Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä kirjoitustapa

nipoko?
25.02.2020 |

Mua niin... kyrsii..... tällainen kirjoitustapa..... jossa pitsteitä kauheesti..... ja..... niitä vielä monta....peräkkäin. Sitten..... vielä tekstiä.... voi... olla monta... monta.... riviä yhteen.... pötköön.

Miksi, miksi niitä pisteitä pitää kylvää niin älyttömästi? Pitääkö lukija tietää jokainen ajatuksen pysähdys?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varhaisesta dementiasta. Ajatus katkeaa, mutta sormet edelleen liikkuvat näppiksellä.

Vierailija
22/25 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....nooo...kun...ei...oikeastaan...ole .....sanottavaa...ja...fonttia...ei.....voi....

...suurentaa...kuten....koulun....esseeessä....niin....näyttäähän...tämä....siltä....että....olisi...jotakin.....sanottavaa...ja.....suri....ajattelija....kyseessä...

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt joku, miksi niitä pisteitä lisäätte. Kukaan ei koskaan vastaa, vaikka kysyy suoraan esim. facessa.

Olisit ollut hereillä äidinkielentunnilla. Se on tehokeino, jolla vihjataan, että asiasta olis lisääkin kerrottavaa, mutta oletetaan, että lukija ymmärtää sen sanomattakin.

Ei näköjään ymmärrä.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
24/25 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kirjoittanut kielletyn sanan ja viest on poistettu, mutta sitten olen pisteitä hämäykseksi laittanut sanan keskelle, niin viesti menee perille.

Sanojen välissä en niitä ymmärrä.

Vierailija
25/25 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tuohon tapaan, tosin en vietä aikaa elämä koululaisten tai vajaavaltaisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi