Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys perinteisestä abloylukosta

Vierailija
25.02.2020 |

Kun lukko on "lukkoasennossa", niin onko se pikku napukka lukonkielen yläpuolella ylä- vai ala-asennossa? Ymmärtääkö kukaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista varmasti mutta olisiko lukossa yläasennossa?

Miksi et voi kokeilla laittamalla yläasentoon ja painamalla sitä pienempää lukkokieltä?

Vierailija
2/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten päin lukkorunko on, kokeile avoimella ovella miten toimii.

Vierailija
4/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi kokeilla laittamalla yläasentoon ja painamalla sitä pienempää lukkokieltä?

Olen vieraassa tilassa ja pienempää lukkokieltä painamalla ei tapahdu mitään enkä uskalla ronklata tuota lukkoa kovin kauan ettei vaan kohta tule joku vartiointiliike paikalle. Minulle neuvottiin, että lähtiessä se pitää laittaa jompaan kumpaan asentoon, mutta kun menin kokeilemaan ovea (siinä on myös sellainen inva-asetus, jota testasin) niin unohdin, kummassa se oli ja kumpaan se siis pitää laittaa :-/ Ulkoa päin ovea ei saa vetämällä auki kummassakaan asennossa mutta silti siis piti napsauttaa se lisäksi ylös tai alas.

Vierailija
5/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vieraassa tilassa ja pienempää lukkokieltä painamalla ei tapahdu mitään enkä uskalla ronklata tuota lukkoa kovin kauan ettei vaan kohta tule joku vartiointiliike paikalle. Minulle neuvottiin, että lähtiessä se pitää laittaa jompaan kumpaan asentoon, mutta kun menin kokeilemaan ovea (siinä on myös sellainen inva-asetus, jota testasin) niin unohdin, kummassa se oli ja kumpaan se siis pitää laittaa :-/ Ulkoa päin ovea ei saa vetämällä auki kummassakaan asennossa mutta silti siis piti napsauttaa se lisäksi ylös tai alas.

Paina pieni kieli alas, kokeile meneekö iso kieli sisään vai.

Liikkumaton tila tietty lukkoasento.

Vierailija
6/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasennossa on lukossa.

Vierailija
7/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylhäällä. Toihan olisi toki helppo testata myös itse.