Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä tämä mekko ei käy 70-vuotisjuhlille?

Vierailija
24.02.2020 |

https://www.zalando.fi/vero-moda-vmmayam-cut-short-dress-trikoomekko-bl…

Laittaisin tuon kanssa sukkahousut. En ymmärrä miksei kävisi? bileissä on myös alkotarjoilu eikä pukukoodia ole annettu.Miehen mielestä liika koristeellinen mekko. Olin viimekesänä hautajaisissa ja näin yhdellä naisella platform kengät... Itse sentään laittaisin ton kanssa sirot korolliset nilkkurit.

Siis eikö juhliin pidä pukeutua juhlavasti ? näytin myös toista mekkoa joka pitsinen eikä edes paljastava ja kuulemma kans liian koristeellinen!!??

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mekossa mitään ns. vikaa ole, mutta onhan se aika halvan ja huomiohakuisen näköinen. (Vaikka ap:lla olisi kuin hyvä kroppa.)

Vierailija
42/46 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi mennä toi päällä jos on siinä oma itsensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan tän aloituksen parin kuukauden takaa 😁 Mekko oli silloin vain paljon paljastavampi, mutta miehen toiveet samat.

Vierailija
44/46 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö toiko paljastava? eihän tossa näy edes tissivako ja siinä on hihat. Minusta toi ei ole paljastava jos ap on hoikka to ei ole edes mikään hirmu lyhyt (olettaen että ap ei ole 180cm)

eri asia pukea toi on jos on nuori hoikka ja nätti. Nuoret harvoin omistaa mummomekkoja. Maailma muuttuu minä näin viimekesänä hautajaisissa korkeat platformkorot se olimielestäni epäsopivaa

https://selavi.fi/jakkupuvut tämäkö olisi sopiva ??? :D

Vierailija
45/46 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin kasiluokalla viimeksi suhteessa noissa mitoissa kuin malli eli painoindeksi vähänpäälle 46 ja kyllä minä olinkin laiha en yhtään naisellinen eikä housut istuneet.  Kadehdin monia tyttöjä jotka olivat vähän isompia ja muistankun hävetti olla niin laiha kun luokallamme monintyttö oli ns "normaali" Onneksi aloin lihomaan vanhemmiten.

kasiluokalla bmi 46, mutta sittemmin olet onneksi lihonut?? Jep jep. :D

Vierailija
46/46 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

low budget elegance

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi