Miten olette varautuneet? Säilykkeet, vesi yms
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
..mihin?
Olennainen kysymys. Järjetöntä keskustella ilman tätä tietoa.
Tilasin rynnäkökivääriin muutaman laatikon patruunoita lisää. Haulikkoon on tuhannen täyteistä ja saman verran susihauleja. Eiköhän niillä pahimmat korona-hysteerikot saada rauhoittumaan.
Mulla riisiä noin 6kg, tonnikalapurkkeja, munia, mehua muutamia purkkeja ja puuroa pari pakettia. 2 taskulamppua ja paristoja... mitä muuta? Ap
Olen rakentanut väestänsuojan kellariin, siellä on 1000 purkkia säilykkeitä, paljon kuivatuotteita ja kuutio vettä. Löytyy aggregaatti ja pyssy. Lääkkeitä ja hengityssuojaimia on monta laatikkoa!
Ostanut pesismailan, kirveen, rautanyrkin, moottorisahan ja miekan.
Kun safkat loppuu kaupoista, niin moni tulee varastamaan niitä asunnoilta.
Ostin muutamia säilykkeitä, näkkäriä, valmisruoka Knorrin pastapusseja, jauhoja, kuivahiivaa, kaurapuuroa, uht-maitoa, kananmunia, pastaa, riisiä, ohraa, muutaman lastenruokajälkkäripurkin.
Pakastimeen 2 kg jauhelihaa ja 1,5 kg broilerinsuikaleita, 2 pinaattikeittoa ja 2 kasviskeittoa.
Laskin, että näillä selviäisi 2 henkilöä justjust 2 viikkoa.
Mökillä on maakellareissa ja varastossa ruokaa kuudelle ihmiselle yli vuodeksi, on aseet ja muut metsästysvälineet, aggregaatit ja 6000 litraa polttoainetta, aurinkopaneelit, vedenpuhdistusjärjestelmät ja muut. Ansoitan tontin rajat heti, joa näyttää siltä että anarkiaa kohti mennään ja ammun jokaisen tontille tulevan tunkeilijan. Paikka on tosin niin syrjässä, että suurin osa ihmisistä nääntyy tai tappaa toisensa taajamissa ennen kuin kukaan edes löytää lähellekään. En jää katsomaan ihmiskunnan tuhoa avuttomana ja odota että minut listitään tai ettå kuolen hoidon puutteeseen. Olen varautunut.
Huutonaurua koronapellejen hysterialle!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sauna täynnä sokeria!
Tää on legenda:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kittari on pieni, niin varastot riittää.
Voitko kertoa mikä on kittari jo viimein.
Ostin pakastimiin 600 kg jauhenlihaa.
Otin Jeesuksen sydämmeeni ja lähden Taivaan kotiin,
Pitää hommata myös hygieniayarvikkeita kuten shampoota, vessapaperia ja saippuaa.
Meillä on normi kotivaran lisäksi hommattuna varalle useita satoja säilykkeitä, 50 kiloa kuivalihaa, jauhoja ja muita leivontatarvikkeita, kuivattuja kasviksia ja hedelmiä ainakin vuodeksi, vettä haettiin tontille kolme tankkikärryllistä. Isännällä on pyssyt valmiina.
Gilead Sciences osakkeita ehkä kannattaa varata. Ne kuulemma testaa rokotetta nyt coronaan. Muuten varautuminen on huuhaata.
Minulla on viinaa ja kaljaa kolmen kuukauden ränniä varten.
10 kiloa sokeria, 20 kiloa jauhoja, kuivahiivaa, varmaan parisataa säilykepurkkia erilaisia ruokia, satoja litroja vettä, alkoholia, kodintarvikkeita, hygieniatarvikkeita ym löytyy ja tietysti kaasupulloja riittävästi
Miten olen varautunut? En ole varautunut mitenkään...vaan hyvinkin sosiaalinen ja huumorintajuinen ja avoin... Ihan ilman säilykkeitä ja vettä...