Verenpainelääkkeet heikentää vastustuskykyä ja korona iskee siksi.
Itselläni on Candesartan actavis verenpaine lääkitys ollut viime syyskuusta asti. Kummasti olen lääkkeeen aloituksen jälkeen ollut lähes jatkuvasti jossain flunssataudissa. Lääkeinfossa sitten lukeekin, että Candesartan heikentää vastustuskykyä ja aiheuttaa flunssan oireita yhdellä kymmenestä, eli se on yleinen oire! Saakeli tämäkin vielä:( Verenpaine on ok, mutta lääkkeen takia riski saada ja kuolla Koronaan on suuri. Onkohan sama homma kaikilla verenpainelääkkeillä?
Kommentit (26)
Minulla oli alkuun Cardace-verenpainelääke, joka teki miltei sietämättömän yskän. Lääkkeen vaihtaminen Losatrixiin auttoi asiaan - yskä on poissa ja painelukematkin laskivat huomattavasti.
Vanhemmiten noihin flunssiin voi jopa kuolla, siis sit kun olet yli 70-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli alkuun Cardace-verenpainelääke, joka teki miltei sietämättömän yskän. Lääkkeen vaihtaminen Losatrixiin auttoi asiaan - yskä on poissa ja painelukematkin laskivat huomattavasti.
Losartaani on tosiaan paras ja uuden sukupolven lääkeaine.
Pois ja äkkiä nuo yskittävät lääkkeet, se on tosiaan yleinen ja turha sivuvaikutus
Ei siis pelkästään yskää vaan ihan nenä vuotaa ja taudit tarttuu koska laskee vastustuskykyä. Ihan perusflunssat jatkuvalla syötöllä. Ennen lääkettä en juuri sairastellut. Aika hurjaa mielestäni. Täytyypä jutella lääkärille lääkkeen vaihdosta. T. Ap
Mulla on lääkityksena valsartaani ja amlodipiini, ei mitään ongelmia vastustuskyvyn kanssa ja paineet ok.
Mielenkiintoista. Minulla tuplalääkitys (Diovan comp+ Zanidip) viitisen vuotta, en ole sinä aikana sairastanut mitään. Ja ihmistyössä olen.
Että tutki muitakin elintapojasi ennekuin lääkkeitä syytät
Vierailija kirjoitti:
Ei siis pelkästään yskää vaan ihan nenä vuotaa ja taudit tarttuu koska laskee vastustuskykyä. Ihan perusflunssat jatkuvalla syötöllä. Ennen lääkettä en juuri sairastellut. Aika hurjaa mielestäni. Täytyypä jutella lääkärille lääkkeen vaihdosta. T. Ap
Saattaa tohtori vähän huvittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Losartaani on tosiaan paras ja uuden sukupolven lääkeaine.
Pois ja äkkiä nuo yskittävät lääkkeet, se on tosiaan yleinen ja turha sivuvaikutus
Samat sivuvaikutukset näkyy olevan tuossakin lääkkeessä. Lisää infektioita.
Sama tilanne minulla oli ruttoaikoina lantun vuoksi, josta pidin. Siksi sairastin ruton neljä kertaa, mutta toivuin joka kerta, koska söin ruusunmarjoja.
Yrteillä täytettyä ruttonokkaa käyttänyt lääkäri neuvoi ruusunmarjat.
mä lopetin tupakanpolton ja flunssat loppu siihen, myöhemmin aloitin verenpainelääkkeen ja yhtä terve oon ollu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tohtori vähän huvittua.
? Jos lääkkeen aloittamisen jälkeen alkaa infektiokierre ja samalla lääkkeen infolapussa lukee, että voi lisätä infektioita, niin mielestäsi asia on naurettava?Ap
Canderartan sivuoireita: "Kandesartaani saattaa aiheuttaa veren valkosolumäärän vähenemistä. Vastustuskykysi tulehduksia vastaan saattaa tällöin heikentyä ja sinulla voi esiintyä väsymystä, jokin infektio tai kuumetta. Jos tällaista esiintyy, ota yhteyttä lääkäriin"
Voisitko ap lopettaa tuon paskan jauhamisen. Tää korona keskustelu täällä on lähtenyt ihan lapasesta. Ottakaa edes faktoista selvää ennen kuin tulette niitä juttujanne tännä latelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ap lopettaa tuon paskan jauhamisen. Tää korona keskustelu täällä on lähtenyt ihan lapasesta. Ottakaa edes faktoista selvää ennen kuin tulette niitä juttujanne tännä latelemaan.
Unohda Korona (vaikka senkin avauksessa mainitsin) Kyrsii kun kaikki perusflunssat tarttuu hyvästä hygieniasta huolimatta, mutta muut perheenjäsenet on terveitä. Ja tämä alkoi verenpainelääkkeen aloituksen jälkeen. Ap.
Aina kun puututaan luonnolliseen biolgiseen tasapainoon, on tautienkin tulo todennäköisempää. Sama pätee vaikka happolääkkeisiin: jos salpaat vatsahappoja, pääsee pöpöt suolistoosi, normaalisti ne tuhoutuisivat vatsahapoissa. Näitä ei tietysti haluta korostaa, koska lääketiede.
Kuule kyllä se koronan tarttuminen edellyttää sitä koronavirusta. Ei se ilmaannu tyhjästä.
Höpönlöpön. Ei verenpainelääke vaikuta tuohon.
Itselläkin on täysin sama lääke mikä ap: lla , samoin miehellä. Eipä ole meikällä ollut mitään flunssia, kuumeita yli kymmeneen vuoteen. Miehellä on allerginen nuha ja siitä oireilee välillä. Mutta ei hänelläkään vakavampaa.
Influenssarokotteen olen ottanut jo vuosia ja siitä ei ole tullut mitään oireita.
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpön. Ei verenpainelääke vaikuta tuohon.
Itselläkin on täysin sama lääke mikä ap: lla , samoin miehellä. Eipä ole meikällä ollut mitään flunssia, kuumeita yli kymmeneen vuoteen. Miehellä on allerginen nuha ja siitä oireilee välillä. Mutta ei hänelläkään vakavampaa.
Influenssarokotteen olen ottanut jo vuosia ja siitä ei ole tullut mitään oireita.
niin että kun sinulla ei ole ollut, niin muillakaan ei voi olla..huvikseenko lääkkeen pakkausselosteeseen on laitettu, että joillakin laskee valkosolujen määrää ja sitä kautta vastustuskykyä?
Vierailija kirjoitti:
Aina kun puututaan luonnolliseen biolgiseen tasapainoon, on tautienkin tulo todennäköisempää. Sama pätee vaikka happolääkkeisiin: jos salpaat vatsahappoja, pääsee pöpöt suolistoosi, normaalisti ne tuhoutuisivat vatsahapoissa. Näitä ei tietysti haluta korostaa, koska lääketiede.
Hyvä pointti, kiitos. T. Ap
Siis voi ei.