Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä muita tälläisiä äitejä? Tein miten päin vaan, niin en koskaan ole yhtä hyvä kuin siskoni!

Vierailija
25.06.2006 |

Tämä on meillä alkanut jo ihan pienestä. Minä en osannut pukeutua yhtä hyvin kuin siskoni, minun harrastukseni olivat huonompia. En ollut yhtä nätti ja hoikka.

Pärjäsin koulussa siskoani paremmin, mutta äitini kehui vain ja ainoastaan siskoni koulumenestystä. Minun todistukseni ärsyttivät, ei tykännyt opettajien antamasta palautteesta (kehuja) ja lopetti vanhempainilloissa käynnin, paitsi siskon osalta.

Pärjäsin paremmin ylioppilaskirjoituksissa, äiti ei vaivautunut edes paikalle. Mä järjestin itse juhlat leipomisineen. Siskon lakitukseen äiti meni paikalle, järjesti juhlat ja tilas kakut konditoriasta.

Mun mies ei ole yhtä hyvä kuin siskon mies, mitä siitä että siskon mies on maksullisissa naisissa käyvä idiootti. Mun lapset ei ole yhtä hyviä, kuin siskon lapset jne jne.

Kun puhun äitini kanssa puhelimessa, tiedän että hän kääntää aina puheen siskooni. Kun mun esikoinen syntyi, äiti ei tullut katsomaan vaan minä vein sitten 3-viikkoisen vauva heidän luokseen. Siskon vauvaa mentii heti katsomaan, vaikka matkaa oli paljon enemmän kuin meille.

Mä en tajua, miten joku voi olla noin puolueellinen? Mulla on itselläni kaksi lasta, enkä tajua miten joku ei pysty olemaan tasapuolinen lapsilleen. Onko teillä muilla tälläisiä äitejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutatko jotain inhokkisukulaista?

Vierailija
2/4 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle on ostettu autot, asunnot yms. ja hän saa kaikkea mitä ikinä pyytää. Ja kiinnostaako vanhempiani minun jutut.... juu ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei tykkää monistakaan sukulaisista, mutta minä muistutan lähinnä äitiäni. Siis ulkoisesti. Käytökseltäni en tiedä, en aikanakaan tiedä muistuttavani ketään.

En tiedä liittyykö se ikäeroon, koska minä ja mun sisko ollaan perättäisinä vuosina synnytty. Ehkä olin vahinko tai jotain. Minä olen nuorempi.

Vierailija
4/4 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi pitänyt saada matikankokeesta 10 jotta meille olisi voinut hankkia netin. (olen todella huono matikassa ja oli suurten ponnisteluitten takana että ylipäätään pääsin läpi kursseista) Veljeni sai rahaa jokaisesta kokeesta numeron mukaan (10=100mk, 9=90mk jne. eli pelkästään osallistumalla kokeeseen tienasi jo 40mk) Netti hankittiin kun minä muutin pois ja veli sitä pyysi.

Kuukausirahan (50mk) eteen minun piti siivota oma huoneeni, koko talo 1kerta/vko ja lisäksi joitakin pikkutöitä. Veljeni saa rahaa aina kun pyytää, eikä hän ole tietääkseni _koskaan_ imuroinut koko taloa. Hän asuu vielä kotona (on jo aikuinen) ja äiti siivoaa edelleen hänen huoneensa ja antaa rahaa.

Minulle maksettiin ajokortti (pitkin hampain, enkä saanut ajaa samalla kuorma-autokorttia koska se on muka niin kallista ja turhaa, vaikka se olisi ollut hyödyksi tulevaisuudessa. ) Veljelle maksettiin mopokortti, ajokortti, kuorma-autokortti ja lisäksi ostettiin oma auto, johon vanhemmat maksavat bensat.

Vastaavia esimerkkejä on koko elämä täynnä, en jaksa niitä nyt kirjata. Olen todella katkera, mutta yritän tulla toimeen lasten takia.

Meillä on se ero, että minun mieheni ja lapsemme ovat myös äidilleni läheisiä, ainoastaan minä en kelpaa. :´(