voisitko seurustella miehen kanssa, joka
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies sen kertoisi?
jos siltä kysyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies sen kertoisi?
jos siltä kysyy
Miksi kysyisit? Mikä sitä saisi epäilemään?
Jokainen huorissa käynyt mies on ihan varmasti kertonut siitä vaimolleen. Eiköhän toi ole niitä juttuja mistä ei edes kavereille kerrota.
En voisi olla niin idiootin miehen kanssa joka kertoisi asiasta edes kysyttäessä, sen sijaan että pitäisi asian visusti omana nolona salaisuutenaan.
Voisin. En tosin kysyisi mutta jos asia tulisi jotenkin ilmi niin en siitä olisi moksiskaan.
En kyllä yhtään käsitä mitä kauhistelemista siinä on, oletan että aikuisella on ollut elämää ja naisia ennen minuakin.
Mä oon muute tätä juttuu itteksee miettiny. Et jos mies käy muilla, nii mitä se meinais jos nainenki alkais??? Sais ainaki maistaa omaa lääkettä.
En missään tapauksessa. En kykenisi rakentamaan luotettavaa parisuhdetta miehen kanssa, joka ei löydä itselleen suhdetta, jossa myös seksi luistaisi, vaan tyytyy maksamaan seksistä ja altista itsensä kaiken maailman taudeille. Nou thänks!
Joka ikinen nainen maksaa miehelle.
Vaatisin saada nähdä tuoreet testit sukupuolitaudeista. Ja ei, en vitsaile.
Ja jokainen ketjun nainen maksaa aina oman osuutensa treffeillä?
Mistä minä tietäisin niistä käymisistä?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huorissa käynyt mies on ihan varmasti kertonut siitä vaimolleen. Eiköhän toi ole niitä juttuja mistä ei edes kavereille kerrota.
Minäkin tiedän töissä pari jotka käyneet joskus huorissa, mutta niinpä vaan elelevät onnellisesti parisuhteessa ja muksuja piisaa. Eli eipä vaikuta niin jyrkältä ei:ltä naisten puolelta mitä täällä saa kuvan, kunhan on tarpeeksi ehana mies.
En, jos tyyppi suhtautuu naisiin noin, ei jatkoon.
Kaveriporukakkani koostuu pääosin miehistä, miehetkin pitävät luuserina naisia ostavaa miestä.
En. Ajatus inhottaa.