Perkeleen petturi!!! Kun vanha suola alkaa janottamaan!
Olimme juhannuksen miehen exän ja sen uuden miehen mökillä lapsinemme. Käytiin miehen ja lasten kanssa saunassa ja ex kävi miehensä ja lasten kanssa. Saunasta tultuamme menin kuivaamaan ja pukemaan lapsia ja kuulin kun exän mies tuli tenavineen sisälle. Lapset puettuani menin ulos etsimään miestäni ja tätä miehen exää... Kumpaakaan ei missään. Pukuhuoneesta huhuilin ja ajattelin kurkata saunaankin. Sielläpä oli tää ex kontillaan saunan lattialla ja miun mies veteli sitä takaapäin menemään. Vähän aikaa kerkesin seisoa paikoillaan kunnes minut huomattiin ja Alkoi hirvee selityksen suma mieheni ja exän taholta. Minä tiuskasin heille että saatana oliko pakko, ja lähdin juosten ja itkien mökkiin pakkaamaan lapsia ja itseäni autoon kun kerran olin selvänä. Mieheni tuli hetken päästä perässä pyyteleen anteeksi ja kertomaan mitättömiä selityksiä. Kysyin vain että lähteekö kotiin ja ei halunnu lähteä joten minä tulin lasten kanssa kotiin. Tänään mies on yrittänyt soittaa haklemaan ja pyydellä anteeksi mutta en ole vastannu mihinkään soittoihin tai viesteihin. Vittu että kyrpii!!!
Kommentit (24)
exää muka ystävänä! Tässä sen näkee mitä viina saa aikaan niin miehen kuin naisenki päässä. Täysin järjetöntä toimintaa kun molemmilla on uudet puolisot ja lapsiakin tehty. ' Yhden vitun juhannuksen takia pilata monen elämä.
Mutta mitä helvettii mä sanon? Vaimos sit kävi köyrimässä mun miehen kaa ja siksi lähdin niin nopeesti pois teidän mökiltä!?
..... Kato exä pistäny miehen nukuttamaan muksut jne.. EIKÄ!!!! Ei VOI pitää paikkaansa.. Miks vasta nyt tulit asiasta kertomaan? Eikös av´lla ole tapana kertoa HETI kun jotain on tapahtunut?? Anteex, tää on vaan hyvin uskomaton stoori, vielä kun sen noin rauhallisesti kirjoitit.
Mutta mahdollista kaikki tässä oudossa maailmassa vaikkei ehkä tää stoori.
Miten exän mies ei muka huomannut sinun itkuasi ja tavaroiden laittoa ja lasten " pakkaamista" ??
Itse olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa, tosin naimisissa meistä ei ollut kukaan, eikä lapsia kuvioissa.
Ja täytyi mun itsekki keretä ajatella aioita ja ennen kaikkea oon itkeny koska anteeksi en voi antaa. Mielessä käynyt tuhat ja sata kertaa että oliko tää eka kerta ku naivat salaa vai onko tätä jatkunut kuinka pitkään ennenku jäivät vahingossa kiinni. Miehellä olisi tilaisuuksia ollut. Ollaan oltu ennenki samalla mökillä ja mies on ollut lasten kanssa siellä aikaisemminkin ku mie en ole töiltäni päässyt niin hän on sitten mennyt exän perheen kanssa sinne. Se on varmaa että luottamus meni.
Heillä on 4 lasta (kaksoset ja 2 pienenpää sisarusta) ja pukeminenkaan ei ole hetken juttu.
Mä en voi uskoo että tää olisi ollut ainut kerta! Sen on täytynyt jo aikaisemminki pelehtiä exänsä kanssa. Mä olen ollut vain niin tyhmän sinisilmäinen asialle. Tuntuu että koko elämä on säpäleinä.
En olis ikinä psytynyt olemaan noin " rauhallinen" - siis ihan pelottaa ajatuskin mitä olisin tehnyt ..
mielessä voi olla sata ja tuhat asiaa (" haen kirveen ja tapan" ), mutta tosiasiassa voi käydä niin, ettei lamaannukselta löydä edes sanoja, menee sokkiin.
jälkeenpäin olen sitten harmitellut itsekseni kun en tajunnut siinä tilanteessa tehdä jotain repäisevää jne.
Kävi mullakin ainakin tuhat asiaa mielessä... Näin jälkeenpäin vituttaa että exän ukko oli sisällä. Olisin sen huutanu myös katsomaan kuinka kiimaisia meidän puolisot onkaan. Tappaa olisi tehnyt mieli mutta ei kirvestä lähellä eikä tietoo missä säilyttävät. Tuskin siltä olis saunakiululla henkee saanu pois.
Mielessä oli sata asiaa mitä olisin halunnut sanoa molemmille mutta mitään ei todellakaan tullut ulos suusta.
eivät varmaan ole omassa elämässään kohdanneet mitään vastaavia ikäviä juttuja. Kauniit ja Rohkeat eivät ole mitään jos vertaa tosielämään :(
Ku oliski huono tsoukki!