Aira, Peterin parasta ystävä kertoo...
Kommentit (36)
”YRITTÄJÄ-TAITEILIJA Aira Samulin on seurannut surullisena uutisia hyvän ystävänsä Nygårdin väitetyistä teoista.
”Olen valvonut öitä”, torstaina 93 vuotta täyttävä Samulin kertoo.
Samulinin mukaan mediassa on kuvailtu sellaista Nygårdia, jota hän ei tunnista lainkaan. Hänelle Nygård on huippuluokan liikemies ja aurinkoinen hyväntekijä, joka on esimerkiksi tukenut sotavammasairaalaa, Bahaman viestijoukkuetta ja syöpätutkimusta.”
:D
Samulinin mukaan ei ole mikään salaisuus, että Nygårdilla on naisia, koska hän on ollut 50 vuotta poikamies.
”Hän on iloinen, ja hän osaa hauskaa pitää. Ja kyllä hän järjestää vierailleen mitä vain he haluavat viihdykkeeksi. Kun puhutaan bahamalaisista naisista, niin minun käsitykseni on, että he ovat ammattilaisia, jotka tekevät sitä työkseen. Siellä se on hyväksyttävää.”
Tuskinpa Aira on Peterin paras ystävä, ystävä voi olla ja tuskin ovat edes tavanneet kovin usein, ainakaan viime vuosina.
AIRA SAMULININ mukaan tapaus kertoo siitä, että ”miljardöörit ovat vaaravyöhykkeessä”.
”Metoo on niin muotia, ja sillä on monen ura tuhottu”, hän sanoo viitaten seksuaalisen ahdistelun ja seksuaalirikokset julkiseen keskusteluun tuoneeseen #metoo-liikkeeseen.
Samulin huomauttaa, että Nygård on ollut vuosikymmenien ajan mallien ja tähtien ympäröimä ja moni nainen on pyrkinyt hyötymään hänestä.
”Minun on hyvin helppo käsittää, että hänellä on mennyt kunnioitus naisia kohtaan. Kaikki haluavat napata hänet. Kun on tuollainen suosio naisten parissa, siinä voi jotakin mennä vähän toiselle raiteelle ja jotenkin rikkoontuu.”
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa Aira on Peterin paras ystävä, ystävä voi olla ja tuskin ovat edes tavanneet kovin usein, ainakaan viime vuosina.
Aira Samulin:
”Hän on ollut minun paras kaverini, ja tunnen hänet ehkä paremmin kuin kukaan muu. Ehkä minulta odotetaan, että minäkin olisin jotain nähnyt, mutta en ole.”
Samulin on usein vieraillut Nygårdin kartanossa Bahamalla. He ovat viettäneet siellä yhdessä seitsemän jouluakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulin:
”Hän on ollut minun paras kaverini, ja tunnen hänet ehkä paremmin kuin kukaan muu. Ehkä minulta odotetaan, että minäkin olisin jotain nähnyt, mutta en ole.”Samulin on usein vieraillut Nygårdin kartanossa Bahamalla. He ovat viettäneet siellä yhdessä seitsemän jouluakin.
Ehkä niitä köyhien lasten- ja naisten panojuhlia ei järjestetty jouluna.
Olette vain kateellisia koska Peterin menestys ja suosio alkuasukasnaisten keskuudessa!
Aira on niin oikeassa! Kyllä meetoot on mennyt ihan liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Samulin huomauttaa, että Nygård on ollut vuosikymmenien ajan mallien ja tähtien ympäröimä ja moni nainen on pyrkinyt hyötymään hänestä.
”Minun on hyvin helppo käsittää, että hänellä on mennyt kunnioitus naisia kohtaan. Kaikki haluavat napata hänet. Kun on tuollainen suosio naisten parissa, siinä voi jotakin mennä vähän toiselle raiteelle ja jotenkin rikkoontuu.”
Monet 14-16 vuotiaat tytöt ovat ihastuneita 70 vuotiaisiin pappoihin...
Aikoinaan tuollaiset touhut lakaistiin piiloon ja pervot jatkoivat touhujaan vaikenijoiden myötävaikutuksella. Eivätpä jatka enää.
Vierailija kirjoitti:
Samulinin mukaan ei ole mikään salaisuus, että Nygårdilla on naisia, koska hän on ollut 50 vuotta poikamies.
”Hän on iloinen, ja hän osaa hauskaa pitää. Ja kyllä hän järjestää vierailleen mitä vain he haluavat viihdykkeeksi. Kun puhutaan bahamalaisista naisista, niin minun käsitykseni on, että he ovat ammattilaisia, jotka tekevät sitä työkseen. Siellä se on hyväksyttävää.”
Sellaisia ne bahamalaiset naiset on...
Onko tädillä alkanut heittää oikein kunnolla ja normaaliuden fasdit rapisevat. Jutut on kyllä outoja.
”Metoo on niin muotia, ja sillä on monen ura tuhottu”, hän sanoo viitaten seksuaalisen ahdistelun ja seksuaalirikokset julkiseen keskusteluun tuoneeseen #metoo-liikkeeseen.”
Ikäväähän se on kun joutuu tilille teoistaan.
Jee hyvä Aira! Miituu-hulluille luu kurkkuun!
Airan sukupolvi otti mieheltä turpiin ja muutakin
Aira Samulinin mielestä Nygårdin hyväksikäyttämät bahamalaisnaiset ja -lapset ovat
h u o r i a, jotka tekevät sitä työkseen?