Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua että vaalennan hiuksiani

Vierailija
26.02.2020 |

Olen luonnostaan vaalea mutta vuoden verran on ollut tummempi hiusväri. Mies ei ole koskaan nähnyt minua blondina, koska suhteemme on tuore.

Sanoi "se on kuitenkin aika iso muutos" kun kerroin suunnitelmastani. Mietin että pelkääköhän minun muuttuvan vetävämmäksi muiden miesten mielestä ja että lähden toisen miehen matkaan? Kuulemma minua edeltävä nainen oli blondi eli ei ainakaan ole siitä kiinni ettei tykkäisi blondista hiusväristä.

Mitä veikkaatte syyksi miksi mies ei pidä ajatuksesta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia miellyttää tietyt hiusvärit enemmän ja sillä siisti. Mutta sun päästähän siinä on kyse eli värjäät just sellaiseksi kun haluat

Vierailija
2/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin on outoa, että mies kommentoi hiusväriä. Mun mies ei edes uskaltaisi " vaatia " jotain tiettyä väriä päähän. Kaikkea on kokeiltu ja mies on ollut viisaasti hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää juuri sun nykyisestä hiustensävystä. Pelkää että pilaat hiukset :)

Vierailija
4/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että hän vain pitää tummasta väristä enemmän. Mun exällä oli joku pakkomielle mustiin/tummanruskeisiin hiuksiin ja valitti jos en suostunut värjäämään mustaksi/vaalensin mustat pois

Vierailija
5/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on riitaantunut eksän kanssa, niin ehkä ei pidä enää blondeista.

Vierailija
6/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää sinusta sellaisena kuin olet, eikä näe mitään syytä, miksi sitä pitäisi alkaa muutella.

Vierailija
7/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden kasvaa omanväriksiksi. 

Vierailija
8/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan sitten olla onnellinen omasta puolisostani, joka ei edes huomaa, kun olen käynyt kampaajalla. Noh, eri vaalean sävyillä ja värjäystekniikoilla olen meidän parisuhteen aikana mennyt, joten eipä mitään radikaalia muutosta ole koskaan tapahtunut. Eipä mies varmaan siitä kyllä mitään sanoisi, jos joku päivä tulisinkin korpinmustalla kuontalolla kampaamosta kotiin.

Vierailija
9/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan ne miehet aina sanovat. Oikeasti pitävät kyllä blondeista.

Vierailija
10/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte päätä maalata !

Ei minkään väriseksi, se on mikä on.

Vierailija
11/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy varmaan sitten olla onnellinen omasta puolisostani, joka ei edes huomaa, kun olen käynyt kampaajalla. Noh, eri vaalean sävyillä ja värjäystekniikoilla olen meidän parisuhteen aikana mennyt, joten eipä mitään radikaalia muutosta ole koskaan tapahtunut. Eipä mies varmaan siitä kyllä mitään sanoisi, jos joku päivä tulisinkin korpinmustalla kuontalolla kampaamosta kotiin.

Oletko vuosia valellut noita myrkkylitkuja päähäsi?

Vierailija
12/12 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä voi kuunnella, mutta oma pää se kuitenkin on. Isäni oli hirveä hiustyranni äidin tukan suhteen, enkä sietäisi sellaista itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi