Sisko otti kissan
vaikka tietää että mä olen niille allerginen. Olenko MÄ nyt itsekäs kun en osaa iloita onnestaan??? Vaikka en voi mennä kylään oman siskoni luo, kun siellä on se katti!!!!
Kommentit (6)
Ystävättäreni on allerginen kissoille,mutta EI koskaa ole oireillut meillä kyläillessä.Mutta toisessa kyläily paikassa ,oireet on ihan selkeet.ON OLEMASSA ALLERGIA lääkkeitä,joita kannattaa kokeilla,kylään mennessä.
Sen takia se varmaan sen ottikin että pääsee susta eroon. Ei sun noloja trolleja jaksa sekään.
Joo, mun lapsen parhaan kaverin perheeseen hankittiin koira, vaikka mun lapsi on allerginen. Ja ne tietää! Kiusaamistahan se on, mutta koulu ei kuulemma puutu, kun kuuluu vapaa-ajalle. Kyllähän ne karvat kulkeutuu kouluun kun vierekkäin istuvat!
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun lapsen parhaan kaverin perheeseen hankittiin koira, vaikka mun lapsi on allerginen. Ja ne tietää! Kiusaamistahan se on, mutta koulu ei kuulemma puutu, kun kuuluu vapaa-ajalle. Kyllähän ne karvat kulkeutuu kouluun kun vierekkäin istuvat!
Ironia on vaikeata, kaikki eivät tätä ymmärrä.
Inhoan kissoja koska ne tuottavat sisätiloihin huonoa hajua. Pissaavat mihin sattuu ja kakkakopat haisevat ulko-ovelle saakka. Hyi. Kissaihmiset ovat likaista porukkaa jotka eivät edes tajua haisevansa itsekin kissankakalta.
Niin siis olette aikuisia ihmisiä, asutte eri talouksissa? Ja siskosi pitäisi miettiä sinun allergioita?