positiivisuuteen niin eikö tuota saa tosielemässä teeskenneltyä aivan tarpeeksi.

Jos ketuttaa joku niin antaa näkyä ja näppiksen sauhuta!

Milloin te opitte hypäämään yli ketjut ja kommentit jotka ärsyttävät? Pakko ei ole lukea.

No nytkin tuo trolliketju "Nainen perui treffit kun kuuli että olen tällä hetkellä työttömänä" on roikkunut etusivulla jo eilisillasta asti. En enää lue sitä, mutta on ärsyttävää, kun se osuu silmään jatkuvasti palstaa selatessa.

Vierailija
16/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös huomannut, että tällä palstalla roikkuminen masentaa.

Hassua sikäli, että lähes jokainen teistä vois olla mun työ/harrastus/ "bestis" tai naapuri-kaveri. Eli tavallisia ihmisiä normijuttuineen.

saatan lähteä lenkkeileen tai kahvilaan kavereiden kanssa ja jauhaa samanlaisista asioista kuin täällä ja työpaikan taukotiloissa heitetään hyvin pitkälle samaa juttua kuin täällä yms. kuitenkin se ei masenna vaan piristää.

luulen, että syynä tähän on, että some lopulta ahdistaa ja väsyttää henkisesti.

te olette siinä, mutta ette oikeasti ole. En näe teidän ilmeitä, eleitä, hymyä, energiaa, kemiaa... ihmisen kanssa viestiminen ja läheisyys on paljon muutakin kun vain peräkkäisiä sanoja.

Vierailija
17/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei ahdista yksin tää palsta, vaan se, että tää kännykkä on kasvanut kiinni mun käteen. pitäis alkaa somelakko sitten joskus...

Vierailija
18/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ongelma tosiaan. Joillekin toivon kokemusta oikeista ongelmista, niin ei masenna se että naiset ihan itse valitsevat kumppaninsa, mielensä mukaan.

Vierailija
19/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian herkkä. Kuka voi masentunua jostain mustan leittiön arvostelusta. Ymmärrän jos se masentaa jos haukutaan vaikka hulluksi tai arvostellaan jotain ominaisuutta, vaikka pituutta tai isoa nenää. Sellaisen arvostelun kanssa on minustakin täällä parantamisen varaa. Mutta oikeasti musta keittiö, et voi ottaa tuollaisia arvosteluja henkilökohtaisesti.

Vierailija
20/20 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeksi raikas provo, josta ei heti arvaa. 4/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä