Ilmoittaako mies menoistaan?
Siis jos ette asu yhdessä ja ette ole aikoneet nähdä ko. päivänä niin tiedätkö kuitenkin, missä mies on? Minusta tuntuu, että mies "karkaa" jonnekin mainitsematta etukäteen.
Kommentit (23)
Exä lähti usein ovesta ulos eikä kertonut mihin menee. Minusta se oli aika outoa, koska meillä kuitenkin pienet lapset.
Vierailija kirjoitti:
Exä lähti usein ovesta ulos eikä kertonut mihin menee. Minusta se oli aika outoa, koska meillä kuitenkin pienet lapset.
Ette asuneet yhdessä, vaikka teillä oli lapsia?
Miksi pitäisi? Ei hän ole lapseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinko tuossa niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinko tuossa niin?
Lue aloituksen eka lause.
Jos ei astuta yhdessä, ei välttämättä kovin tarkkaan tarvitse ilmoittaa menemisistään. Jos asutaan yhdessä, ilmoittaminen sen sijaan kuuluu asiaan. Toisaalta tämä on niin tapauskohtaista että mitään nyrkkisääntöä ei voi olla.
Meillä on puolin ja toisin vapaa liikkuvuus.
Ei kerro tarkemmin. Ei ole tarpeellista. Voimme molemmat tulla ja mennä, lastenhoito puolitettiin, että molemmat pääsivät kavereita tapaamaan. Nyt lapset ovat jo teinejä.
Ei tarvitse, nilkassa on seurantalaite.
Omissa menoissani on aivan tarpeeksi seurattavaa. En jaksa paapoa toista.
Kun emme asuneet yhdessä, meillä oli tapana soitella iltaisin. Silloin kerrottiin kuluneesta päivästä sen verran kuin arvelimme toista kiinnostavan. Jos oli tiedossa jo etukäteen, ettei ole puhelimen äärellä niin sen yleensä kertoi toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinko tuossa niin?
Lue aloituksen eka lause.
Ei ole ap.
Vaikka ilmoittaisikin niin en mä niitä muista. Ei ole tapana ilmoitella mutta toki kun vaihdetaan kuulumisia niin tulee esiin jos on jossain lapsen harkoissa, pidempää työreissua tai jotain erityistä. En ilmoittele itsekään, tosin eipä mulla työtä ja harrastuksia kummempia menoja olekaan.
Parisuhteessa ollessa toinen yleensä kiinnostaa sen verran että on mukava kuulla arjen kuulumisia ja menemisiä ja tekemisiä puolin ja toisin.
Vaikka ilmoittaisikin niin en mä niitä muista. Ei ole tapana ilmoitella mutta toki kun vaihdetaan kuulumisia niin tulee esiin jos on jossain lapsen harkoissa, pidempää työreissua tai jotain erityistä. En ilmoittele itsekään, tosin eipä mulla työtä ja harrastuksia kummempia menoja olekaan.
Ei jouda ilmoitteleen.