Verenpainelääkkeet heikentää vastustuskykyä ja korona iskee siksi.
Itselläni on Candesartan actavis verenpaine lääkitys ollut viime syyskuusta asti. Kummasti olen lääkkeeen aloituksen jälkeen ollut lähes jatkuvasti jossain flunssataudissa. Lääkeinfossa sitten lukeekin, että Candesartan heikentää vastustuskykyä ja aiheuttaa flunssan oireita yhdellä kymmenestä, eli se on yleinen oire! Saakeli tämäkin vielä:( Verenpaine on ok, mutta lääkkeen takia riski saada ja kuolla Koronaan on suuri. Onkohan sama homma kaikilla verenpainelääkkeillä?
Kommentit (26)
Losartaani on vanha lääke, tuli markkinoille jo 60-luvulla. Erittäin tutkittu.
Kaikilla lääkkeillä on vaikutuksia kroppaan sekä niitä hyviä "parantavia" että huonoja. Esim pelkkä Panadol vaikuttaa maksaa ja Burana vatsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpön. Ei verenpainelääke vaikuta tuohon.
Itselläkin on täysin sama lääke mikä ap: lla , samoin miehellä. Eipä ole meikällä ollut mitään flunssia, kuumeita yli kymmeneen vuoteen. Miehellä on allerginen nuha ja siitä oireilee välillä. Mutta ei hänelläkään vakavampaa.
Influenssarokotteen olen ottanut jo vuosia ja siitä ei ole tullut mitään oireita.niin että kun sinulla ei ole ollut, niin muillakaan ei voi olla..huvikseenko lääkkeen pakkausselosteeseen on laitettu, että joillakin laskee valkosolujen määrää ja sitä kautta vastustuskykyä?
Jos alkaa uskomaan että kaikki mahdolliset haittavaikutukset osuvat juuri itseen, kannattaa lopettaa lääkkeen käyttö. Ei ole pakko ottaa lääkettä vaikka lääkäri on määrännyt. Kai sen tiedät?
Kaikilla lääkkeillä on haittavaikutuksia. Sellaista lääkettä ei ole vielä keksitty ettei olisi yhtäkään.
Voi kuule, tällä candesartanillakin on vaikka ja mitä mshdollisia sivuvaikutuksia. Minulla ei ole niitä muita, vain tämä että infektiot tarttuvat herkemmin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli alkuun Cardace-verenpainelääke, joka teki miltei sietämättömän yskän. Lääkkeen vaihtaminen Losatrixiin auttoi asiaan - yskä on poissa ja painelukematkin laskivat huomattavasti.
Losartaani on tosiaan paras ja uuden sukupolven lääkeaine.
Pois ja äkkiä nuo yskittävät lääkkeet, se on tosiaan yleinen ja turha sivuvaikutus
Losartan meikäläiselle järkyttävää p-kaa enkä ole tosiaankaan ainoa, enalapriili sopii eikä yskitä. Ei se, että jokin lääke sopii keskimäärin useammalle tarkoita että se sopii kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun puututaan luonnolliseen biolgiseen tasapainoon, on tautienkin tulo todennäköisempää. Sama pätee vaikka happolääkkeisiin: jos salpaat vatsahappoja, pääsee pöpöt suolistoosi, normaalisti ne tuhoutuisivat vatsahapoissa. Näitä ei tietysti haluta korostaa, koska lääketiede.
Juu, näin sen on oltava. Viimeksi kun jätin syömättä happolääkkeeni, siitä seurasi ambulanssireissu sairaalaan. Jatkan syömistä tunnollisesti.
Jos alkaa uskomaan että kaikki mahdolliset haittavaikutukset osuvat juuri itseen, kannattaa lopettaa lääkkeen käyttö. Ei ole pakko ottaa lääkettä vaikka lääkäri on määrännyt. Kai sen tiedät?
Kaikilla lääkkeillä on haittavaikutuksia. Sellaista lääkettä ei ole vielä keksitty ettei olisi yhtäkään.