Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki miehet tälläisia pyykkäreitä?

Vierailija
24.02.2020 |

Pesi nahkatennarinsa pesukoneessa ja kuivatettuasn ihmettelee että tulipa koppuraiset.

Pesi valkoisten seassa vaalean harmaan paidan ja vaaleahkon punainen paidan. Nyt olikin kaikki epämääräisen harmaata

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ihmettelee joka talven alussa, että ai eikö villavaatteita voi laittaa konepesuun, Eipä montako villapaitaa pitää vielä kutistaa?

Vierailija
2/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex rikkoi kodinhoitohuoneen ikkunan silittäessään kännipäissään hautajaiskamppeita iltamyöhällä.

Ei toki voinut a) olla juomatta hautajaisaattona tai b) silittää vaatteitaan rikkomatta ikkunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ex oksensi ryyppäämästä tullessaan karvalakkiinsa ja heitti sen kotona vesiämpäriin likoon. Arvatkaas tuliko lakista entinen.

Vierailija
4/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan kaikki miehet on aina just sellaisia kuin ap:n mutapohjasta kalastama helmi.

Vierailija
5/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin mies heitti hänen kauniit villatakkinsa muun pyykin joukkoon. Ei mitään villapesua.

Tyttären Barbie piti uusista villatakeistaan.

Vierailija
6/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta villavaatteita ja viskoosia ei kyllä osaa katsoa lapuista.

Vierailija
7/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ihmettelee joka talven alussa, että ai eikö villavaatteita voi laittaa konepesuun, Eipä montako villapaitaa pitää vielä kutistaa?

Itse pesen villavaatteet pesukoneessa 40 asteessa hienopesuaineella. Luulisi että naisetkin tietää tämän.

Vierailija
8/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei ne pyykkejä ripustaessa voi puistella niitä ensin, ryppyisinä narulle🙄

Vierailija
9/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pesen villavaatteet pesukoneessa 40 asteessa hienopesuaineella. Luulisi että naisetkin tietää tämän.

Villalle tosin on oma pesuaineensa, joka ei poista kuidun luontaista rasvaa. Naiset tietävät kyllä.

Vierailija
10/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villalle tosin on oma pesuaineensa, joka ei poista kuidun luontaista rasvaa. Naiset tietävät kyllä.

Ja villalle on oma pesuohjelmakin jonka naiset myös tietää

Vierailija
11/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKK!!! Minä taidankin olla mies. Meidän perheessä se olen minä joka mokaan pyykit ja nykyään puolisoni sitten huolehtii useimmiten eli aina kun mahdollista. En minä muissa kotitöissä surkki ole mutta pyykit mokaan liian usein. 

Vierailija
12/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tosiaankaan ole. Mun miehet on aina osanneet pyykätä ilman ongelmia. Yks opetti mutkin pyykkäämään, opin ettei se ole mitään salatiedettä.

13/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole saanut mitään pilattua. Tosin vaimo haluaa hoitaa pyykit ilman minun apua eli luotto ei selvästikään ole kovin korkealla.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
14/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla sanoisin

mies52v

Vierailija
15/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla käytössä olevassa hienopesuaineessa on käyttökohteina silkki, villa, herkät kuidut. Sillä pesen 30 asteessa villavaatteet pesukoneen käsinpesuohjelmalla, joka on siis vielä eri kuin hienopesuohjelma. Mutta otsikon kysymykseen, meillä mies lajittelee pyykin värikategorioihin paljon tarkemmin kuin itse lajittelisin ja näin ollen hän vastaakin meillä pääosin likaisen pyykin käsittelystä, minä sitten osallistun ripustamiseen ja teen ison osan kaappiin vienneistä.

Vierailija
16/28 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ymmärrä ollenkaan miten pyykit pitää lajitella. Pesee kaiken 40 asteessa. Monta kertaa koneesta on tullut valkoiset vaalean sinisenä tai punaisena.

Vierailija
17/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä pesen pyykit ihan aina, ellei nyt ole jokin ihan erikoistilanne. Mielestäni pyykinpesu on rentouttavaa ja ”terapeuttista”. En edes haluaisi, että kumppanini pesisi pyykkimme.

M 23

Vierailija
18/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pesen villavaatteeseen koneessa. Joskus viileällä ja villapesuaineella, mutta joskun nakkaan normaalin pyykin joukkoon kun en jaksa erikseen pestä. Eipä ole mitään käynyt.

Vierailija
19/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä pyykin pesu tuottaa miehelle ongelmia. Tai siis se pyykin lajittelu ja kuivumaan ripustaminen. Myöskään pestävien vaatteiden taskuja ei tutkita ja sitten tulee pestyä paitsi paperinenäliinoja myös rahaa. Aluksi epäilin, että tekee tahallaan, jotta välttyisi hommalta. Mutta ei. Kyse on arkijärjen puutteesta.

Vierailija
20/28 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ymmärrä ollenkaan miten pyykit pitää lajitella. Pesee kaiken 40 asteessa. Monta kertaa koneesta on tullut valkoiset vaalean sinisenä tai punaisena.

Irtovärin ja -nukan kerääviä lappusia on ollut myynnissä jo kymmenisen vuotta.

Kannattaa käyttää niitä, niin pyykkejä ei tarvi suurennuslasin kanssa erotella.

Pesuveden lämpötila ja pyykin sietämä vemputus ovat ainoat tekijät, joiden mukaan likapyykki tarvitsee erotella.