Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä tämä mekko ei käy 70-vuotisjuhlille?

Vierailija
24.02.2020 |

https://www.zalando.fi/vero-moda-vmmayam-cut-short-dress-trikoomekko-bl…

Laittaisin tuon kanssa sukkahousut. En ymmärrä miksei kävisi? bileissä on myös alkotarjoilu eikä pukukoodia ole annettu.Miehen mielestä liika koristeellinen mekko. Olin viimekesänä hautajaisissa ja näin yhdellä naisella platform kengät... Itse sentään laittaisin ton kanssa sirot korolliset nilkkurit.

Siis eikö juhliin pidä pukeutua juhlavasti ? näytin myös toista mekkoa joka pitsinen eikä edes paljastava ja kuulemma kans liian koristeellinen!!??

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä biletysmekko mun mielestä... Musta on värinä vielä ok, mutta helma voisi olla enemmän kellomainen. Ei tartte olla mikään tanttamekko, nuorekkaita löytyy myös.

Vierailija
22/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että olennaista on että kunnioittaa tilaisuutta yrittämällä pukeutua tilanteen mukaan.

Eli vaihtaa farkut ja lenkkarit siistimpään mekkoon tai housuasuun.

Ja tuo mekko mielestäni on juuri tuollainen siistimpi.

En muuten ikinä juurikaan muista mitä vierailla on ollut juhlissa päällä.

Käytös ja persoona jää mieleen enemmän.

Asun pitäisi kuvastaa kantajansa ei anopin persoonallisuutta. Tee rohkasti oma valinta.

Eli ihan ok mekko nuorelle ja hyväkroppaiselle vaikka onkin halpa.

Nuorella ei tarvitse olla mitään 500e boutique mekkoa tai vanhan rouvan asua.

Sekin näyttäisi vähän kummalliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen, rintamuksesta vain erilailla (sydänmalliin) leikattu. Itse tykkään ja ovat muutkin tykänneet. Vaatii hyvää vartaloa ja alusvaatteista ei saa tulla yhtään reunaa läpi. Olkaimettomat rintsikat ehdottomasti,muuten ei ole tyylikäs. Hihat ovat omassa mekossani aika tiukat.

Vierailija
24/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin käy nuorelle naiselle 70-vuotisjuhliin tuo mekko. Olen kyllä vasta 60-v. ja nainen, mutta en varmasti 10 vuoden päästä paheksuisi vierasta, jolla olisi tuollainen mekko päällä juhlissani. 

Vierailija
25/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei välttämättä näytä niin hyvältä kuin mallin päällä vai oletko 180/55?

Noilla mitoilla painoindeksi on 17 eli merkittävä alipaino. Musta aika erikoista että pitää olla pikkupojan vartalo että mekot näyttää hyvältä? laihat mallit on vaatehenkareita. Eihän missitkään noin laihoja ole? Sitäpaitsi sanoinko jossain olevani pullukka? Ei taida noissa mitoissa hirveesti lihasta olla. 

Eikö noi anorektiset mallit ole jo vähän so last season?

Vierailija
26/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen pohjepituinen hyvin leikattu mekko varmaan olisi paras. Ei irtoa tuohon hintaan kuin kirppikseltä.

Ei pidä olla liian seksikäs, koristeellinen tai hautajaistyylinen jo mies ymmärtää sitä pyytää. Hän voi myös tietää että mikä on itse päivänsankarin tyyli. Niukan mekon voi tietysti myös pelastaa peittävän jakun avulla. Musta ei myöskään ole hyvä väri vanhojen sukuaisten juhliin.

Vierailija
27/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tuo ole yöpaita? Ei todellakaan mikään juhlavaate. Mutta sama kai se mitä ihmiset pitää päällään. Tuskin ketään kiinnostaa.

Vierailija
28/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo mikään hautajaismekko ole!

Vierailija
29/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kasiluokalla viimeksi suhteessa noissa mitoissa kuin malli eli painoindeksi vähänpäälle 46 ja kyllä minä olinkin laiha en yhtään naisellinen eikä housut istuneet.  Kadehdin monia tyttöjä jotka olivat vähän isompia ja muistankun hävetti olla niin laiha kun luokallamme monintyttö oli ns "normaali" Onneksi aloin lihomaan vanhemmiten.

Vierailija
30/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, juhlat joissa anoppi on kukkakuvioisessa paidassa on täällä taas. Montakohan kertaa olet aloittanut tämän saman keskustelun?

Vierailija
31/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika eroottinen. Hyvältä näyttää.

N22

Vierailija
32/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei välttämättä näytä niin hyvältä kuin mallin päällä vai oletko 180/55?

Noilla mitoilla painoindeksi on 17 eli merkittävä alipaino. Musta aika erikoista että pitää olla pikkupojan vartalo että mekot näyttää hyvältä? laihat mallit on vaatehenkareita. Eihän missitkään noin laihoja ole? Sitäpaitsi sanoinko jossain olevani pullukka? Ei taida noissa mitoissa hirveesti lihasta olla. 

Eikö noi anorektiset mallit ole jo vähän so last season?

jep hoikka mutta lihaksikas paras ja lyhyempi kuin 180cm. Noin pitkät naiset ovat väistämättä "isoja"  koska suurinosa on lyhyempiä. Itse ihailen siroutta. Reisissä pitää näkyä lihasten muoto hiukan  eikä semmoset suorat tikut huhh

Vierailija
33/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, juhlat joissa anoppi on kukkakuvioisessa paidassa on täällä taas. Montakohan kertaa olet aloittanut tämän saman keskustelun?

Täällä ei ole varmaan yhtään lankaa, jota ei oli aikaisemmin ollut noin viisi kertaa.

N18

Vierailija
34/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa 😅

Ja mikähän aloittajan mielestä tässä aiheessa on niin kiehtovaa, että täytyy samaa aloitusta säännöllisesti toistaa 🤔

Vierailija
35/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
36/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pyörinyt tällä palstalla näköjään liikaa kun muistan jo säännöllisesti toistuvat trollialoitukset ulkoa. 

Vierailija
37/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinko minä oikein: äiti on anopin ikäinen eli 55-vuotias? :D

Nätti mekko, joka sopii hyvin 17-vuotiaalle.

Vierailija
38/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsähkö, makkarankuori. Halpa vaikutelma.

Vierailija
39/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo mekko oli ihan kiva. 

mutta en laittaisi sitä nyt ap.na. Juhlapukeutumisen yksi tärkeimmistä säännöistä on huomioida se kenen juhliin olet menossa. 

Tilannetaju on paras etiketti.

Menihän se Assi Koivistokin presidentti-isänsä valtiollisiin hautajaisiin mustassa minihameessa, mikä oli jokseenkin tyylitön veto.

Vierailija
40/46 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin tätä niin, että jos puoliso vie sukujuhliin, niin seurustelu on vakavaa. En käsitä miksi juuri siellä tarvitsisi demota mitään erityistä. Pitää kunnioittaa tilaisuutta ja kannattaa ajatella sitä päivänsankaria. Tämä nyt yleisenä vastauksena kaikkiin näihin provoketjuihin aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme