Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä kiharahiuksinen! Ilmianna loistava kampaaja Helsingissä

Vierailija
25.02.2020 |

Käy jossain lähikaupungissakin, kunhan sinne pääsee kätevästi julkisilla ja on sen arvoista. Itselläni siis erittäin luonnonkiharat hiukset ja tuntuu, ettei oikein kukaan kampaaja osaa käsitellä niitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 55v ja edelleen on sellainen kampaaja hakusessa. Leikkausta aina etelän matkoilla hiukset ja yritän pitää sitä mallia täälläkin. Yksi kundi oli todella hyvä, mutta hän muutti Lontooseen. Hän leikkasi hiuksen mukaan. Itse kävin kampaamokoululla ja opettaja opetti juuri päinvastoin kun olisin halunnut. Eli sain Kleopatra pään. Yritin sanoa opettajalle, että kihara tekee latvasta paksun, niin hän vain selitti, että näyttää hyvältä. Eikä näytä. Kaikki sieltä valmistuneet leikkaavat kiharat sitten "väärin". Etelässä leikataan aina kuivana.

Vierailija
2/10 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb:n curly girl- ryhmässä on Satu Pirhonen, jota on kehuttu. Itse en ole käynyt, mutta olen ajatellut, että jos vaihdan kampaajaa, niin häntä kokeilisin. Löysin tällaisen linkkauksennsieltä:

Studio Happiness,

Kalevankatu 38, 00180 Helsinki

Mun asiakkaista n.70% on luonnonkihara,myös mulla itsellä.Olen perehtynyt cg-metodiin.

Leikkaan hiukset jopa 'kihara kerrallaan',kuivana.Myös unicorn-leikkaus on tuttu (sekä devacut).Sekä osaan leikata myös lyihyitä hiuksia.(sekä miesten hiuksia,myös kiharaa),sekä afroleikkauksia olen tehnyt.

Olen myös ekokampaaja ,käytössä cg-metodiin hyväksytty kasvivärisarja & mutta myös synteettiset värit.Liikkeessä on jokunen cg-tuote käytössä ja myynnissä (tulee lisää).Ja voi tuoda omat shampoot/hoidot/geelit,jos haluaa.Olen aika 'työllistetty',pari uutta asiakasta mahtuu 'listoille'.

Ajanvaraus/kyselyt tekstiviestinä tai Messengerin kautta (mulle tai Studio Happineksen kautta)

EDIT Osaan tehdä myös permanenttejä.Seuraavat vapaat ajat vkolla 35

Studio Happiness on auki sopimuksen mukaan.p. 0405616772.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fb:n curly girl- ryhmässä on Satu Pirhonen, jota on kehuttu. Itse en ole käynyt, mutta olen ajatellut, että jos vaihdan kampaajaa, niin häntä kokeilisin. Löysin tällaisen linkkauksennsieltä:

Studio Happiness,

Kalevankatu 38, 00180 Helsinki

Mun asiakkaista n.70% on luonnonkihara,myös mulla itsellä.Olen perehtynyt cg-metodiin.

Leikkaan hiukset jopa 'kihara kerrallaan',kuivana.Myös unicorn-leikkaus on tuttu (sekä devacut).Sekä osaan leikata myös lyihyitä hiuksia.(sekä miesten hiuksia,myös kiharaa),sekä afroleikkauksia olen tehnyt.

Olen myös ekokampaaja ,käytössä cg-metodiin hyväksytty kasvivärisarja & mutta myös synteettiset värit.Liikkeessä on jokunen cg-tuote käytössä ja myynnissä (tulee lisää).Ja voi tuoda omat shampoot/hoidot/geelit,jos haluaa.Olen aika 'työllistetty',pari uutta asiakasta mahtuu 'listoille'.

Ajanvaraus/kyselyt tekstiviestinä tai Messengerin kautta (mulle tai Studio Happineksen kautta)

EDIT Osaan tehdä myös permanenttejä.Seuraavat vapaat ajat vkolla 35

Studio Happiness on auki sopimuksen mukaan.p. 0405616772.

Eli käytännössä mahdoton saada aikaa ja taatusti törkeän kallis.

Vierailija
4/10 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluisin tietää tällaisen kampaamon E-Suomesta

Vierailija
5/10 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan vanha keskustelu! Onko kellään vinkkejä? Pitäisi löytää kampaaja joka osaa leikata luonnonkiharat hiukset 

Vierailija
6/10 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti suomalaiset kampaajat osaa leikata vain piikkisuoraa ohutta hiusta. Myös näin paksut taipuisat hiukset omaavana on ollut mahdotonta löytää osaavaa kampaajaa, ja useampi kampaamoreissu ollut ihan täys katastrofi.

Vierailija
7/10 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös hakusessa kampaaja, joka osaa käsitellä taipuisaa, runsasta ja kiharaa hiuslaatua.

Vaikka kiellän erikseen ohentamisen, keventämisen ja kerrostamisen, näitä tehdään kysymättä. Lopputulos on aina hirveä.

En enää anna leikata hiuksiani läpimärkänä ja suoraksi venytettynä. Tämä on ilmeisesti tyyli, joka suomalaisille kampaajille opetetaan, mutta mitään osaamista muuhun ei ole. Uskomatonta, jos päätyönään (heh) käsittelee hiuksia.

Vierailija
8/10 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti suomalaiset kampaajat osaa leikata vain piikkisuoraa ohutta hiusta. Myös näin paksut taipuisat hiukset omaavana on ollut mahdotonta löytää osaavaa kampaajaa, ja useampi kampaamoreissu ollut ihan täys katastrofi.

Tämä. Niin tämä. 2 x peräkkäin taas pilattu juuri tällaiset hiukset!

Vierailija
9/10 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin että karhean ja taipuisan hiuksen leikkaamisen osaaminen laahaa vähintään vuosikymmenen jäljessä Suomessa. Kampaajakoulutus hohoi, pitäisi alkaa herätä jo eikä opettaa sitä yhtä ja samaa ns. kiharaleikkausta joka ei käy juuri kenellekään!

Vierailija
10/10 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös hakusessa kampaaja, joka osaa käsitellä taipuisaa, runsasta ja kiharaa hiuslaatua.

Vaikka kiellän erikseen ohentamisen, keventämisen ja kerrostamisen, näitä tehdään kysymättä. Lopputulos on aina hirveä.

En enää anna leikata hiuksiani läpimärkänä ja suoraksi venytettynä. Tämä on ilmeisesti tyyli, joka suomalaisille kampaajille opetetaan, mutta mitään osaamista muuhun ei ole. Uskomatonta, jos päätyönään (heh) käsittelee hiuksia.

Voisi olla mun kirjoittamaa. Harkitsen vakavasti että alan opetella itse. Juu en osaa, mutta kun tulos kampaajalla on yhdellä sana ruma (kuukausiksi) niin yhtä hyvin voin yrittää itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan