Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eukko alkanut ryypätä 30 annosta viikossa

Vierailija
25.02.2020 |

Emännän juomista alkanut katsoa vähän sillä silmällä. Vetää 2-3 sidua joka ilta ja siihen punaviiniä 16cl ruoan kanssa. Katsoin että eurooppalaistuminen on johtanut sellaiseen 30:een annokseen viikossa. Mitähän voisin tehdä, kun jos sanon hänelle, se on viikkojen mykkäkoulu. Hänen tekemisiinsä ei vain voi puuttua ilman että menee joko a) vitt..uiluksi, b) syyllistämiseksi.
Asiallisia neuvoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä ketään kiinnostavan 

Vierailija
2/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopeta jos ei itse halua ja edes myöntää että on ongelma. Oon joutunut seuraamaan parin läheisen muuttumista ihan eri persoonaksi, lopulta vain alkoholin saaminen on tärkeää. Ovat molemmat jo kuolleet.. Onko teillä lapsia? Aika kovalta kuulostaa kulutus jo tässä vaiheessa, seuraavaksi voi alkaa löytymään piilopulloja. Tsemppiä, mitään neuvoa en oikein osaa antaa.. Muutoksen pitäisi alkaa vain hänestä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se juoppo!

Vierailija
4/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen mies ja oon aika neuvoton.

Vierailija
5/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortit pöytään: alko tai ihmissuhde.

Vierailija
6/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo alkaa näkyä kohta ihan fyysisestikin ja naisilla aiemmin. Voisiko vaimon juomista ottaa kukaan muu hänen kanssaan puheeksi, joku ystävä, sukulainen, jos se ei onnistu sinun kanssa. Onko lapsia?

Vierailija
7/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoholistin omainen, komppaan edellistä. Voit vain muuttaa omaa käytöstäsi, et toisen ihmisen. Voit vetää omat rajasi ja miettiä, mitä olet valmis kestämään. Voit sanoa, että jos tilanne ei muutu, niin lähdet. Ja sitten myös lähdet, jos tilanne ei muutu. Älä tee tyhjiä uhkauksia, eli lupaa vain sellaista jonka voit pitää.

Alkoholistin mielestä ryyppäys on ongelma vain muille, ei hänelle itselleen. Muut ovat vain tiukkapipoja poliiseja, jotka eivät sallisi kenellekään mitään kivaa.

On sydäntäsärkevää jäädä toiseksi viinalle. Olen monet itkut itkenyt, sitä miten voi olla mahdollista, että äidille / mummolle on viina tärkeämpää kuin lapset ja lapsenlapset. Se satuttaa todella.

Vierailija
8/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät vaan paremmaksi etkä vain valita täällä...

Vierailija
9/9 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne, olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa, kun sisareni juominen uhkasi jo koko perheen yhdessäoloa ja pienen lapsen hoitoa. Varasin ajan A-klinikasta ja menimme yhdessä keskustelemaan ja sisareni sai tuolla kertaa juomisensa hallintaan.