Mieheni mielestä tämä mekko ei käy 70-vuotisjuhlille?
https://www.zalando.fi/vero-moda-vmmayam-cut-short-dress-trikoomekko-bl…
Laittaisin tuon kanssa sukkahousut. En ymmärrä miksei kävisi? bileissä on myös alkotarjoilu eikä pukukoodia ole annettu.Miehen mielestä liika koristeellinen mekko. Olin viimekesänä hautajaisissa ja näin yhdellä naisella platform kengät... Itse sentään laittaisin ton kanssa sirot korolliset nilkkurit.
Siis eikö juhliin pidä pukeutua juhlavasti ? näytin myös toista mekkoa joka pitsinen eikä edes paljastava ja kuulemma kans liian koristeellinen!!??
Kommentit (46)
Trikoomekko on kaukana juhlavasta. Tuon kanssa täytyy olla myös hyvin tiukka kroppa että on yhtään edustava.
Aika lyhyt ja halpa. Etkö halua pukeutua siistimmin ja arvokkaammin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin käy. Burkhako pitäisi sen ukkosi mielestä olla?
Jep ja olen hoikka ja nuori en mikään lihava ja vanha. Kysyin äidiltäni joka on anopin ikäinen 55vja hänenkin mielestä toi käy. Miehen suku taitaa olla joitain uskiksia mutta mies ei ole mitään sanonut ovat vain todella hillittyjä verrattuna mitä olen omassa suvussa tottunut.
Mies aiemmin käski minun kysyä anopilta mitä hän pukee päälle koska anoppi kuulemma on joutunut miettimään 15-vuotiaasta miten mihinkäkin juhliin kuuluu pukeutua ja nyt anoppi laittoi kuvaviestiä että hän laittaa suorat housut ja kukkakuvioisen paidan
Siis en tajua mitä tarkoitti tuolla että on joutunut miettimään?? Olen vain tyyliltäni erilainenja pidän kaikesta naisellisesta korkeista koroista mekoista ihan arkenakin.. Jotenkin loukkaantunut olo niinkuin tää anoppi ois jotenkin "parempi " kuin minä. vaikka minä olen tyttöystävä ja panostan enemmän arkena pukeutumiseen kuin anoppi, joka käyttää mauttomia kauhtuneita farkkuja ei koskaan edes koruja ja harmaita kauluspaitoja. Korkojakaan ei pidä kuin ehkä max 4cm korkusia avokkaita. Hän ei siis koskaan pukeudu arkena paremmin ja periaatteessa juhliin hän "alipukeutuu"
Itse olen 165cm ja mekko yltää itselläni n. sormenpäihin alle laittaisin sukkikset
Eihän tuossa ollut yhtään mitään "koristeellista". Hieman liian lyhyt minun mielestäni, mutta nuorelle sorjasääriselle ja etenkin sukkahousujen kanssa menee. Eihän nyt ole mistään surujuhlasta kyse, vaan sentään syntymäpäivistä, joka on mielestäni iloinen juhla. Väri on vähän synkeä, mutta jos mustasta tykkää, mikäs siinä.
Mielestäni tuo mekko oli ihan kiva.
mutta en laittaisi sitä nyt ap.na. Juhlapukeutumisen yksi tärkeimmistä säännöistä on huomioida se kenen juhliin olet menossa.
Tilannetaju on paras etiketti.
Se ei välttämättä näytä niin hyvältä kuin mallin päällä vai oletko 180/55?
No mitä voi tapahtua, jos menet tuossa mekossa? Käyttäydyt tietysti kauniisti ja iloisesti.
Joku paheksuu, mutta eivätkö sukulaiset ole sitä varten? Jotain paheksuttavaa joku aina löytää.
Ap kutsuu 70-vuotis syntymäpäiväjuhlia bileiksi, ja on menossa sinne dokaamaan.
Sopii siis aloittajan mauttomaan tyyliin.
Hautajaisväri... Seitsemänkymppinen juhlittava saattaa jopa ajatella sinusta, että toivoisit jo tuon ikäisen kupsahtavan pois.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo mekko oli ihan kiva.
mutta en laittaisi sitä nyt ap.na. Juhlapukeutumisen yksi tärkeimmistä säännöistä on huomioida se kenen juhliin olet menossa.Tilannetaju on paras etiketti.
Joo, no tuossa voisi tilannetajua pyytää myös mieheltä ja anopilta. Kenellä on häpyä arvostella vieraidensa pukeutumista??
Jättäisin juhlat väliin jos mua ryhdyttäisiin kouluttamaan tuolleen :D
Ei muuta sitten kuin Tokmannille ostamaan suoria housuja ja kukkapaitaa.
Vierailija kirjoitti:
Se ei välttämättä näytä niin hyvältä kuin mallin päällä vai oletko 180/55?
Oletko sinä? Kyllä tuo mekko nuoren, tavallisen normihoikan päällä on ihan hyvä 70 v. bileisiin. Ei nämä nykyajan seitsemänkymppiset mitään muumiota yleensä ole.
Kuvassa näyttää ihan sopivalta, mutta hinta on sen verran halpa että taitaa olla aika lieru ja halvan näköinenkin luonnossa.
Olin juuri 60v päivillä, jossa sievällä nuorella naisella oli tuon tyyppinen mekko ja korkokengät, yhtä numeroa liian pieni eli istuessa kuroutui lähes haaroihin ja seisomaan noustessa sai kiskoa sitä alas. Hutsahtava näky, kokoa isompi mekko ja balleriinat niin olisi ollut kaunis ja juhliin sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 165cm ja mekko yltää itselläni n. sormenpäihin alle laittaisin sukkikset
aika ylös jää. Toi on vielä semmoinen, että kävellessä helma hilautuu ylemmäs eli sitä saa olla kiskomassa alaspäin, mikä on tosi epämiellyttävää. Alkoholitarjoilu ja noin lyhyt mekko ei ole hyvä kombo.
Mekko ei ole koristeellinen eikä sopimaton, mutta jos se on ohutta puuvillatrikoota, ei se oikein sovi juhliin. Vahvempi trikooneulos meneekin.
Periaatteessa olen sitä mieltä, että voit pukeutua mihin tyyliin vaan, mutta täytyy sanoa näin nelikymppisenä, että tuo materiaali näyttää omaankin silmääni tosi halvalta. Vanhempien ihmisten mielestä varmasti myös.
Parikymppiset muotitietoiset luultavasti näkevät tuossa vain muodikkaan mesh-materiaalin ja mekon yksinkertainen linjakkuus on ihan ok, mutta en silti laittaisi sitä vanhemman ihmisen synttäreille edellä mainitusta syystä. Mitä jos silti ostaisit mekon (näyttää olevan vielä tarjouksessa) mutta käyttäisit sitä muissa tilaisuuksissa, joihin se sopisi paremmin? Uskon, että se olisi tosi kivan näköinen mustien sukkisten ja nilkkureiden kanssa.
Ihan hyvin käy. Burkhako pitäisi sen ukkosi mielestä olla?