Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi oksensi turvaistuimen. Päälliset heitin koneeseen mutta miten itse istuin?

Vierailija
25.02.2020 |

Meillä on maxi cosin 2 way pearl. Tietääkö joku saako esim vöitä irti pesuun? Uskaltaako tota suihkuttaa ihan suihkussa vai meneekö pilalle? Homehtuu tms.? Oksu meni itse istuimen sisään eikä sitä mitenkään saa noin vaan puhdistettua. Toi muovikuori joka siinä styroxissa on kiinni, ei saa irrottaa. . Hitsit sentään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä astianpesukoneeseen.

Vierailija
2/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tietty ihmettelen, että lapsi oksentaa kokonaisen turvaistuimen, mutta siis miten onnistuit ensin syöttämään sen sille???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pestä suihkussa, kuivata kunnolla ettei homehdu

Vierailija
4/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ainakaan pidä jättää sitä oksennusta haisemaan. Kastelet suihkussa läpikotaisin märäksi, jos et saa irroitettua pesua vaativia osia, ja sen jälkeen saunaan lämpöä ja heität lauteille, että varmasti kuivuu eikä ala homehtumaan.

Vierailija
5/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi kertakäyttöisillä pyyhkeellä joita käytetään vaipan vaihdossa.

Vierailija
6/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälliset tosiaan on kaikki irroitettavat ja ne pyörii jo pesukoneessa. Mutta jotenkin se oksu pääsi itse istuimen sisään sieltä vöiden raoista, pepun vierestä. Sieltä sitä ei mitenkään saa pois pyyhkimällä kun ei sinne pääse millään. Pieniä rakoja. Siksi kysyin mm. että voikohan sen koko istuimen suihkuttaa vai pilaanko sen. . Kokeilen siis vettä ja saunaa päälle. .

ap

Vierailija
7/7 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen teki kerran saman ja pesin koko istuimen. Lämmintä vettä ja pesuainetta. Ei jäänyt haisemaan, ei mitään tietoa vaurioituiko rakenne, eikä kyseistä istuinta koskaan kolarissa onneksi testattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi