G: Ulkonäkösi kauheimmat puolet? Entä oletko silti ihmisten mielestä kaunis?
Minulla:
-hörökorvat
-selluliittireidet
-iso nenä
-suonikohjuja
Ja minua pidetään kauniina :/
Kommentit (12)
olemattomat rinnat, vyötäröttömyys. Ruma profiili (nenä lähinnä).
En tiedä pidetäänkö kauniina - vientiä kyllä olisi, olen todennut. Kauniiksi on sanonut viime vuosina vain äitini :-D
ulkonevat etuhampaat (kuin jäniksellä) eivätkä hampaat muutenkaan kaksiset. naamani hiukan vino (toinen suupieli alempana kuin toinen). Nämä pahimmat "viat". Silti lukuisat ihmiset ovay kehuneet kauniiksi/nätiksi.
olen mahaläski,näytän kuin olisin koko ajan raskaana(nyt laihiksella)
suonikohjuja ja pintaverisuonia kintut täynnä,vaalea iho niin oikein loistaa.
tissit on ISOt ku lehmällä
nenä on pitkä ja sivulta kun katsoo niin leuka on sellanen väkänen.
jalassa liikavarvas(aah,mikä kipu)
Siinnäpä ne nyt tällä erää,vientiä olisi,mutta varattu olen.vienti johtuu varmaan iloisesta luonteestani,ja nauran itselleni olan takaa:)))))
- sellureidet
- iso leuka
- suonikohjuja
- kasvojen ohut, punakka iho
- roikkurinnat (helpo peittää hyvillä rintsikoilla)
Ja minuakin pidetään kauniina, enkä nyt ruma tietenkään omasta mielestänikään ole, mutta en kauniskaan.
- Persjalkaisuus ja etenkin lyhyet sääret
- Liian pieneen tilaan ahtautuneet töröhampaat
- Pitkänmalliset kasvot
- Isot ihohuokoset poskissa
- Olemattomat kulmakarvat
- Epäsymmetrinen leuka
- Maantienväriset hiukset
En tietenkään kaikkien mielestä kaunis ole, mutta sinkkuaikoina kehuja kyllä sateli. Olin silloin tosin kriittisen +5 v. nuorempi kuin nyt. Jaksaahan tuo oma ukkokin vielä joskus mainita kauniiksi, mutta se nyt on hieman puolueellinen... ;)
Nätiksi ei ole kukaan kutsunut sen jälkeen kun nuo kilot jostakin puuntakaa hyökkäsivät kimppuuni 7 vuotta sitten....
-runsas ylipaino
-huonokuntoiset hampaat
-luomi kasvoissa (suht pieni kuitenkin)
-ihan käsittämättömän pulleat sormet
-isohkot korvat
Ja enpä tiedä siitä kauneudesta, paitsi että oman miehen mielestä tietty olen kaunis. Enempiki minussa miehet ihastuu ja jopa rakastuu luonteeseen. Ja usein olen kuullut olevani seksikäs, mutta en koskaan kaunis (siis paitsi oman miehen suusta ;)
ei ole läskiä pahemmin ym. kun treenaan ja posketkin vois olla kapeemmat, mies kehuu aina nätiksi, samoin äitini. Se riittää mulle..
leveä lantio,pienet rinnat (paitsi nyt kun imetän :D)
löysä maha..
+10kg ylimääräistä
Kuulemma olen kuitenkin kaunis,vaikka itse en sitä kyllä näe. korkeintaan kasvoilta ihan "nätti".
Mutta siis toisesta synnytyksestä reilu 3kk että jospa tämä vielä tästä :)
Ei pidetty silloin kun minulla oli tiimalasivartalo, kiltti luonne ja kivat kasvot+pitkä tukka. Ei pidetä nytkään, kun on läskiä kaikkialla, pirttihirmun maine ja rupsahtaneet kasvot+kananpersetukka.
Hyväkuntoinen tukka, sievät kasvonpiirteet. Silti pidän itseäni rumana ja kärsin päivittäin ulkonäöstäni. Vaikka lukuista ihmiset kehuneet ulkonäköni. Ei ole helppoa.
Näitä riittää:
-Vinot hampaat
- Paksut sääret
-Leveä lantio/perse
-Pienet rinnat
..ja useat sanoneet kauniiksi. :P Outoja ovat.