Ei v**** että pää räjähtää
Joka hlvetin ikisessä puhelussa sukulainen jankuttaa opintolainasta. Vaikka kuinka vtun monta kertaa sanon, että se on aikalailla pakollinen opiskellessa eikä pätkääkään muiden kuin minun asiani, niin ei, ei mene jakeluun. Jankutus jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. En pysty hillitsemään itseäni aikuismaisesti vaan alan huutamaan, koska minua raivostuttaa saman asian loputon jauhaminen.
Kommentit (13)
Eihän se mikään pakollinen ole, jos säästää.
Zinc
mitäs menit kertomaan raha-asioistasi
Tekee kunnolla kesätöitä ja säästää! Siinäpä se.
Fiksu sukulainen
Zinc
Normaali keskustelu on täysi mahdottomuus, kun menetän malttini tuohon loputtomaan jankutukseen ja asioihini puuttumiseen. Olen AIKUINEN IHMINEN mutta minua kohdellaan kuin teiniä.
Aikuiset ei puhu raha-asioistaan. Lopeta asioistasi puhuminen niin eivät puutu.
Jankuttajat jankuttavat kaikille näiden iästä riippumatta. Jos saavat pakkomielteen jostain aiheesta, niin sitä samaa jauhetaan loputtomiin ja joka tapaamis-/yhteydenottokerralla. Ei sinun auta muu kuin laittaa yhteydenpito sukulaisen kanssa jäihin, ei hän luultavasti edes kuuntele perustelujasi opintolainan ottamiselle.
t. ammattijankuttaja lähisuvussa
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ei puhu raha-asioistaan. Lopeta asioistasi puhuminen niin eivät puutu.
Kuule yhden ainoan kerran kun mainitsee sanan opintolaina, niin se otetaan puheeksi vuodesta toiseen, joka saatanan puhelussa. Olen aloittanut eräät opinnot vuonna 2013 ja vuonna 2014 nostanut ekan kerran lainaa. Silloin olen ekan kerran maininnut opintolainasta jotain. Näitä asioita ei unohdeta, niitä jankutetaan aivan loputtomasti välittämättä pätkääkään siitä, että olen AIKUINEN IHMINEN. En voi ikinä keskustella normaalisti, AINA asioihini sekaannutaan ennemmin tai myöhemmin. Tämä sukulainen on aina ollut kontrollifriikki ja tunkeutunut asioihini. Olen niin vihainen ja ahdistunut. Asun jo nyt kaukana hänestä mutta tämä ei tunnu riittävän. Olen koko ajan lähempänä ja lähempänä ulkomaille muuttamista. En kestä tätä paskaa enää.
Sanot sille sukulaiselle, että jos se ei lopeta asiasta jauhamista niin et enää vastaa sille. Blokatkaa häiritsevät ihmiset elämästänne heti.
Sanot sille suoraan ettei sun elämä kuulu sille ja uhkaat lähestymiskiellolla. Sen rikkomisesta puheluin ja viestein nimittäin pääsee nykyään vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille suoraan ettei sun elämä kuulu sille ja uhkaat lähestymiskiellolla. Sen rikkomisesta puheluin ja viestein nimittäin pääsee nykyään vankilaan.
Ei lähestymiskieltoa tuollaisesta saa :'D
Poliisi, poliisi, sukulainen jankuttaa!
Tyypillistä vallankäyttöä tuollainen jankuttaminen. Omasta mielestään nämä jankkaajat toki haluavat aina toisen ihmisen parasta. Olen huomannut, että jankuttamiseen taipuvaiset ovat tavallisesti aika yksinkertaisia ja sellaisia, ettei heillä välttämättä ole kaikki omatkaan asiat niin hirveän hyvin hallussa. Ei sinulla ole mitään velvollisuutta selvittää opintolaina-asioitasi jankkaavalle sukulaiselle. Ei tuo kuulosta muutenkaan terveeltä, että joku jankuttaa vieläkin toisen henkilön vuonna 2014 (!!) nostamasta opintolainasta.
MILLOIN minua aletaan kohtelemaan kuin aikuista?! Olen aivan totaalisen loppu tähän s@@tanan p@skaan.