Vaikea päästä eroon miehestä!
Tunnen voimakasta vetoa erästä miestä kohtaan. Hän on alkoholisisti ja vaikka mitä häröilyä on hänellä ollut ja minulla, silti vaan löydän itseni uudestaan hänen luontaan. Mikä ihme on vialla.
Kommentit (5)
Hyvästä kikkelistä ei pidäkään luopua
Mun perään tuntuu lyöttäytyvän vaan päihdeongelmaiset ja mielenterveyspotilaat. Mulla on ihme tarve ymmärtää ja auttaa loputtomiin ja tottakai käyttävät hyödyksi minkä pystyvät ja suhteen päätyttyä mun oma itsetunto ja minuus on kadoksissa. Exä koitti mm kuristaa moneen otteeseen, petti ja vaihtoi lennosta. Nykyinen on tehnyt ohareita juomisen takia koko suhteen ajan, pettää 90% lupauksistaan, valehtelee, on pettänyt, alkanut käyttää huumeita ja on jo kerran käynyt käsiksi. Vihanhallinta uupuu täysin kuten edelliseltäkin.
Oon itsekin sairastunut jonkinlaiseen läheisriippuvuuteen, en vaan pääse irti kun pitää aina ymmärtää niin hiton hyvin kaikki ja on tarve pelastaa muut.
Pelasta ittes jo tuossa vaiheessa.
Nuo ei muutu. 
"Luontaan"? Ap, tämä ehkä jo kertookin vastauksen kysymykseesi. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat päästä hänestä eroon ja et pääse mieleeni tulee joku näistä kolmesta vaihtoehdosta.
A) Et usko löytäväsi/ansaitsevasi parempaa
B) Uskot johonkin sielunkumppanuuksiin
C) Olet läheisriippuvainen
Varmaan vähän kaikkea noista. Hänessä on jotain enemmän kuin exässä. Ainakin seksuaalisuutemme osuu todella hyvin yhteen. Tiedän että hän valehtelee esim. alkoholin käytössä, mutta hänen lähellään kaikki unohtuu.
Ap
Jos oikeasti haluat päästä hänestä eroon ja et pääse mieleeni tulee joku näistä kolmesta vaihtoehdosta.
A) Et usko löytäväsi/ansaitsevasi parempaa
B) Uskot johonkin sielunkumppanuuksiin
C) Olet läheisriippuvainen