Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamppoonin irtoaminen

Vierailija
25.02.2020 |

Laitoin tamppoonin n.klo 9.15 ja 30min sitten oli tullu ihan vähän vuotoa mutta silti tampooni ei lähde irti?? Vaikka miten vedän ei tule. Annanko vaan olla ja myöhemmin otan uudestaan? Voiko se jo olla täynnä vai tuliko se vähänen vaan jostaan naruun jääneesta tai muuten vaan kun käytin yöllä sidettä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tamponi ei tule ulos vaikka vedät? Oletko käyttänyt tamponeita kuinka kauan? Vai onko tämä ensimmäinen kerta? Itse käyttänyt tamponeita 15-vuotiaasta alkaen eli nyt jo 38 vuotta, aina olen saanut tamponin ulos vetämällä.

Joskus voi vähän verta valahtaa tamponin ohi sitä asetettaessa, jolloin saattaa tulla pieni jälki alushousuihin. Hyvin harvoin näin on käynyt.

Vierailija
2/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tamponi saattaa olla sellaisessa kulmassa siellä sisällä, että tullut hieman ohivuotoa. Tamponi on varmaan siksi ”kiinni” sisässäsi, koska limakalvot on kuivat jostain kohtaa. Itsellekkin käynyt niin monesti, kyllä se sieltä ulos tulee kun nykäisee kunnolla. Kannattaa jonkun aikaa pitää sidettä tai sitten laittaa pienempi tamponi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva se on. Nyt vaan suihkua ja liukastetta kehiin ja otat sen pois.

Vierailija
4/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan niin kuiva vielä ettei liiku sen takia. Mulla on herkkä iho ja käytän ihan liukuvoidetta tampoonin kanssa, kun vaikea saada sitä tampoonia edes menemään sisään.

Jos se tulvisi ylitäytetä, niin tulisi kyllä ulos märkänä.

Vierailija
5/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollu kuitenkin vasta nyt melkeen 2h joten annanko vaan olla vielä? En oo käyttänyt ennen kauheesti mutta oon saanu sen ennen myös ulos. Oon siis 14v

Vierailija
6/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla vaan. Ei niitä heti pidä uuteen vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi