Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoitko? Miksi?

Vierailija
25.02.2020 |

Miten pitkään olet polttanut? Haluaisitko lopettaa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihteellä poltan, muuten en. Huviksi

Vierailija
2/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoin, huvikseni, kymmenisen vuotta polttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu hyvältä. Poltettu noin ~40 vuotta. Otin kyllä tohtorilta champix reseptin. Jos vaikka innostuis yrittämään lopetusta. vaivoja ei ole, joten ei ole ollut kiire lopettaa

mies52v

Vierailija
4/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijjaan toisia aivojani saamaan liikunnan hyvän olon tunteen tupakasti. Yritän lopettaa. Lääkitys vei minut marijuana ja tobacco helvettiin.

Lääkitystäni tehostettiin niin että minut laitettiin polttamaan.

Vierailija
5/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeestaan se ei kuulu sinulle. Niinkuin ei muutkaan minun asiani.

Vierailija
6/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhottaa mukavasti. Haluaisin kyllä lopettaa, yritän pian.

Vierailija
7/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi, en ole polttanut elämäni aikana yhtäkään. En ole kokenut minkäänlaista tarvetta.

Vierailija
8/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka tappaa, salakavalasti.

Äitini pitkittynyt yskä olikin keuhkosyöpä. 1,5vuotta diagnoosista äitini haudattiin.

62-vuotiaana. Täynnä elämänhalua, eläkkeen kynnyksellä. Tupakka päätti toisin.

Lopeta ajoissa.

Vierailija
9/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauhuttelu tappaa. Saksassa yhdeksän sauhuttelijaa sai surmansa.

Vierailija
10/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut teini-ikäisestä asti. Se on tapa josta on vaikea luopua, nautin siitä liikaa. Aamiainen jo vuosikymmeniä ollut iso muki kahvia ja pari tupakkaa. Sillä minä lähden käyntiin.

Vierailija
11/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinut vajaa 20vuotta ja haluaisin kyllä lopettaa, mutta pirun vaikeaa tuntuisi olevan. Haluaisin kovasti koittaa niitä lopettamispillereitä, mutta ovat niin kovin kalliita näin vähävaraiselle.

Pitäisi saada lopetettua tupakointi, että olisi varaa niihin lopettamislääkkeisiin:D

Vierailija
12/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoin ja minulla on tatuointeja ja räksyttävä koira.

Vierailija
13/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhottaa mukavasti. Haluaisin kyllä lopettaa, yritän pian.

Ei tupakka rauhoita se tekee päinvastoin hermoheikoksi.

Kokemusta on, tupakkaikoina olin aina stressaantunut ja hermostunut, kun tupakka jäi pois myös olo rauhoittui.

Vierailija
14/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoinut vajaa 20vuotta ja haluaisin kyllä lopettaa, mutta pirun vaikeaa tuntuisi olevan. Haluaisin kovasti koittaa niitä lopettamispillereitä, mutta ovat niin kovin kalliita näin vähävaraiselle.

Pitäisi saada lopetettua tupakointi, että olisi varaa niihin lopettamislääkkeisiin:D

Lääkkeet on itsensä huijaamista, lopettaa vain tupakan oston siinä kaikki loppu hoituu itsestään.

Vierailija
15/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nautin siitä. Olen polttanut aika tasan 30 vuotta, eikä ole mitään halua lopettaa. Joskus nuorena olin pari kertaa lyhyessä lakossa. Rahanmeno on ainoa, mikä harmittaa.

Vierailija
16/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nautin siitä. Olen polttanut aika tasan 30 vuotta, eikä ole mitään halua lopettaa. Joskus nuorena olin pari kertaa lyhyessä lakossa. Rahanmeno on ainoa, mikä harmittaa.

Keuhkoahtauma on kyllä nautittava sairaus.

Vierailija
17/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet on itsensä huijaamista, lopettaa vain tupakan oston siinä kaikki loppu hoituu itsestään.

Sulla ei taida olla kokemusta lopettamisesta? Vierotusoireet ihan vieras käsite?

Vierailija
18/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on merkittävin yksittäinen tekijä millä ihminen voi omaa kuolemaa aikaistaa ja kivuliaitten ja tuskaisten sairauksien riskiä nostaa. En nykyään pystyisi polttaa edes yhtä tupakkaa kun tietää miten paljon kamalammat vaikutukset tupakalla on kuin tavan ihmiset osaa ajatella. Ennen lääkiksen aloitusta meni kännisauhut joskus mutta enää en pystyisi

Vierailija
19/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin tupakoimaan uudestaan protestiksi vainoja vastaan.

Vierailija
20/47 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi tänäpäivänä sairaan kallistakin polttaa, myönnettäköön. Aski röökiä päivässä, reilu 8€ per aski.

Enpä mä muuta rahaa oikeestaan itseeni käytäkään kyllä...